برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

تازه های هوش مصنوعی حل تکالیف

دوم، فرآیندهای بالینی برای به کارگیری کار  هوش مصنوعی حل تکالیف تصویری مبتنی بر هوش مصنوعی تا آماده شدن برای استفاده روزانه فاصله زیادی دارد. فروشندگان مختلف فناوری تصویربرداری و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، کانون‌های متفاوتی دارند: احتمال ضایعه، احتمال سرطان، ویژگی ندول یا محل آن. این کانون‌های متمایز، گنجاندن سیستم‌های یادگیری عمیق را در عملکرد بالینی فعلی بسیار دشوار می‌کند.

 

سوم، الگوریتم‌های یادگیری عمیق برای تشخیص تصویر  هوش مصنوعی حل تکالیف به «داده‌های برچسب‌گذاری‌شده» نیاز دارند - میلیون‌ها تصویر از بیمارانی که تشخیص قطعی سرطان، شکستگی استخوان یا آسیب‌شناسی دیگر را دریافت کرده‌اند. با این حال، هیچ مخزن انبوهی از تصاویر رادیولوژی، برچسب‌گذاری شده یا موارد دیگر وجود ندارد.

 

در نهایت، تغییرات اساسی در مقررات پزشکی و بیمه سلامت برای آنالیز خودکار تصویر مورد نیاز است.

 

عوامل مشابهی برای آسیب شناسی و سایر جنبه های دیجیتالی هوش مصنوعی حل تکالیف  پزشکی وجود دارد. به دلیل آنها، بعید است در 20 سال آینده شاهد تغییر اساسی در استخدام مراقبت های بهداشتی به دلیل هوش مصنوعی باشیم. همچنین این امکان وجود دارد که مشاغل جدیدی برای کار و توسعه فناوری های هوش مصنوعی ایجاد شود. اما اشتغال ثابت یا فزاینده انسانی نیز البته به این معنی است که فناوری‌های هوش مصنوعی احتمالاً هزینه‌های تشخیص و درمان پزشکی را در آن بازه زمانی کاهش نمی‌دهند.

 

رفتن به:

مفاهیم اخلاقی

در نهایت، پیامدهای اخلاقی مختلفی نیز در مورد استفاده از  هوش مصنوعی حل تکالیف  هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی وجود دارد. تصمیمات مربوط به مراقبت های بهداشتی تقریباً منحصراً توسط انسان ها در گذشته گرفته شده است و استفاده از ماشین های هوشمند برای ساختن یا کمک به آنها مسائل مربوط به مسئولیت پذیری، شفافیت، مجوز و حفظ حریم خصوصی را ایجاد می کند.

 

شاید با توجه به فناوری‌های امروزی، مشکل‌ترین مسئله برای هوش مصنوعی حل تکالیف  پرداختن به شفافیت باشد. بسیاری از الگوریتم‌های هوش مصنوعی – به‌ویژه الگوریتم‌های یادگیری عمیق که برای تجزیه و تحلیل تصویر استفاده می‌شوند – عملاً قابل تفسیر یا توضیح نیستند. اگر به بیمار اطلاع داده شود که تصویری منجر به تشخیص سرطان شده است، احتمالاً می خواهد دلیل آن را بداند. الگوریتم های یادگیری عمیق و حتی پزشکانی که عموماً با عملکرد آنها آشنا هستند، ممکن است نتوانند توضیحی ارائه دهند.

 

اشتباهات بدون شک توسط سیستم های هوش مصنوعی د هوش مصنوعی حل تکالیف ر تشخیص و درمان بیمار مرتکب می شوند و ممکن است پاسخگویی برای آنها دشوار باشد. همچنین احتمالاً حوادثی وجود دارد که در آن بیماران اطلاعات پزشکی را از سیستم های هوش مصنوعی دریافت می کنند که ترجیح می دهند از یک پزشک همدل دریافت کنند. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  سیستم‌های یادگیری ماشینی در مراقبت‌های بهداشتی نیز ممکن است در معرض سوگیری الگوریتمی قرار گیرند، شاید احتمال بیشتری از بیماری را بر اساس جنسیت یا نژاد پیش‌بینی کنند، در حالی که این عوامل در واقع عوامل علّی نیستند.

 

ما احتمالاً با تغییرات اخلاقی، پزشکی، شغلی  هوش مصنوعی حل تکالیف و  تکنولوژیکی زیادی با هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی مواجه خواهیم شد. مهم است که نهادهای مراقبت های بهداشتی و همچنین نهادهای دولتی و نظارتی، ساختارهایی را برای نظارت بر مسائل کلیدی، واکنش مسئولانه و ایجاد مکانیسم های حاکمیتی برای محدود کردن پیامدهای منفی ایجاد کنند. این یکی از فناوری‌های قوی‌تر و پیامد برای تأثیرگذاری بر جوامع بشری است،  هوش مصنوعی حل تکالیف بنابراین توجه مستمر و سیاست‌گذاری مدبرانه برای سال‌های متمادی را می‌طلبد.

 

رفتن به:

آینده هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی

ما معتقدیم که هوش مصنوعی نقش مهمی در ارائه خدمات بهداشتی آینده دارد. در قالب یادگیری ماشینی، این قابلیت اصلی در پشت توسعه پزشکی دقیق است که به طور گسترده مورد توافق قرار گرفته است که به شدت مورد نیاز در مراقبت است. اگرچه تلاش‌های اولیه برای ارائه توصیه‌های تشخیص و درمان چالش برانگیز بوده است، اما انتظار داریم که هوش مصنوعی در نهایت بر آن دامنه نیز تسلط یابد. با توجه به پیشرفت‌های سریع هوش مصنوعی  هوش مصنوعی حل تکالیف برای تجزیه و تحلیل تصویربرداری، به نظر می‌رسد که بیشتر تصاویر رادیولوژی و پاتولوژی در برخی مواقع توسط یک ماشین بررسی شوند. تشخیص گفتار و متن قبلاً برای کارهایی مانند ارتباط با بیمار و گرفتن یادداشت های بالینی استفاده می شود و استفاده از آنها افزایش خواهد یافت.

 

بزرگ‌ترین چالش هوش مصنوعی در این ح Artificial intelligence to solve homework وزه‌های مراقبت‌های بهداشتی این نیست که آیا فناوری‌ها به اندازه کافی قادر خواهند بود که مفید باشند، بلکه اطمینان از پذیرش آن‌ها در عملکرد بالینی روزانه است. برای پذیرش گسترده، سیستم‌های هوش مصنوعی باید توسط تنظیم‌کننده‌ها تایید شده و یکپارچه شوند

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 28 فروردين 1403 ] 17:15 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]