برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

تازه های آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان

ales (پاکسازی داده ها، تجزیه و تحلیل و تجسم)، و ه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان مچنین نرم افزارهای لازم (صفحات گسترده، برنامه نویسی SQL، R، Tableau). نحوه آماده سازی داده ها برای تجزیه و تحلیل، تمیز کردن و سازماندهی آن ها برای تجزیه و تحلیل، و انجام محاسبات با استفاده از صفحات گسترده، برنامه نویسی SQL و R را بدانید. با نحوه نمایش اطلاعات در مورد داده ها با استفاده از پلت فرم های تجسم که معمولاً در داشبوردها، ارائه ها و فرمت های دیگر استفاده می شوند، آشنا شوید.

 

#3. مقدمه ای بر برنامه نویسی با پایتون و جاوا

اصول برنامه نویسی پایتون، مانند راه اندازی ابزار بر آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان ای کد پایتون و ایجاد برنامه های کاربردی کاملاً کاربردی با استفاده از ساختارهای داده را شرح دهید. یاد بگیرید که چگونه از پایتون برای بررسی موضوعات و شیوه های اساسی علم داده، مانند بسته های تجزیه و تحلیل داده های شغلی و تسلط بر تجسم داده ها استفاده کنید. برنامه‌های کاملاً کاربردی را با استفاده از کلاس‌ها و متدها بنویسید و در عین حال از اصول برنامه‌نویسی جاوا و شی‌گرا و همچنین تست واحد پیروی کنید. با درک وراثت جاوا، استراتژی هایی را برای پردازش متن در فایل ها، ذخیره داده ها در ساختارهای پیچیده داده و اشکال زدایی برنامه ها اعمال کنید.

 

#4. توسعه Back-End IBM

جدیدترین دانش و مهارت های عملی را که توسعه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  دهندگان Back-end هر روز استفاده می کنند، بیاموزید. بیاموزید که چگونه برنامه ها را با استفاده از بدون سرور، میکروسرویس، داکر و کوبرنتس مقیاس بندی و استقرار دهید. از کنترل نسخه و مدیریت بسته برای ایجاد برنامه های پشتیبان با استفاده از زبان های برنامه نویسی شی گرا مانند پایتون سمت سرور استفاده کنید. برای کمک به خودکارسازی چرخه عمر توسعه نرم افزار، از نظارت و رویکردهای یکپارچه سازی/توسعه مستمر (CI/CD) استفاده کنید.

 

#5. مبانی برنامه نویسی

چه بخواهید شغلی در زمینه توسعه نرم افزار داشته باشید و چه چیز دیگری، برنامه نویسی استعدادی است که روز به روز حیاتی تر می شود. دوره اول مقدمه ای بر برنامه نویسی در تخصص C است، اما مفاهیم آن برای هر زبانی که مایل به یادگیری آن هستید اعمال می شود. این به این دلیل است که برنامه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  نویسی در درجه اول در مورد ایجاد یک الگوریتم - مجموعه ای مختصر از دستورالعمل ها - است که می تواند برای حل هر مشکلی در یک کلاس خاص استفاده شود. Seven Steps، یک رویکرد قدرتمند برای حل مسئله است که می توانید برای حل هر مشکل برنامه نویسی از آن استفاده کنید، در این دوره آموزش داده می شود. شما در این دوره یاد خو آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان اهید گرفت که چگونه یک الگوریتم ایجاد کنید، پس از آن به خواندن کد و درک نحوه اتصال ایده های برنامه نویسی به الگوریتم ها خواهید پرداخت.

 

چگونه یادگیری برنامه نویسی را شروع کنیم؟

مقدمه ای بر کدنویسی:

 

کدام زبان برنامه نویسی را ابتدا باید به عنوان یک  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان مبتدی یاد بگیرم؟

هم پایتون و هم جاوا جزو پرکاربردترین زبان‌های برنا Programming training for teenagers مه‌نویسی شی گرا هستند، با این حال، به دلیل سینتکس و قابلیت استفاده آسان‌تر پایتون، یادگیری آن برای مبتدیان آسان‌تر از جاوا است.

 

 

[ بازدید : 6 ]

[ يکشنبه 20 اسفند 1402 ] 5:31 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]