برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان

گرنزی از بنیاد آمریکای جدید گفت که تعامل می تواند ب آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ا معلم، والدین، خواهر یا برادر بزرگتر یا همسایه باشد، اما کودکان خردسال باید بتوانند حالات چهره و دیگر واکنش های این «شریک اجتماعی» را مطالعه کنند.

 

گورنزی گفت: «کودک باید احساس کند که آنچه می آموزد برای او مهم است. "سپس به بخشی از مغز کودک که مهر "مهم" زده شده می رود."

 

هنگامی که یادگیری به صورت آنلاین حرکت می کند، این یک مسئله می شود.

 

Guernsey گفت: «این می تواند شگفت انگیزترین محتوا آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  در جهان باشد. اما اگر بدون شریک اجتماعی وارد زندگی آنها شود، بسیاری از یادگیری ها از بین می رود."

 

چالش برس گم نمی شود. او گفت: "ما می خواهیم تعامل اجتماعی را ارتقا دهیم." سوال این است که چگونه تعامل معلم را در اسکرچ جونیور قرار دهیم؟

 

برس به یک زمین بازی فکر می کند. یک زمین بازی خوب دارای ست های تاب و سرسره برای بچه ها و همچنین نیمکت و میز و صندلی برای والدین خواهد بود. طراحان Scratch Jr در حال کشف چگونگی تعبیه معادل دیجیتالی آن میز و صندلی هستند.

 

بسیاری از کسانی هستند که از این ایده که چنین کودکان آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  خردسالی را در مقابل صفحه کامپیوتر قرار دهند، خشمگین می شوند. نگرانی در مورد «زمان روی صفحه نمایش» هیچ چیز شناخته شده ای نیست - با تلویزیون شروع شد. اما، به گفته الن وارتلا، استاد دپارتمان مطالعات ارتباطات در دانشگاه نورث وسترن، این موضوعات بسیار ظریف تر از آن چیزی هستند که اکثر مردم اجازه می دهند. او گفت اول از همه، تحقیقات طولانی مدت خوبی وجود ندارد که نشان دهد قرار گرفتن در مقابل صفحه نمایش بر کودکان در حال حاضر یا در آینده تأثیر منفی می گذارد.

 

او گفت: "هیچ مدرکی دال بر آسیب وجود ندارد، اگرچه شکایات زیادی وجود دارد."

 

مطالب مرتبط:

 

موردی برای مهدکودک مادام العمر

5 ابزار برای معرفی برنامه‌نویسی به کودکان

چرا دانش آموزان کلاس پنجم باید برنامه ریزی را بیاموزند؟

وارتلا نمی گوید که تماشای صفحه نمایش برای کودکان د آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ر سنین پایین خوب است. در عوض، او می‌گوید هنوز شواهد خوبی برای گفتن بد بودن آن وجود ندارد. هیچ مطالعه بلندمدت باکیفیتی وجود ندارد که نشان دهد زمان بیش از حد صفحه نمایش در یک کودک 3 ساله عواقب مستقیمی در 4 یا 14 سالگی دارد. اثرات سایر تأثیرات، مانند والدین و درآمد.

 

به گفته وارتلا، یکی از اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند، تمرکز بر واقعیت خود صفحه نمایش است تا محتوای چیزی که صفحه نمایش می دهد. «آیا برای بچه‌ها اسکایپ کردن با مادربزرگ بد است؟ فکر نمی‌کنم کسی این را بگوید

 

هم وارتل و هم گورنزی در هنگام در نظر گرفتن  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان این مسائل به «سهاشاره می کنند: محتوا، زمینه و کودک. سوال این نیست که وقتی به یک کودک پیش دبستانی یک بازی ویدیویی داده می شود، ذاتا خوب است یا بد. در عوض، سؤالات باید زمینه ای باشد: آیا کودک با شریک اجتماعی خود بازی می کند یا به تنهایی؟ ارزش آموزشی بازی چیست؟ و نیازهای کودک خاص چیست؟

 

گورنزی گفت: «وقتی مردم نگران زمان نمایشگر هستند آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ، این اثر جایگزینی است که واقعاً نگران آن هستند. «چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک بچه آنقدر مجذوب فعالیت‌های صفحه نمایش می‌شود که برای بازی کردن به روش‌های دیگر بیرون نمی‌رود؟ اما زمان نمایش به خودی خود مضر است، هیچ مدرکی دال بر آن وجود ندارد

 

برای برس و رزنیک، این به آماده‌سازی کودکان برای باسواد شدن برمی‌گردد - از همه راه‌هایی که امروزه سواد درک می‌شود. برای توانمندسازی واقعی در دنیای پر از رسانه های دیجیتال، مردم نه تنها باید بدانند که چگونه با آن تعامل کنند، بلکه باید بدانند چگونه خودشان رسانه بسازند. برس گفت، آموزش آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان برنامه‌نویسی به کودکان زیر 5 سال نه تنها مهارت‌های مهم عملکرد اجرایی را که برای آن گروه سنی حیاتی است، آموزش می‌دهد، بلکه به ابهام زدایی از رایانه نیز کمک می‌کند.

 

او گفت: «کامپیوترها برای اکثر مردم جعبه سیاه هستند. من معتقدم بچه‌ها باید بفهمند که اشیا «هوشمند» هستند نه به این دلیل که فقط باهوش هستند، بلکه به این دلیل که شخصی آنها را برای باهوش بودن برنامه‌ریزی کرده است.

 

او با تکرار رزنیک گفت: «همچنین، این آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  در مورد بیان است. در زمان ما، ما به بچه‌ها نیاز داریم که بتوانند ایده‌های خود را به روش‌های Learning how to work with the Scratch program for children  مختلف بیان کنند و یادگیری کار در اسکرچ، در یک رسانه محاسباتی، راه دیگری برای بیان خود به آنها می‌دهد

 

[ بازدید : 3 ]

[ شنبه 26 اسفند 1402 ] 11:45 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

چرا آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان اهمیت د ارد

 چرا آموزش کار با برنامه اس 

کودکان متفاوت از بزرگسالان یاد می گیرند، بنابراین آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  اگر بخواهیم کدنویسی را به آنها آموزش دهیم، باید از رویکردی متناسب با نیاز آنها استفاده کنیم. دوره‌های برنامه‌نویسی بزرگسالان معمولاً با توضیح بلوک‌های ساختمانی مانند انواع داده‌ها، متغیرها و توابع شروع می‌شوند، اما این روش آموزشی برای اکثر بچه‌ها مناسب نیست.

 

زبان‌های بلوک بصری با آشنا کردن زبان‌آموزان با کدنویسی به کمک بلوک‌های ساختمانی بصری، راه‌حلی برای این موضوع ارائه می‌کنند. زبان‌های بلاک (که گاهی زبان‌های حبابی نیز آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  نامیده می‌شوند) به جای نحو، بر منطق تمرکز می‌کنند و از طریق پروژه‌های خلاقانه کدنویسی را آموزش می‌دهند.

 

تعداد انگشت شماری از برنامه های عالی آموزش زبان های بلوک، مانند Scratch، Code.org، و Tynker، در شبکه در دسترس هستند (Scratch و Code.org رایگان هستند و Tynker با قیمت مناسب عرضه می شود).

 

همچنین بخوانید: 5 افسانه در مورد آموزش کدنویسی به کودکان

 

یکی از بهترین چیزها در مورد آنها این است که لزوماً مجبور آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان نیستید برنامه نویس باشید تا به فرزندان خود کمک کنید تا با آنها شروع کنند. در این مقاله، نگاهی به Scratch خواهیم داشت، یک زبان بصری که توسط گوگل و آزمایشگاه رسانه MIT توسعه یافته است.

 

صفحه اصلی را خراش دهید

شروع کنید

Scratch یک زبان برنامه نویسی است که برای اهداف آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان آموزشی ایجاد شده است و در آن شما باید بلوک ها را به هم بچسبانید تا پروژه های مختلفی مانند انیمیشن ها، بازی ها و داستان های تعاملی ایجاد کنید.

 

 

اسکرچ در درجه اول برای کودکان و نوجوانان بین 8 تا 16 سال ایجاد می شود، اما در برخی موارد می تواند برای کودکان کوچکتر و بزرگسالان نیز کار کند.

 

Scratch به بیش از 40 زبان در دسترس است، آخرین آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان نسخه آن Scratch 2 است که در مرورگرهای وب جدیدتر روی ماشین‌های Windows، Mac و Linux اجرا می‌شود. اگر با سیستم مورد نیاز مشکل دارید، می توانید از نسخه قبلی آن یعنی Scratch 1.4 نیز استفاده کنید.

 

همچنین بخوانید: 10 ابزار برای آموزش اصول برنامه نویسی به کودکان

 

می توانید از Scratch به 3 روش مختلف استفاده کنید:

 

یک حساب کاربری آنلاین ایجاد کنید و از ویرایشگر آنلاین استفاده کنید. اگر این مورد را انتخاب کنید، می توانید پروژه های خود را به صورت آنلاین ذخیره کنید و آنها را با انجمن Scratch به اشتراک بگذارید.

از ویرایشگر آنلاین به صورت ناشناس استفاده کنید. اگر این  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکانرا انتخاب کنید، می توانید پروژه های خود را فقط در رایانه خود ذخیره کنید.

ویرایشگر اسکرچ آفلاین را دانلود کنید و به صورت محلی کار کنید.

برای شروع، روی Create menu در نوار منوی بالا کلی Learning how to work with the Scratch program for children ک کنید و ویرایشگر Scratch روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود.کرچ برای کودکان اهمیت د ارد

[ بازدید : 3 ]

[ شنبه 26 اسفند 1402 ] 10:42 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

اهمیت آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان

این یک مقدار جدید به x نسبت می دهد. آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  اکنون UP_ARROW را دو بار فشار دهید تا دوباره این را ببینید:

x + x;

پس از فشار دادن ENTER، خواهید دید که پاسخ اکنون 400 است زیرا مقدار x تغییر کرده است.

خوب فقط چند مورد دیگر، سپس توضیح خواهم داد که اینها در مورد چیست.

تایپ کنید (توجه داشته باشید که این یکی ا آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده ز علامت / که در کدنویسی تقسیم بر نماد است استفاده می کند):

x / 100;

پاسخ: 2

(x - 50) / 5;

پاسخ: 30

(x - 50) / (5 - 1);

پاسخ: 37.5

"امیدوارم " + x + " ساله شوم!

پاسخ: "امیدوارم 200 ساله شوم!"

"هوم... شاید " + (x / 2) + " به اندازه کافی قدیمی است.";

پاسخ: "هوم... شاید 100 به اندازه کافی قدیمی باشد."

چطور بود؟ آیا هیچ یک از این خطوط وجو آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده د داشت که شما را شگفت زده کرد؟ من هیچ کدام را توضیح ندادم

با این حال، اما شرط می بندم که قبلاً به چند مورد توجه کرده اید، درست است؟

آیا در این مسیر اشتباهی مرتکب شدید؟ امیدوارم. مهندسان جاوا اسکریپت تقریباً اشتباه می کنند

هر روز بخش عمده ای از یک برنامه نویس خوب این است که یاد بگیریم چگونه خودمان را شناسایی کنیم

اشتباهات (به نام "اشکالات") و آنها را ب آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده رطرف کنید (به عنوان مثال، آنها را له کنید). در این فصل بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد

و فصل های آینده نیز اما ابتدا اجازه دهید در مورد هر کدام از قطعات کد جاوا اسکریپت صحبت کنیم

معنی و نحوه تفسیر (خواندن) هر کدام توسط کامپیوتر.

نحو

جاوا اسکریپت - مانند هر زبان برنامه نویسی دیگری - از یک نحو دقیق پیروی می کند. نحو مانند است

املا و دستور زبان. کامپیوترها به اندازه مردم آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  باهوش نیستند. آنها نمی توانند

ایده کلی منظور شما را به گونه ای که یک فرد می تواند درک کنید. در عوض، کامپیوتر فقط می تواند

اگر دقیقاً به شکلی که رایانه انتظار دارد تایپ کند، بفهمید که می خواهید به آن بگویید

آی تی. شکل مورد انتظار سینتکس نامیده می شود.

www.EBooksWorld.ir

17

ما قرار است چیزهای بیشتری را در کنسول تایپ کنیم آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده ، اما این لطف را برای من انجام دهید، خیلی سریع. حتی اگر شما

هنوز مرورگر خود را از قبل باز دارید، می‌خواهم از نو شروع کنم تا مطمئن شوم به راحتی می‌توانیم برگردیم

دوباره به صفحه ای مانند این بنابراین کروم را ببندید، سپس دوباره آن را باز کنید. در نوار آدرس تایپ کنید

about:blank دوباره، سپس از CONTROL+SHIFT+J (COMMAND+OPTION+J در مک) برای باز کردن استفاده کنید.

کنسول (به هر حال، شما قطعاً باید آن میانبر صفحه کلید را حفظ کنید؛ از آن بسیار استفاده خواهید کرد!). را

کنسول باید دوباره واضح باشد و آماده تایپ دستورات باشد.

در اینجا چند نمونه از نحو مناسب جاوا اسکریپت آورده شده است. آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  هر یک از این عبارات متن آبی را در عبارت تایپ کنید

کنسول (حتماً هر خط را دقیقاً همانطور که نوشته شده تایپ کنید) و بعد از هر خط ENTER را فشار دهید. نوع:

var greetingFirstPart = "سلام";

توضیح: این به عنوان عبارت جاوا اسکریپت شناخته می شود. عبارات معمولا با نقطه ویرگول به پایان می رسند

(;). کلمه کلیدی var در ابتدا به کامپیوتر می گوید (خوب، از نظر فنی، کامپیوتر نیست، اما

مفسر جاوا اسکریپت مرورگر) که کلمه بعدی greetingFirstPart یک متغیر خواهد بود.

سپس علامت تساوی (=) به رایانه (مفسر خطا…) می گوید که ما مقدار "Hello" را نسبت می دهیم.

به متغیر greetingFirstPart تا بتوان بعداً از آن استفاده کرد. آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  کلمات بزرگ زیادی در آن وجود دارد، می دانم، اما انجام دهید

سعی کنید آنها را یاد بگیرید زیرا بارها و بارها از آنها استفاده خواهیم کرد. اگر منظور آنها را فراموش کردید،

به یاد داشته باشید که می توانید واژه نامه پشت کتاب را برای تعاریف آنها بررسی کنید!

let greetingSecondPart = "World";

پاسخ کنسول: تعریف نشده

توضیح: بیانیه تکلیف دیگری. کلمه کلیدی let دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که var.

بسیار خوب، تفاوت های بسیار جزئی وجود دارد، اما توضیح آن بی جهت گیج کننده خواهد بود

نکته، پس هنوز در مورد آن نگران نباشید. فقط بدانید که ما آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  بیشتر اوقات در این کتاب از let استفاده خواهیم کرد، اما

شما همچنان var را در کدهای جاوا اسکریپت زیاد خواهید دید. در این دستور انتساب، ما یک رشته را اختصاص می دهیم

("World") به متغیر جدید greetingSecondPart. کلمه "جهان" به عنوان یک رشته شناخته می شود زیرا

این در نقل قول است (در فصل بعدی بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد). شاید شما هم متوجه این موضوع شده باشید

بعد از اینکه ENTER را فشار دادید، کنسول با نام تعریف نشده پاسخ داد. این جای نگرانی نیست

در مورد هر دو این به سادگی به این معنی است که شما به مترجم جاوا اسکریپت نگفته اید که RETURN (بیاورید

بازگشت) هنوز چیزی. مثل این است که به مترجم گفتی "این را بنویس تا بتوانیم بعداً از آن استفاده کنیم." را

مترجم دستور شما را اطاعت کرد و اکنون صبورانه منتظر دستورالعمل های بعدی است.

به عنوان نکته جانبی، اگر متوجه شدید که هنگام کپی کردن کد من اشتباه کرده اید و غیر منتظره می شوید

خطاهایی را که متوجه نمی شوید، به سادگی پنجره مرورگر کروم را بازخوانی کنید (به دنبال "حلقه ای باشید

اطراف" نزدیک بالای پنجره) و دوباره امتحان کنید Teaching Python programming for children and teenagers in simple language . روش های دیگری برای مقابله با آن را خواهید آموخت

 

[ بازدید : 3 ]

[ شنبه 26 اسفند 1402 ] 9:55 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان

برخی افراد می گویند کدنویسی دشوار است. ب آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده ا این حال، آیا می دانستید که می تواند بسیار سرگرم کننده نیز باشد؟ خوب، می تواند! و این فقط مربوط به Minecraft نیست. یک زبان برنامه نویسی به نام پایتون وجود دارد. این زبان نه تنها در بین سایر زبان های برنامه نویسی بسیار محبوب است، بلکه یک انتخاب عالی برای کلاس های برنامه نویسی نوجوانان است.

 

اما بیایید نگاهی به تصویر بزرگتر بیندازیم. آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  کدنویسی در همه جا وجود دارد، از تلفن هوشمندی که در دست دارید تا اتوبوسی که به مدرسه می روید. این فقط سرگرمی نیست، بلکه خلاقیت را آزاد می کند و شاید، فقط شاید، زمینه را برای یک حرفه هیجان انگیز فراهم می کند. ما قصد داریم روش جالب و کاربردی استفاده از پایتون را به شما نشان دهیم. اما به یاد داشته باشید، اگر در نهایت آن را دوست داشتید و آن را به موفقیت حرفه ای تبدیل کردید، ابتدا آن را اینجا شنیدید!

 

چرا پایتون؟

بنابراین، پایتون یک ستاره در حال ظهور واقعی  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده است. از سال 2023، این زبان سومین زبان برنامه نویسی محبوب در جهان در بین توسعه دهندگان است.

 

درصد استفاده از زبان کدنویسی

جاوا اسکریپت 63.61%

HTML/CSS 52.9%

پایتون 49.28٪

SQL 48.66%

TypeScript 38.87٪

منبع: Statista

 

با این حال، چه چیزی باعث محبوبیت آن شده است؟ بیایید آن را بفهمیم!

 

آسان برای یادگیری، آسان برای استفاده

پایتون برای مبتدیان بسیار آسان است! زمانی  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده که Guido van Rossum در دهه 1980 پایتون را ساخت، تنها یک هدف داشت: ساده و آسان کردن آن برای همه. به همین دلیل است که پایتون قوانین غیر پیچیده و تمرکز زبان طبیعی دارد. این باعث می شود که یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری باشد

 

از آنجایی که بسیار ساده است، مردم می توانند کد پایتون را در مقایسه با زبان های دیگر بسیار سریع بنویسند و اجرا کنند. هر کسی می تواند آن را به راحتی درک کند. به همین دلیل است که پایتون برای نوجوانان یک راه عالی برای شروع سفر کدنویسی است.

 

جامعه بزرگ و حامی

در دنیای کدنویسی، جامعه همه چیز است، چه مبتدی  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یا حرفه ای. پایتون بیش از 30 سال است که وجود دارد و به جامعه خود زمان زیادی برای رشد و تبدیل شدن به واقعا مفید می دهد.

 

علاوه بر این، همچنین بسیار فعال و استقبال کننده است. جامعه جهانی منابع متنوعی را ارائه می دهد: مستندات، آموزش ها و راهنماها. فرقی نمی‌کند که تازه شروع کرده‌اید یا در حال ارتقای سطوح حرفه‌ای جدید هستید، انجمن پایتون برای پشتیبانی از زبان‌آموزان در هر سن و سطح مهارتی وجود دارد.

 

تطبیق پذیری در برنامه

بله، تقریباً در همه جا می توانید از آن استفاده کنید: برنامه های تلفن همراه، نرم افزار دسکتاپ، توسعه وب، برنامه نویسی سخت افزار، اتوماسیون، تجزیه و تحلیل داده ها و بسیاری موارد دیگر.

 

کلاس های پایتون برای نوجوانان

گروه های سنی مختلف می توانند به خوبی با  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده این زبان برنامه نویسی کار کنند - کلاس های زیادی وجود دارد که پایتون را برای نوجوانان و نوجوانان آموزش می دهد. و وقت آن است که هیجان زده شوید زیرا مهارت های به دست آمده در سفر یادگیری شما درها را به روی فرصت های گسترده در دنیای فناوری باز می کند.

 

چه پروژه های برنامه نویسی سرگرم کننده و کاربردی می توانید انجام دهید؟

اگر مبتدی هستید، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: تجربه کدنویسی شما قرار است سرگرم کننده، آموزشی و کمی چالش برانگیز باشد. بچه‌ها مهارت‌های کدنویسی جدید را خیلی سریع‌تر یاد می‌گیرند، اگر لذت‌بخش باشند و از آن‌ها بخواهند برخی مشکلات را حل کنند. بنابراین، دقیقاً چه کاری می توانید انجام دهید؟

 

یک بازی با کلمات بسازید

بهترین راه برای شروع یک پروژه کدنویسی آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  سرگرم کننده و چالش برانگیز، ساده ترین راه است – ایجاد یک بازی حدس کلمه. این آسان و جذاب است و تنها چیزی که برای آن نیاز دارید برخی از مفاهیم اولیه برنامه نویسی پایتون است.

 

برنامه نویسی مبتنی بر متن یک راه عالی برای ایجاد داستان ها یا آزمون های تعاملی است. سادگی پایتون آن را به زبانی ایده آل برای تقویت مهارت های کدنویسی و داستان سرایی شما تبدیل می کند.

 

یک تولید کننده نام مستعار تصادفی ایجاد کنید

در اینجا یک پروژه سرگرم کننده وجود دارد: یک ژنراتور بسازید که نام مستعار را بر اساس ورودی کاربر ایجاد کند. این کار ساده به شما امکان می دهد با ماژول ها، متغیرها و ورودی های کاربر بازی کنید – راهی عالی برای شروع یادگیری نحوه کار پایتون.

 

هوش مصنوعی را کاوش کنید

دنیای هوش مصنوعی روز به روز بیشتر و بیشتر می شود، پس چرا چیزی در این زمینه امتحان نمی کنید؟ پایتون یک نقطه ورود کاربرپسند برای نوجوانان ارائه می دهد تا اصول هوش مصنوعی را درک کنند. همزمان با کشف امکانات بی حد و حصر یادگیری ماشین، مدل های از پیش ساخته شده را آزمایش کنید یا مدل های خود را بسازید.

 

ایجاد برنامه های کاربردی در دنیای واقعی

این می تواند هیجان انگیزترین چیز باشد! با کار بر روی برنامه های کاربردی دنیای واقعی، مهارت های کدنویسی خود را فراتر از صفحه نمایش ببرید. می‌توانید برنامه‌ای ایجاد کنید که مشکلی را که به آن علاقه دارید حل کند: بازی، کاوش در طبیعت یا چیزی بسیار ابتدایی اما کنجکاو. آن را امتحان کنید!

 

چت بات خود را بسازید

در عصر چت بات ها، چرا خود را ایجاد نکنید؟ پایتون به اندازه کافی همه کاره است که به شما کمک می کند هر چیزی را از یک ربات چت اولیه گرفته تا چیز پیچیده تر، متناسب با علایق خود بسازید.

 

عادات رسانه های اجتماعی خود را تجزیه و تحلیل کنید

در مورد ردپای دیجیتال خود کنجکاو هستید؟ پایتون می تواند به شما کمک کند عادات رسانه های اجتماعی خود را به روشی سرگرم کننده و روشنگر تجزیه و تحلیل کنید. برنامه ای ایجاد کنید که رفتارهای آنلاین شما را بررسی کند و شخصیت دیجیتالی شما را کشف کند.

 

سنگ کاغذ قیچی

تعجب می کنید که این کلاسیک جاودانه ممکن است در دیجیتال چگونه به نظر برسد؟ با پایتون، می توانید آن را به عنوان برنامه رایانه خود به حوزه الکترونیکی بیاورید. این یک راه Teaching Python programming for children and teenagers in simple language  عالی برای یادگیری کد نویسی اولیه در حین تفریح است.

 

[ بازدید : 2 ]

[ جمعه 25 اسفند 1402 ] 23:57 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

همه چیز درباره ی تفاوت اسکرچ پايتون

انگشت پا / متوسط پس تفاوت اسکرچ پایتون  از مشاهده شکل

7، می توانیم استدلال کنیم که درجه همخوانی برای آن بسیار بالا است

توابع بدون بازگشت، زیرا همه معیارها رعایت می شوند: مکاتبات

معناشناسی، یکپارچگی معنایی و سازماندهی واحدهای معنادار.

از طرف دیگر، اگر تابع مقداری را برگرداند، امکان پذیر نیست

آن را همانطور که در Scratch است اجرا کنید. برای انجام این کار، شما باید از طریق

اصلاح یک متغیر سراسری یا تفاوت اسکرچ پایتون  یک خروجی ("say")، که

تا حد زیادی درجه همخوانی را کاهش می دهد، زیرا وحدت معنی دار است

"بازگشت" با هیچ چیز در Scratch مطابقت ندارد.

به طور خلاصه می توان گفت که درجه همخوانی کاملاً است

از مفهومی به مفهوم دیگر متمایز است. متغیرها، شرطی ها و

توابع اجازه می دهد تا یک تغییر رجیستر نسبتاً فوری، که در آن

حلقه ها نمایش های نسبتاً دوری در دو ثبات دارند. اینها

شباهت‌ها و تفاوت‌ها بدون شک بر آن تأثیر دارد

یادگیری برنامه نویسی در پایتون تفاوت اسکرچ پایتون  توسط دانش آموزان در واقع آنها

قبلاً در بازنمایی خود با مفاهیم خاصی در چرخه 4 مواجه شده اند

در ثبت بلوک چنین دانش قبلی می تواند

کمک به مفاهیم متغیرها، شرطی ها و

توابع (توجه داشته باشید که اگرچه در Scratch موجود است، اما توابع موجود نیستند

جزء انتظارات کالج نیستند) و بلکه مانعی برای

درک مفاهیم حلقه ها (محدود و نامحدود) در

پایتون.

6.4. نوع فعالیت

در چرخه 4، معلمان تشویق م تفاوت اسکرچ پایتون  ی شوند که به دانش آموزان خود پیشنهاد دهند

فعالیت‌ها در ثبت بازی‌ها، همانطور که این عصاره از برنامه نشان می‌دهد

ماتیو برانتهمه

18

از ریاضیات: «دانش آموزان در مورد برنامه نویسی یاد می گیرند، توسط

در حال توسعه در رویکرد پروژه […] نمونه هایی از فعالیت ها

ممکن است: بازی در پیچ و خم تفاوت اسکرچ پایتون  ، بازی پنگ، نبرد دریایی، بازی نیم،

تیک تاک، بازی نفیس جسد. » (MEN, 2018, p. 40). از سوی دیگر،

برنامه های آموزشی کلاس  آموزش برنامه نویسی نوجوانان دوم معلمان را به ترک دعوت می کند

منطقه سرگرم کننده برای ارائه فعالیت های دانش آموزان مرتبط با

سایر قسمت های برنامه: «برخلاف برنامه از

ریاضیات چرخه 4 دور آ ه راهنمایی، بنابراین به صراحت از آن حمایت می شود

فعالیت های بخش الگوریتمی و برنامه نویسی

ریاضیات » (MEN, 2017, p. 1). برای تشریح، می‌توانیم استناد کنیم

چند نمونه ما در برنامه ریاضی پیدا می کنیم

(MEN، 2019b) در میان فعالیت های برنامه ریزی: «تعیین کنید که آیا الف

عدد طبیعی مضرب یک عدد طبیعی است »؛ «یک معادله را تعیین کنید

خطی که از دو نقطه داده شده می گذرد. برنامه SNT (مردان،

2019c) همچنین فعالیت های تفاوت اسکرچ پایتون  مرتبط با بقیه برنامه را ارائه می دهد،

به عنوان مثال: «محاسبه محبوبیت یک صفحه با استفاده از نمودار

ساده سپس الگوریتم را برنامه ریزی کنید.

با توجه به سن دانش آموزان سال دوم و علایق آنها، آن را

ممکن است این نوع فعالیت، سرگرمی کمتر و آکادمیک تر باشد،

منجر به کاهش تعهد عاطفی آنها می شود (هانولا و همکاران،

2019) در کار پیشنهادی. بنابراین این ممکن است یک مانع باشد

در دوره انتقال راهنمایی به دبیرستان.

7. طراحی توالی

در این بخش، انتخاب‌هایی را که بر آن حاکم بود، ارائه می‌کنیم

طراحی دنباله تدریس ما

7.1. متغیرهای جهانی: برنامه ریزی زیست محیطی

سکانسی که ما طراحی کردیم به شکل یک کارگاه است، الف

به مدت سه ساعت، برای دانش آموزان در شروع کلاس دوم در نظر گرفته شده است.

در طول این فعالیت، ما به دانش آموزان ارائه می دهیم،

عناصر مختلف: یک دستگاه قابل برنامه ریزی، فهرستی از چالش ها، الف

محیط توسعه و پشتیبانی آموزشی

دیجیتال در زیر به جزئیات این عناصر می پردازیم.

7.1.1. کارت قابل برنامه ریزی Micro:bit BBC

این شامل برنامه نویسی یک دستگاه آموزشی الکترونیکی است:

بی بی سی میکرو: کارت بیت. ما چنین موادی را انتخاب کرده ایم

هدف افزایش مشارکت دانش‌آموز در فعالیت‌ها (نگاه کنید به

Sticef – جلد. 28، شماره 3 - 2021

فن آوری برای یادگیری علوم کامپیوتر

از مهدکودک تا دانشگاه

19

نتایج جستجو در بخش 2). این کارت قابل برنامه ریزی در

پایتون از طریق اتصال USB. از جمله موارد دیگر،

صفحه نمایشی که از ماتریس 25 LED، دو دکمه تشکیل شده است

کاربران و سنسور نور.

7.1.2. مجموعه ای از چالش ها برای غلبه بر

ما فعالیت‌ها را در قالب چالش‌هایی طراحی کرده‌ایم که باید در آن شرکت کنیم

میل به بازی سازی با هدف تقویت بیشتر

مشارکت دانشجویی (دیچوا و همکاران، 2015). این است، به خاطر

افزایش دشواری، برای شروع با نمایشگرهای اساسی در

ماتریس LED کارت و سپس پیشنهاد اجرای بازی ها

ساده. حل تدریجی و به ترتیب این موقعیت ها اجازه می دهد

برای کسب "نشان های دیجیتال" توسعه دهنده پایتون. ما

ما سه سطح ایجاد کردیم Scratch Python difference  که نشان دهنده سه سطح است: مبتدی، پیشرفته و متخصص.

اجازه می دهند

[ بازدید : 3 ]

[ جمعه 25 اسفند 1402 ] 11:36 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

معرفی تفاوت اسکرچ پایتون

• با استفاده از فلش های جهت، باید  تفاوت اسکرچ پایتون عملکرد انتخاب شده را انتخاب کنید

(در اینجا ستاره دار شوید)، با Ok اعتبار سنجی کنید، سپس مقدار پارامتر را اضافه کنید: the

طول یک ضلع شش ضلعی منتظم که باید کشیده شود.

برای خروج از صفحه طراحی، کلید [روشن] را فشار دهید

ماشین حساب.

پسوندهای احتمالی

در اینجا چند ایده برای سریعترین دانش آموزان یا  تفاوت اسکرچ پایتونکسانی که می خواهند کار را گسترش دهند وجود دارد:

• دایره ای را که توسط شکل مشخص شده است برنامه ریزی کنید.

• برنامه ای بنویسید که به شما امکان می دهد داخل شکل ها را رنگ آمیزی کنید. این می تواند کار را دوباره روی آن سرمایه گذاری کند

مارپیچ ها در برگه 3 این جزوه (برگ با عنوان "مارپیچ")؛

• به دنبال اشکال هندسی دیگر باشید و سعی کنید آنها را بازتولید کنید، مانند

موزاییک های عربی.

 لاک پشت را برنامه ریزی کنند تا خط بکشند

فارغ التحصیل شد، سپس با توسعه یک مرجع  تفاوت اسکرچ پایتون طرح، به منظور ردیابی توابع در فعالیت زیر.

کلمات کلیدی: کتابخانه لاک پشت; فارغ التحصیل مستقیم; مرجع طرح

مهارت های هدفمند

جستجو: «مشاهده کنید، در یک رویکرد شرکت کنید آموزش برنامه نویسی نوجوانان ، آزمایش کنید، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار با نتایج گرافیکی برای مشاهده مستقیم.

بازنمایی: "حرکت از یک حالت بازنمایی به حالت دیگر" با درک نحوه بازنمایی

یک محور مدرج و سپس ساخت یک معیار متعارف را نهایی می کند.

محاسبه کنید: «الگوریتم‌های ساده را پیاده‌سازی کنید»، تفاوت اسکرچ پایتون در اینجا با استفاده از توابعی برای استفاده مجدد در طول دوره

از برنامه اصلی

وضعیت تحریک کننده

یک علامت متعامد ساده یا حداقل متعامد از پلان بکشید

می تواند برای برخی از دانش آموزان طولانی باشد. استفاده از حالت گرافیکی

یک ماشین حساب، مانند TI-83 Premium CE Python Edition، می تواند

به نظر می رسد جعبه سیاهی است که  تفاوت اسکرچ پایتون باز کردن آن برای دانش آموزان جالب است

برای رفع مشکلات خاص

مشکل ساز

چگونه ابتدا یک خط مدرج رسم کنیم، سپس، در مرحله دوم، یک نشانگر از

برنامه ریزی با برنامه نویسی

تصویر بدون حق امتیاز بعد از

ویکیپدیا

28

سناریوی آموزشی

• با کلاس: هنگام برگرداندن یک تکلیف در نمایش گرافیکی یا با اراده

برای باز کردن جعبه سیاه ماشین حساب: طرح محورهای یک پنجره گرافیکی، به

دانش آموزان این فعالیت

• به صورت انفرادی یا گروهی برای خط مدرج:  تفاوت اسکرچ پایتون امکان دادن کد اسکریپت وجود دارد

T05_DTEG.py و بخواهید بفهمید این کد برای چه مواردی می تواند استفاده شود. همچنین امکان پذیر است

درخواست ایجاد اسکریپتی که به شما امکان می دهد یک خط مدرج ترسیم کنید، به عنوان یک تکلیف خارج از کلاس یا در طول

یک جلسه کامپیوتر

• با کلاس: با فهرست کردن پیشنهادات مختلف دانش آموزان، حساب کاربری خود را انجام دهید و آن را ارائه دهید

برنامه نویسی ممکن T05_GRAD.py که دانش آموزان می تفاوت اسکرچ پایتون  توانند با استفاده از کابل miniUSB برای کسانی که برنامه نویسی آنها معیوب است یا اجازه استفاده از آن را نمی دهد بازیابی کنند.

• به صورت انفرادی یا گروهی برای معیار: این شامل تشویق دانش آموزان به استفاده از متن سمت راست است.

فارغ التحصیل شد تا علامت را ردیابی کند و به آنها گفت که چگونه اسکریپت های دیگر را با دستورالعمل بازیابی کنند

از وارد کردن نام اسکریپت *.

• اشتراک‌گذاری: با دانش‌آموزان جمع‌بندی کنید و اسکریپت T05_REP.py یا اسکریپتی معادل آن را ارائه دهید

در صورتی که فعالیت زیر ایجاد نمودار یک تابع  تفاوت اسکرچ پایتون باشد توسط دانش آموز ایجاد می شود

در نظر گرفته شده.

• برای پیشرفته ترین دانش آموزان: Scratch Python difference  امکان ارائه یک یا چند افزونه به آنها وجود دارد

 

[ بازدید : 4 ]

[ جمعه 25 اسفند 1402 ] 10:28 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

معرفی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران

خوب، چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید که   کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران مطمئناً شما را در فرزندپروری خوب می کند. بچه ها مسئولیت حقیرانه ما هستند و به نوعی همیشه مشغول بهبود شغل و اداره خانه با کره هستیم اما مراقبت از کودکان در این سن نیز وظیفه مهمی است. اما با رعایت چند مرحله خوب والدین می توانید به راحتی حضور دیجیتالی فرزندان خود را با نظارت فنی کنترل کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که بچه‌هایتان وقتی در ماشین رفت و آمد  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران   می‌کنند و غذا می‌خورند از تلفن استفاده نمی‌کنند، زیرا این همان جایی است که عادت به تلفن اعصاب آنها را خراب می‌کند.

آنها را تشویق کنید که بیرون بروند و بازی های فضای باز مانند کریکت، بیس بال، تنیس و غیره انجام دهند.

زمانی را با فرزندان خود بگذرانید و از آنها در مورد روز مدرسه و برنامه های تحصیلی آینده آنها بپرسید، فقط برای اینکه ایده ای در مورد آرزوهای آنها داشته باشید و سپس می توانید به کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  طور مشخص کار کنید تا مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی تحصیل کرده اند و شغل مورد نظر را به دست می آورند.

همیشه آنها را از بازی های اعتیاد آور دور نگه دارید که حتی حاضرند زمان مطالعه و فعالیت در فضای باز را فدا کنند.

FamiSafe را نصب کنید و هر فعالیتی را که در دفترتان اتفاق می‌افتد پیگیری کنید.

شاید بپرسید FamiSafe چیست؟

FamiSafe نرم افزاری است که برای والدین توسعه  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  یافته است که به آنها اجازه می دهد به راحتی استفاده از تلفن همراه فرزندان خود را در ساعات اداری ردیابی و کنترل کنند. این برنامه دارای برخی از ویژگی های عالی است که به فرزندان شما کمک می کند تا با مطالعه و خواب خود مشغول شوند.

 

چرا والدین همیشه نگران فرزندان خود هستند؟

فرزندان آنها زمان زیادی را صرف بازی و چت آنلاین می کنند.

کودکان در وب سایت های نامربوط گشت و گذار نمی کنند و ذهنیت آنها را خراب نمی کنند.

بازی بزرگترین دغدغه است و کودکان زمان زیادی را صرف بازی های اعتیادآور نمی کنند.

برخی از عملکردهای جالب برنامه FamiSafe:

 

زمان صفحه نمایش

در صورت مشاهده چت و مرور در اواخر شب، می‌توانی  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران د زمان صفحه نمایش فرزندتان را در برنامه یا مرورگر محدود کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد زمان برنامه‌ای را که فرزندانتان از آن استفاده می‌کنند بررسی کنید و بعداً آن را مسدود کنید یا زمان را طوری تنظیم کنید که با یک اعلان مجوز به طور خودکار خاموش شود.

 

برنامه نویسی هوشمند

اگر بچه‌های شما زمان زیادی را در برخی از   کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهرانبرنامه‌های شبکه‌های اجتماعی یا برنامه‌های برنامه‌نویسی می‌گذرانند، این ویژگی به شما کمک می‌کند زمان مفید را درک کنید و طبق میل خود محدودیتی بین ۱ تا ۲ ساعت تعیین کنید. وقتی از این زمان تجاوز کرد، برنامه یک اعلان ارسال می کند و فرزندان شما دیگر نمی توانند بدون اجازه شما به آن دسترسی داشته باشند.

 

مسدود کننده برنامه

App Blocker به شما کمک می کند برنامه ای را که فکر می کنید برای فرزندان شما مناسب نیست مسدود کنید. این برنامه ها می توانند مربوط به دوستیابی، رسانه های اجتماعی  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ، یوتیوب و غیره باشند. و اگر فرزندان شما در غیاب شما زمان زیادی را روی این برنامه ها صرف می کنند، می توانید آنها را از دستگاه تلفن همراه خود که در دفتر شما نصب شده است مسدود کنید.

 

این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهند که اطمینان حاصل کنید که فرزندانتان تحت نظارت والدین هستند و هر فعالیتی را، از مشاهده صفحه نمایش گرفته تا استفاده از برنامه، ردیابی کنید. شما به راحتی می توانید برنامه های رسانه های اجتماعی را مسدود کنید که ممکن است فرزندان شما همیشه بخواهند در آنها گشت و گذار کنند. بسته به اینکه می‌خواهید به آن‌ها دسترسی داشته باشید یا خیر، می‌توانید این برنامه‌ها را مسدود کنید و زمان استفاده از صفحه را به راحتی پیگیری کنید.

 

چگونه یک برنامه FamiSafe راه اندازی کنیم؟

 

مرحله 1. برنامه FamiSafe را دانلود کنید و برای  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  نسخه آزمایشی و نسخه ی نمایشی رایگان ثبت نام کنید

 

FamiSafe هم در پلی استور و هم در فروشگاه اپل در دسترس است. اگر در حال گشت و گذار به صورت آنلاین هستید و تحت تأثیر ویژگی ها قرار گرفته اید، می توانید به سادگی برنامه را با استفاده از لینک های داده شده در زیر دانلود کنید. می توانید از طریق برنامه یا مستقیماً در سایت های رسمی آنها ثبت نام کنید.

 

FamiSafe را دانلود کرده و ثبت نام کنید

 

مرحله 2. تنظیمات تلفن همراه فرزندتان را پیکربندی کنید

 

به سادگی وارد حساب کاربری خود شوید، هویت کودک را انتخاب کنید و مشخصات را با نام و سن فرزندتان وارد کنید. لطفاً مطمئن شوید که به برنامه مانند مکان، مدیر و غیره دسترسی کامل دارید.

به سادگی وارد حساب دستگاه خود شوید و هویت خود ر Children's programming class in Tehran ا به عنوان والدین انتخاب کنید. شما می توانید بلافاصله شروع به تنظیم قوانین و نظارت بر استفاده از تلفن فرزند خود کنید.

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 20 اسفند 1402 ] 16:14 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

بهترین کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران

برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

کدگذاری بیانگر تمام اعمال و استدلالی است که شامل   کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  ارائه دستورالعمل های دقیق به نرم افزار یا ماشین است تا بتواند وظایف مورد انتظار را با استقلال کامل انجام دهد. برای انجام این کار و مانند یک زبان خارجی، باید یاد بگیرید که به زبان صحبت کنید... همانطور که می توانید زبان کامپیوتر، واژگان، عادات و آداب و رسوم آن، منطق آن را یاد بگیرید... بنابراین مانند هر چیز پیچیده ای که از در محیط نزدیک، هر چه یادگیری زودتر اتفاق بیفتد، به لطف انعطاف پذیری مغز کودکان، جذب آن آسان تر است.

 

آموزش برنامه نویسی به کودکان به این معنی است کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  که به آنها یک شروع اساسی بدهید که آنها را قادر می سازد تا بهتر درک کنند که جهان چگونه کار می کند و بنابراین قادر به تغییر آن با درک همه مسائل و کارها، حتی موارد زیربنایی هستند.

 

   

 

چرا برنامه نویسی یاد بگیریم؟

چندین سال است که انقلاب دیجیتال شتاب بیشتری گرفته  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران است، به ویژه از طریق منشور فناوری اطلاعات با رایانه، اما اکنون نیز از طریق تلفن های هوشمند که به توسعه واقعی 2.0 مغز انسان تبدیل شده اند... به همین دلیل است که درک کودکان از منطق برنامه ای ضروری است. کد نویسی به منظور در اختیار گذاشتن تمامی کلیدها، تمامی نکات و نکات فناوری با این هدف که با درک معایب به راحتی بر کارها و در نتیجه مزایا مسلط شوند.

 

به همین ترتیب، کمک به کودکان از سن 3 سالگی برای  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  یادگیری کد به آنها این امکان را می دهد تا در توانایی خود برای انجام پروژه های آینده خود شروع کنند یا حتی حرفه های جدید آینده در اقتصاد دیجیتال مانند برنامه نویس، توسعه دهنده یا هنوز وب را بشناسند و درک کنند. استاد.

 

  

 

چگونه برنامه نویسی را یاد بگیریم؟

بنابراین، CogiToys.fr این بخش "یادگیری برنامه نویسی" را به شما پیشنهاد کرده است تا به بهترین نحو از کودکان 3 ساله برای آشنایی با روش کدگذاری کامپیوتری از 3 سالگی حمایت کند.

 

برای ما بهترین روش یادگیری این است که در  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  حین بازی کدنویسی را یاد بگیریم، به لطف انتخاب بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های ما که نورون‌های کوچک و بزرگ را به‌عمل می‌آورد، خود را با برنامه‌نویسی کامپیوتری به شیوه‌ای سرگرم‌کننده آشنا کنیم.

 

به منظور حمایت از والدینی که گاهی در این موضوع تازه کار هستند، ابتدا بازی‌های برنامه‌نویسی ربات را ارائه می‌کنیم که دقت روش‌شناختی و آموزش را با جنبه‌ای سرگرم‌کننده و تعاملی ترکیب می‌کند.

 

با همان روحیه یادگیری کد در حین تفریح، ما   کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران همچنین پازل های SmartGames را ارائه می دهیم که منطق و استدلال برنامه ای را با ترویج تجزیه و تحلیل، حل مسئله و برنامه ریزی راه حل برجسته می کند. یک راه خوب برای تقویت مهارت های کدنویسی گیک های کوچک آینده ما! همه بدون صفحه نمایش، زیرا بچه های ما زمان زیادی دارند تا توجه خود را توسط این غول هایی که  Children's programming class in Tehran  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  زمان موجود مغز را می بلعند، جلب کنند...

 

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 20 اسفند 1402 ] 7:41 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

تازه های آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان

ales (پاکسازی داده ها، تجزیه و تحلیل و تجسم)، و ه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان مچنین نرم افزارهای لازم (صفحات گسترده، برنامه نویسی SQL، R، Tableau). نحوه آماده سازی داده ها برای تجزیه و تحلیل، تمیز کردن و سازماندهی آن ها برای تجزیه و تحلیل، و انجام محاسبات با استفاده از صفحات گسترده، برنامه نویسی SQL و R را بدانید. با نحوه نمایش اطلاعات در مورد داده ها با استفاده از پلت فرم های تجسم که معمولاً در داشبوردها، ارائه ها و فرمت های دیگر استفاده می شوند، آشنا شوید.

 

#3. مقدمه ای بر برنامه نویسی با پایتون و جاوا

اصول برنامه نویسی پایتون، مانند راه اندازی ابزار بر آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان ای کد پایتون و ایجاد برنامه های کاربردی کاملاً کاربردی با استفاده از ساختارهای داده را شرح دهید. یاد بگیرید که چگونه از پایتون برای بررسی موضوعات و شیوه های اساسی علم داده، مانند بسته های تجزیه و تحلیل داده های شغلی و تسلط بر تجسم داده ها استفاده کنید. برنامه‌های کاملاً کاربردی را با استفاده از کلاس‌ها و متدها بنویسید و در عین حال از اصول برنامه‌نویسی جاوا و شی‌گرا و همچنین تست واحد پیروی کنید. با درک وراثت جاوا، استراتژی هایی را برای پردازش متن در فایل ها، ذخیره داده ها در ساختارهای پیچیده داده و اشکال زدایی برنامه ها اعمال کنید.

 

#4. توسعه Back-End IBM

جدیدترین دانش و مهارت های عملی را که توسعه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  دهندگان Back-end هر روز استفاده می کنند، بیاموزید. بیاموزید که چگونه برنامه ها را با استفاده از بدون سرور، میکروسرویس، داکر و کوبرنتس مقیاس بندی و استقرار دهید. از کنترل نسخه و مدیریت بسته برای ایجاد برنامه های پشتیبان با استفاده از زبان های برنامه نویسی شی گرا مانند پایتون سمت سرور استفاده کنید. برای کمک به خودکارسازی چرخه عمر توسعه نرم افزار، از نظارت و رویکردهای یکپارچه سازی/توسعه مستمر (CI/CD) استفاده کنید.

 

#5. مبانی برنامه نویسی

چه بخواهید شغلی در زمینه توسعه نرم افزار داشته باشید و چه چیز دیگری، برنامه نویسی استعدادی است که روز به روز حیاتی تر می شود. دوره اول مقدمه ای بر برنامه نویسی در تخصص C است، اما مفاهیم آن برای هر زبانی که مایل به یادگیری آن هستید اعمال می شود. این به این دلیل است که برنامه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  نویسی در درجه اول در مورد ایجاد یک الگوریتم - مجموعه ای مختصر از دستورالعمل ها - است که می تواند برای حل هر مشکلی در یک کلاس خاص استفاده شود. Seven Steps، یک رویکرد قدرتمند برای حل مسئله است که می توانید برای حل هر مشکل برنامه نویسی از آن استفاده کنید، در این دوره آموزش داده می شود. شما در این دوره یاد خو آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان اهید گرفت که چگونه یک الگوریتم ایجاد کنید، پس از آن به خواندن کد و درک نحوه اتصال ایده های برنامه نویسی به الگوریتم ها خواهید پرداخت.

 

چگونه یادگیری برنامه نویسی را شروع کنیم؟

مقدمه ای بر کدنویسی:

 

کدام زبان برنامه نویسی را ابتدا باید به عنوان یک  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان مبتدی یاد بگیرم؟

هم پایتون و هم جاوا جزو پرکاربردترین زبان‌های برنا Programming training for teenagers مه‌نویسی شی گرا هستند، با این حال، به دلیل سینتکس و قابلیت استفاده آسان‌تر پایتون، یادگیری آن برای مبتدیان آسان‌تر از جاوا است.

 

 

[ بازدید : 4 ]

[ يکشنبه 20 اسفند 1402 ] 5:31 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان

 "اوه کد من: من اولین وب سایت خودآموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  را ایجاد می کنم" تا شما را با توسعه وب آشنا کنم

الکترونیک با کتاب فعالیت آردوینو برای کودکان آسان شده است

"من با یک رزبری پای برنامه می نویسم": 10 ماجراجویی سرگرم کننده در یک کتاب

"من با App Inventor برنامه ها را ایجاد می کنم": برای یادگیری نحوه ایجاد برنامه تلفن همراه خود

کتاب بزرگ Lego Mindstorms EV3 برای ساخت ربات!

«من دنیای دیجیتال را کاوش می‌کنم» و آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  یکی از فعالیت‌های متعدد آن برای شکار سوئیچ‌ها است

کتاب الکترونیکی برای یادگیری برنامه نویسی جاوا از 11 سالگی

"36 فعالیت با ربات mBot"، برای کدنویسی و سرگرمی

"40 فعالیت با کارت میکرو: بیت"، 40 ایده برای همه سازندگان

"کارخانه اشیاء متصل": 10 پروژه سرگرم کننده برای نوجوانان

"مدارهای الکترونیکی برای کودکان" آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان ، راهنمای شروع در الکترونیک

بازی هایی برای یادگیری

جعبه آموزشی "یادداشت کارت پایتون" در حین سرگرمی به این زبان مسلط است

"روزی روزگاری کد وجود داشت": یک بازی جدید Cood برای یادگیری رایگان کدنویسی

Silent Teacher یک بازی کوچک برای یادگیری اصول برنامه نویسی

CodeCombat، بازی برای یادگیری آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  کدنویسی و سلاخی غول ها!

من در حال یادگیری کدنویسی با Scratch هستم: 85 کارت برای شروع برنامه نویسی

 

 

 

برای تدریس

پروژه "1، 2، 3... کد!" » هدف آشنایی دانش آموزان  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان و معلمان با علوم کامپیوتر از مهدکودک تا دانشگاه است.

از آغاز سال تحصیلی 2016، ClassCode یک برنامه آموزشی رایگان برای هر کسی که مایل است جوانان 8 تا 14 ساله را با علوم کامپیوتر آشنا کند، ارائه می دهد.

مدرسه بزرگ دیجیتال چیست؟ توضیحات و نقشه برای پیدا کردن آموزش شما

برچسب ها کدکدینگ الکترونیک برنامه نویسی رباتیک ScratchSpheroThymio

مقاله قبلی PowerZ، بازی ویدیویی رایگان جدید...

مطلب بعدی نکته: یاد بگیرید آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  تایپ کنید در ...

نویسنده

 

کریستف کوکیس

روزنامه‌نگار وب و پدر دو نوجوان بزرگ، من Programming training for teenagers  دوست دارم برنامه‌های جدید را آزمایش کنم و آخر شب سریال‌های تلویزیونی تماشا کنم.

 

 

[ بازدید : 5 ]

[ شنبه 19 اسفند 1402 ] 23:15 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]