برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

تازه های هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (AI) به طور کلی به هر رفتاری هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  اطلاق می شود که با رفتار یک انسان توسط یک ماشین یا سیستم قابل مقایسه باشد. در ابتدایی‌ترین شکل هوش مصنوعی، رایانه‌ها طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که رفتار انسان را «تقلید» کنند و از مقادیر انبوهی از داده‌ها از نمونه‌های رفتار مشابه گذشته استفاده کنند. این می تواند از تشخیص تفاوت بین گربه و پرنده تا انجام فعالیت های پیچیده در یک کارخانه تولیدی را شامل شود.

 

در مورد هوش مصنوعی بیشتر بدانید

خواه یادگیری عمیق، تفکر استراتژیک یا نوع دیگری از  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان هوش مصنوعی باشد، استفاده از هوش مصنوعی در موقعیت‌هایی ریشه می‌گیرد که نیاز به پاسخ‌های سریع دارند. با هوش مصنوعی، ماشین‌ها می‌توانند به طور موثر کار کنند و حجم زیادی از داده‌ها را در یک چشم به هم زدن تجزیه و تحلیل کنند و مشکلات را از طریق یادگیری تحت نظارت، بدون نظارت یا تقویت‌شده حل کنند.

 

 

 

پیدایش هوش مصنوعی

اگر اولین اشکال آن به رایانه‌ها اجازه می‌داد تا بازی‌هایی مانند  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان چکرز علیه انسان‌ها انجام دهند، هوش مصنوعی اکنون بخشی از زندگی روزمره ما شده است. ما راه حل های هوش مصنوعی را برای کنترل کیفیت، تجزیه و تحلیل ویدیو، تشخیص گفتار (پردازش زبان طبیعی)، و رانندگی مستقل، و همچنین برای بخش های مراقبت های بهداشتی، تولید صنعتی، خدمات مالی و سرگرمی ارائه می دهیم.

 

راه حل ها، محصولات یا خدمات HPE مرتبط

هوش مصنوعی و خدمات تبدیل داده

 

راه حل های هوش مصنوعی

 

ابزاری قدرتمند برای کسب و کارها

هوش مصنوعی می‌تواند ابزار بسیار قدرتمندی برای شرکت‌های ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان زرگی باشد که حجم زیادی از داده‌ها را تولید می‌کنند و همچنین کسب‌وکارهای کوچکی که به دنبال مدیریت کارآمدتر با تماس‌های مشتریان هستند. هوش مصنوعی می تواند فرآیندهای کسب و کار را ساده کند، وظایف را با سرعت بیشتری انجام دهد، خطاهای انسانی را حذف کند و بسیاری از خدمات دیگر را ارائه دهد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

ذخیره سازی هوشمند

 

فراگیری ماشین

 

ابر رایانه

 

هوش مصنوعی در لبه

HPE با طرح بهره برداری از داده ها و استخراج بینش های هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  عملی در لبه، خود را در خط مقدم یک مرز جدید در هوش مصنوعی قرار می دهد. ما شما را قادر می‌سازیم تا با هوش مصنوعی تحلیلی بی‌درنگ موفق شوید که اتوماسیون، پیش‌بینی و کنترل را هدایت می‌کند و به شما کمک می‌کند تا پتانسیل کامل داده‌های خود را سریع‌تر درک کنید و فرصت‌های بی‌پایانی را برای نوآوری، رشد و موفقیت باز کنید.

 

تاریخچه مختصری از هوش مصنوعی

قبل از سال 1949، کامپیوترها می‌توانستند دستورات را اجرا کنند هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ، اما به خاطر نمی‌آورند که چه کار می‌کردند، زیرا نمی‌توانستند این دستورات را ذخیره کنند. آلن تورینگ در سال 1950 در مقاله خود با عنوان «ماشین‌های محاسباتی و هوش» امکان ساخت ماشین‌های هوشمند و آزمایش آن هوش را مورد بحث قرار داد. پنج سال بعد، اولین برنامه هوش مصنوعی به عنوان بخشی از پروژه تحقیقاتی تابستانی دارتموث در زمینه هوش مصنوعی (DSPRAI) ارائه شد. این رویداد تحقیقات هوش مصنوعی را برای دهه‌های بعدی تسریع کرد.

 

کامپیوترها بین سال‌های 1957 و 1974 سریع‌تر، ارزان‌تر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  و در دسترس‌تر شدند. الگوریتم‌های یادگیری ماشینی بهبود یافتند و در سال 1970 یکی از سازمان‌دهندگان DSPRAI به مجله Life گفت که ماشینی با هوش عمومی یک انسان معمولی در عرض سه تا هشت سال پدید هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ار خواهد شد. علیرغم موفقیت رایانه‌ها، ناتوانی آنها در ذخیره یا پردازش سریع اطلاعات، تلاش برای هوش مصنوعی را برای دهه آینده مختل کرد.

 

هوش مصنوعی در دهه 1980 با گسترش جعبه ابزار الگوریتمی و بودجه بیشتر تقویت شد. جان هوپفیلد و دیوید روملهارت تکنیک‌های «یادگیری عمیق» را معرفی کردند که به رایانه‌ها اجازه می‌دهد از طریق تجربه یاد بگیرند. ادوارد فایگنبام "سیستم های خبره" را معرفی کرد که از تصمیم گیری انسانی تقلید می کنند. علیرغم کمبود بودجه عمومی و پوشش رسانه ای، هوش مصنوعی شکوفا شد و بسیاری از اهداف تاریخی طی دو دهه آینده به دست آمد. در سال 1997، گری کاسپاروف، قهرمان و استاد بزرگ شطرنج جهان، توسط Deep Blue، یک برنامه کامپیوتری شطرنج‌باز شرکت IBM شکست خورد. در همان سال نرم افزار تشخیص صدا توسعه یافته توسط Dragon Systems بر روی ویندوز پیاده سازی شد. سینتیا بریزیل همچنین Kismet را توسعه داد، روباتی که قادر به تشخیص و نمایش احساسات است.

 

در سال 2016، برنامه AlphaGo گوگل، استاد  Artificial intelligence in plain language for children Go Lee Se-dol را شکست داد، و در سال 2017، Libratus، یک ابررایانه پوکر، بازیکنان برتر انسانی را شکست داد.

 

 

 

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 28 فروردين 1403 ] 22:55 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]