برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

معرفی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان

dule (به عنوان یک جفت در پروژه)، یا خودتا سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ن آن را با حساب شخصی خود تکمیل کنید تا آن را به عنوان مرجعی برای بقیه آموزش ها تبدیل کنید!

بعد از ساعت کد

برای فرزند خود گواهی چاپ کنید. اگر به‌عنوان م سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ربی ثبت‌نام کرده‌اید، زمانی که فرزندتان تمام چالش‌ها را تکمیل کرد، اعلانی دریافت می‌کنید و می‌توانید گواهی مرتبط را چاپ کنید.

با استفاده از دوره جامع ما، فرزندتان را تشویق کنید که به یادگیری کدنویسی در آکادمی خان ادامه دهد. همه چیز در آکادمی خان رایگان است، بنابراین تنها کاری که شما و فرزندتان باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید!

شما می توانید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذاری سایت های هوش مصنوعی برای کودکان د! ما دوست داریم بتوانیم عکس‌ها و فیلم‌هایی از فرزند شما که روی درس‌های ما کار می‌کند یا اسکرین‌شات‌هایی از پروژه‌هایی که انجام داده‌اند را ببینیم. با تگ کردن @KhanAcademy #HourOfCode آنها را در توییتر یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

با تشکر از شما برای تشویق نسل بعدی دانشمندان کامپیوتر!

سوالات متداول

آیا برنامه درسی به زبان های مختلف ترجمه شده است؟

ماژول ها به طور کامل به زبان های اسپانیایی، پرتغالی، لهستانی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ، بلغاری و صربی ترجمه شده اند. آنها تا حدی به چک، ایتالیایی، فرانسوی و کره ای ترجمه شده اند.

در این زبان‌ها، سخنرانی‌های تعاملی دوبله می‌شوند  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  و دستورالعمل‌ها، توضیحات پروژه و پیام‌های خطا ترجمه می‌شوند. متن سخنرانی های تعاملی به این زبان ها نیز در دسترس است تا دانش آموزان بتوانند با سرعت خود به زبان خود یاد بگیرند.

آیا این برنامه برای دانش آموزان ناشنوا قابل دسترسی است؟

بله، یک گزینه زیرنویس بسته در گفتگوهای تعاملی موجود  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان است. روی نماد «چرخ دنده» در کنار نوار پیمایش در ویدیو کلیک کنید و «رونویسی تعاملی» را انتخاب کنید. اگر سخنرانی خیلی سریع انجام شود، کاربران می توانند مکث کنند.

آیا این برنامه برای دانش آموزان نابینا قابل دسترسی است؟

ما سعی می کنیم صفحه خوان ها را در سایت آکادمی خان ارائه کنیم، اما هنوز جنبه های زیادی از تجربه کدنویسی وجود دارد که بهینه نشده اند. ما در عوض صفحه بهینه شده Quorum: Hour of Code را توصیه می کنیم

آیا آموزش‌ها روی ChromeBooks کار می‌کنند؟

کروم بوک ها از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنند که یکی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  از مرورگرهایی است که توسط Khan Academy پشتیبانی می شود. بنابراین، بله، همه آموزش ها باید در ChromeBook به خوبی کار کنند.

آیا دانش‌آموزان می‌توانند بعد از ساعت کدنویسی به کار روی درس‌های خود ادامه دهند؟

آره ! آنها می توانند در هر زمان و با سرعت خود به استفاده از آن ادامه دهند. آنها باید برای یک حساب ثبت نام کنند (یا از حسابی که برای آنها ایجاد کرده اید استفاده کنند) اگر بخواهند بعداً  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان به راحتی ادامه دهند و از جایی که کار را متوقف کردند ادامه دهند.

آیا دانش آموزان برای تکمیل برنامه نیاز به یک حساب KA دارند؟

آنها نیازی به اکانت آکادمی خان ندارند، اما می توانند از Artificial intelligence sites for children  آن استفاده کنند زیرا با داشتن یک حساب کاربری به آنها امکان می دهد پیشرفت خود را پیگیری کنند و امتیاز و نشان کسب می کنند.

 

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 18 فروردين 1403 ] 19:49 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]