برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

اهمیت هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان

ترکیبی از اطلاعات از مجموعه داده های خود هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  برای تولید ساختگی کامل. ابزارهای هوش مصنوعی همچنین می توانند ادعا کنند که عشق را احساس می کنند، حواس مختلف انسانی را تجربه می کنند و موارد دیگر. بنابراین برای دانش‌آموزان (به‌ویژه جوان‌ترها) مهم است که درک کنند که یک چت ربات هوش مصنوعی ممکن است شبیه یک شخص واقعی به نظر برسد، اما به این شکل طراحی شده است - توسط افراد واقعی.

نحوه برخورد با اثرات زیست محیطی

در مورد تغییرات آب و هوای جهانی و منابع زمین، زمینه مناسب سن را به دانش آموزان بدهید.

دانش آموزان را در مورد بار منابع سنگین مورد نیاز برای هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  استفاده از هوش مصنوعی مولد آگاه کنید. تلفن های همراه چطور؟ کامپیوترها؟ فناوری پیشرفته چگونه بر سیاره تأثیر می گذارد؟

افرادی را که برای محدود کردن این اثرات منفی تلاش می کنند و راه حل هایی برای مسائل زیست محیطی پیدا می کنند برجسته کنید.

تمرکز بر شفافیت مورد نیاز است زیرا شرکت‌های بیشتری شروع به استفاده از هوش مصنوعی در محصولات خود می‌کنند. - آندریا، 17

 

نحوه رسیدگی به اخلاقیات درگیر

در مورد اصول کلی نحوه عملکرد هوش مصنوعی مولد صحبت کنید، هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  اما همچنین وارد یک بحث بزرگتر در مورد تأثیرات پیشرفت های تکنولوژیکی و اینکه چگونه می توانیم/باید آنها را مدیریت کنیم.

در مورد شکاف دیجیتالی موجود و اینکه پیشرفت‌های جدید چه معنایی برای افرادی خواهد داشت که توانایی پرداخت آن‌ها را ندارند، صحبت کنید. وقتی ابزارهایی مانند این شروع به هزینه برای ویژگی های بیشتر می کنند، چه اتفاقی می افتد؟

در مورد حمایت از مالکیت فکری بحث کنید. اگر بخواهیم از مشکلات احتمالی سبقت بگیریم به چه نرده هایی نیاز داریم؟

در مورد حریم خصوصی داده ها صحبت کنید. در حال حاضر هوش م هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  صنوعی چه اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند و چه اطلاعاتی ممکن است در آینده جمع‌آوری کند؟ چگونه از اطلاعاتی که به آن می دهید استفاده می کند؟ در مورد تأثیرات بالقوه یک هوش مصنوعی صحبت کنید که می تواند داده های مربوط به شما را از همه جا آنلاین جمع کند.

نحوه برخورد با سرقت ادبی

خودتان با پلتفرم های هوش مصنوعی بازی کنید تا بفهمید آنها چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری نمی توانند انجام دهند. درخواست های خود را به برق وصل کنید و آنها را آزمایش کنید.

تا حد امکان با نوشته های دانش آموزان آشنا شوید.

در کلاس کمی بنویسید و به محدودیت های برخی دانش آموزان برای انجام این کار توجه داشته باشید.

از ارزیابی تکوینی برای گرفتن عکس های فوری از پیشرفت در طول زمان استفاده کنید.

درخواست های خود را ارزیابی کنید و سعی کنید رویکرد دانش آموز محوری را در نظر بگیرید که دارای هوش هیجانی و تجربه است. همانطور که یکی از معلمان می گوید: "اگر پاسخ های  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  عمومی نمی خواهید، سوالات عمومی نپرسید."

ابزارهای هوش مصنوعی را با هم آزمایش کنید و محدودیت های آنها را مورد بحث قرار دهید.

یک کلمه یا عبارت "اسب تروجان" را در تکلیف خود بگنجانید که برای دانش آموز قابل مشاهده نیست - اما می توانید بعداً از این کلمه کلیدی استفاده کنید تا ببینید آیا دانش آموز درخواست را در ابزار هوش مصنوعی قرار داده است یا خیر.

به عنوان آخرین راه حل، ابزارهایی وجود دارد که می توانید  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  از آنها برای تشخیص هوش مصنوعی استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که آنها کامل نیستند و تقریباً در نیمی از مواقع سرقت ادبی را علامت گذاری کنید.

برنامه هایی مانند ChatGPT توانایی ایجاد ارتباط عاطفی با خوانندگان را ندارند. ما نمی توانیم عواطف انسانی را از نوشته ها غارت کنیم. - رز، 18

 

معنی آن برای آینده

از آنجایی که پیشرفت فناوری آنقدر کند نمی‌شود که بتوانیم درباره همه پیامدهای آن فکر کنیم و برای آن برنامه‌ریزی کنیم، می‌توانیم این عدم قطعیت را با دانش‌آموزان بررسی کنیم.

 

هوشمندتر و سریعتر

با گذشت زمان، هوش مصنوعی قوی‌تر می‌شود و بیشتر در  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان زندگی روزمره بافته می‌شود، احتمالاً به روش‌هایی بیشتر از آنچه در حال حاضر انتظار داریم، چه مثبت و چه منفی.

مشکلات دسترسی جدید

از نظر مدرسه، ابزارهای هوش مصنوعی بهتر با دسترسی بیشتر به آنها لزوماً با سرعت هماهنگی ندارند. ما در حال حاضر با شکاف دیجیتالی دست و پنجه نرم می کنیم و ChatGPT یک نسخه پولی دارد. این بدان معناست که هر مزیتی که برخی از بچه‌ها به دست می‌آورند، آنها را نسبت به بچه‌هایی که خانواده‌ها یا مدرسه‌شان توان پرداخت آن را ندارند، برتری می‌دهد.

افزایش مشکلات حریم خصوصی

ما همچنین نمی دانیم که هوش مصنوعی چه تاثیری بر حری هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  م خصوصی دارد. اگر یک چیز را یاد گرفته باشیم، این است که داده ها یک کالای داغ هستند. به علاوه، از آنجایی که هوش مصنوعی به طور مداوم از ورودی های ما یاد می گیرد، هر اطلاعات شخصی که اضافه می کنیم به طور بالقوه قابل استفاده است.

تغییرات در بازار کار و مهارت ها

در نهایت، ما فقط می توانیم همه راه هایی را که هوش مصنوعی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  بازار کار را تغییر می دهد، حدس بزنیم. آماده کردن دانش آموزان برای دنیایی که حتی نمی توانیم تصور کنیم یک چالش واقعی است.

نحوه رسیدگی به ملاحظات آینده

آینده نگر باشید: از دانش آموزان بپرسید که فکر می کنند هوش مصنوعی برای تغییر شکل بازار کار چه می کند و فکر می کنند به چه مهارت هایی نیاز دارند.

یک تکلیف پروژه محور ایجاد کنید که به دانش آموزان اجازه می دهد تا در مورد این فناوری تحقیق کنند که مطمئناً زندگی آنها را شکل خواهد داد.

در مورد اینکه چه مقرراتی باید برای هوش مصنوعی اعمال شود و دولت چه سیاست هایی باید ایجاد کند صحبت کنید.

همانطور که فناوری به سرعت پیشرفت می کند، یاد می گیریم که آن را در آغوش بگیریم و ChatGPT نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد. - آدری، 17

 

راه های دیگر استفاده از آن

با این حال، طرف دیگر همه این نگرانی‌ها، این ابزار است: اگر فقط از یک برنامه هوش مصنوعی بخواهید که یک طرح درس، یک نامه به خانه، یک ایمیل بنویسد، چه می‌شود؟ با آن بازی کنید و بفهمید که هوش مصنوعی چگونه می تواند به شما خدمت کند. بالاخره یک ابزار است! چه می‌شد اگر هوش مصنوعی بتواند مقداری از چیزهایی را که بسیاری از معلمان عمیقاً به آن نیاز دارند، اما هرگز به اندازه کافی (غیر از پول) در اختیار شما قرار نمی‌دهد - زمان!

 

کاری کنید که برای شما کار کند! به این پست از Ditch That Textbook نگاهی بیندازید تا ایده های عالی برای استفاده به دست آورید.

از دانش آموزان بخواهید از کدنویسی برای نوشتن الگوریتم های خود استفاده کنند.

از دانش‌آموزان بخواهید در یک فرمان بنویسند و Artificial intelligence in plain language for children  نتایج خود را با نتایج یک برنامه هوش مصنوعی مقایسه کنند. حفاری در

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 28 فروردين 1403 ] 23:08 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]