برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

معایب:پردازش کندکمبود انعطاف پذیری روه سنی آموزش برنامه نویسی برای کودکان  پیشنهادی: 5+پلتفرم مورد نیاز: Windows، Mac OS، UNIX.  وب سایت:  وبیشماره 9) آلیس

Alice یک ابزار رایگان سه بعدی است که برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی شی گرا طراحی شده است. برای بچه ها، می تواند یک راه عالی برای ایجاد بازی یا انیمیشن به عنوان Alic باشدe به آنها اجازه می دهد تا صحنه ها، مدل های سه بعدی و حرکات دوربین را با استفاده از رویکرد بلوک های ساختمان برنامه ریزی کنند.

علاوه بر موارد فوق، دکمه پخش آسان و رابط کشیدن و رها کردن آلیس یادگیری زبان برنامه نویسی را برای کودکان بسیار آسان می کند. به طور کلی، آلیس یک راه عالی برای کودکان برای یادگیری کدنویسی در یک محیط بصری مبتنی بر بلوک است.

ویژگی ها: برنامه نویسی شی گرا، آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کدگذاری drag-n-drop، محیط بصری مبتنی بر بلوک و غیره.

معایب:سطح بالایی از تاخیر در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی.بدون تبدیل به exe گروه سنی پیشنهادی: 10+پلتفرم مورد نیاز: سیستم عامل مک، ویندوز، لینوکس.وب سایت: آلیس نتیجه

همه زبان‌های برنامه‌نویسی بچه‌ها که در بالا ذکر شده‌اند، جوانب مثبت و منفی دارند. بنابراین، بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان بر اساس ترجیحات فردی کودک متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، جاوا انتخاب خوبی برای تشویق کودکان به شروع برنامه نویسی است، زیرا Minecraft، یک بازی محبوب در بین بچه ها، با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا توسعه یافته است. هنگامی که  آموزش برنامه نویسی برای کودکان بچه ها برای یادگیری جاوا انگیزه پیدا کردند، می توانید به آنها یاد دهید که چگونه از منطق در کدنویسی استفاده کنند و چندین مشکل را با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا حل کنند.

از سوی دیگر، سوئیفت برای آموزش برنامه نویسی به کودکان با استفاده از زبان برنامه نویسی که نیاز به حداقل کدنویسی دارد و دارای ویژگی های پیشرفته است، گزینه خوبی است. ++C می تواند راهی عالی برای ایرانیان سایبر آموزش به بچه ها باشد که چگونه برنامه های کاربردی برای ویندوز ایجاد کنند.

از اسکرچ می‌توان برای ایجاد پایه‌ای محکم برای یادگیری نحوه کدنویسی برای کودکان استفاده کرد، در حالی که Blockly می‌تواند برای فراهم کردن محیطی قوی برای یادگیری برنامه‌نویسی برای کودکان بالای 10 سال ایده‌آل باشد، زیرا به آنها اجازه می‌دهد زبان برنامه‌نویسی را به سرعت تغییر دهند.

ادامه مطلب =>> زبان های برنامه نویسی کاربردی برتر را مرور و مقایسه کنیدفرآیند بررسی ما

نویسندگان ما بیش از 8 ساعت را صرف تحقیق در مورد بهترین زبان های برنامه نویسی برای بچه ها کرده اند که بالاترین امتیاز را در سایت های بررسی دارند. برای رسیدن به لیست نهایی بهترین زبان های برنامه نویسی کودکان، آنها 12 زبان برنامه نویسی مختلف را در نظر گرفته و بررسی کرده اند و بیش از 15 بررسی از کاربران و کارشناسان را خوانده اند.  آموزش برنامه نویسی برای کودکان این تحقیق در واقع توصیه های ما را قابل اعتماد می کند.

 فناوری در حال متحول کردن همه جنبه های زندگی ما است. همیشه برخی از نوآوری ها یا پیشرفت های جدید در دنیای فناوری وجود دارد که بر ما تأثیر می گذارد. چه یک بازی ویدیویی محبوب باشد یا یک ابزار جدید، همه جا درباره آن می شنویم. بنابراین جای تعجب نیست که کودکان روز به روز بیشتر به برنامه نویسی علاقه مند می شوند – زیرا این پایه و اساس تمام فناوری هایی است که امروز داریم.

برای بچه هایی که از سنین جوانی به کامپیوتر و نحوه کارشان علاقه دارند، آشنایی با کدنویسی می تواند راهی عالی برای پرورش تفکر انتقادی باشد. یادگیری یک زبان برنامه نویسی از طریق کلاس های کدنویسی یا خودآموزی می تواند آنها را به مهارت های ارزشمندی مجهز کند که می توانند برای ساخت بازی های ویدئویی، برنامه های کامپیوتری و شاید روزی از آنها در حرفه خود استفاده کنند.

اگر کودکی با فناوری دارید که به برنامه نویسی علاقه مند است آموزش برنامه نویسی برای کودکان ، در اینجا نکاتی در مورد نحوه انتخاب یک زبان برنامه نویسی برای کودکان و هفت گزینه برتر وجود دارد.

زبان های برنامه نویسی برای کودکان 7 بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان

[ بازدید : 24 ]

[ يکشنبه 28 اسفند 1401 ] 15:31 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

پلتفرم مورد نیاز: ویندوز، سیستم عامل مک آموزش برنامه نویسی برای کودکان ، لینوکس.وب سایت: Scratchشماره 5) بلوکیبلوکی

Blockly که رقیب مستقیم Scratch است، کد را به همان روش قبلی توسعه می دهد، یعنی از همان بلوک های ساختمانی به هم پیوسته برای اهداف توسعه استفاده می کند. این عملکرد زبان برنامه‌نویسی بلوک بصری Blockly، تسلط بر کد را برای بچه‌ها آسان‌تر می‌کند.

Blockly که برای کودکان ده ساله یا بزرگتر طراحی شده است، اجازه می دهد تا زبان های برنامه نویسی را در لحظه تغییر دهید. علاوه بر این، آن ستون فقرات Android App Inventor است. به طور کلی، Blockly برای کودکان بالای 10 سال محیطی قوی برای یادگیری برنامه نویسی یا نحوه کدنویسی فراهم می کند.

ویژگی‌ها: از بلوک‌های ساختمانی به هم پیوسته استفاده می‌کند، می‌تواند کد را در چندین زبان برنامه‌نویسی مختلف تولید کند، کد در کنار صفحه کدنویس قابل مشاهده است، توانایی تغییر زبان برنامه‌نویسی در لحظه، ستون فقرات برای Android App Inventor، ایده‌آل برای آموزش کدنویسی به همه بچه‌ها سن و غیره

معایب:عملکرد محدود فراتر از کدنویسی  آموزش برنامه نویسی برای کودکان اولیه. به کاربران اجازه ایجاد بلوک های سفارشی را نمی دهد. گروه سنی پیشنهادی: 10+

پلتفرم مورد نیاز: ویندوز، سیستم عامل مک، لینوکس. وب سایت: بلوکی  شماره 6) پایتون پایتون

یکی از ساده‌ترین زبان‌های کدنویسی برای یادگیری، پایتون برای عملیاتی شدن تنها به چند خط کد نیاز دارد. این بدان معنی است که حتی برای مبتدیان، مانند بچه ها، یادگیری نحوه ایجاد برنامه ها یا برنامه های کاربردی با استفاده از پایتون نسبتا آسان است.

Python که در زمینه های بسیار پیشرفته مانند هوش مصنوعی و امنیت سایبری استفاده می شود، یک زبان برنامه نویسی فوق العاده همه کاره است و می توان از آن برای ایجاد پروژه های محاسباتی عددی و علمی، چارچوب های وب و بازی های ویدئویی استفاده کرد.

ویژگی ها: سینتکس بدون عارضه، جعبه ابزار Pygame، کتاب ها و آموزش های مبتدی، زبان برنامه نویسی همه کاره و غیره.

معایب:تمرین منظم و مداوم برای یادگیری زبان مورد آموزش برنامه نویسی برای کودکان  نیاز است. توسط iOS یا Android پشتیبانی نمی شود. گروه سنی پیشنهادی: 10-18 پلتفرم مورد نیاز: سیستم عامل مک، ویندوز، لینوکس. وب سایت: پایتون  شماره 7) جاوا اسکریپت جاوا اسکریپت

یک زبان برنامه نویسی رویه ای و شی گرا، جاوا اسکریپت ایرانیان سایبر در تمام مرورگرهای وب بومی است. به‌علاوه، برای برنامه‌های روبه‌روی مشتری یا جلویی استفاده می‌شود. این بدان معنی است که رایانه کاربر جایی است که اقدامات جاوا اسکریپت اجرا می شود.

کودکانی که به این زبان برنامه نویسی تسلط دارند می توانند اسناد ساده موجود در وب را به بازی ها و برنامه های کاربردی کاربر پسند تبدیل کنند. این زبان برنامه نویسی برای بچه هایی که قبلاً تجربه کدنویسی در زبان برنامه نویسی پایتون یا اسکرچ را دارند، بهترین است. به طور کلی، جاوا اسکریپت یک زبان عالی برای کودکان برای یادگیری کدنویسی مبتنی بر متن است.

ویژگی ها: زبان برنامه نویسی OOP و رویه ای، سبک وزن، حساس به حروف بزرگ، فناوری سمت مشتری، اعتبارسنجی ورودی کاربر، مبتنی بر مفسر، بیانیه کنترل، مدیریت رویداد و غیره.

معایب:عدم وجود امکانات رفع اشکال  تابع Bitwise کند. گروه سنی پیشنهادی: 10-12 پلتفرم مورد نیاز: ویندوز، سیستم عامل مک، لینوکس. وب سایت: جاوا اسکریپت  شماره 8) یاقوت  آموزش برنامه نویسی برای کودکان سرخ یاقوت سرخ

یک زبان برنامه نویسی شی گرا، روبی یک زبان برنامه نویسی برای بچه ها با نحو واضح است.

Ruby یک زبان برنامه نویسی است که از فلسفه اصل کمترین شگفتی (POLA) پیروی می کند، به گونه ای طراحی شده است که کدنویسی را تا حد امکان ساده و بدون پیچیدگی می کند. این زبان برنامه نویسی طبیعی، سازگار و به راحتی قابل یادآوری است.

ویژگی‌ها: شی گرا، حساس به حروف کوچک، انعطاف‌پذیری، روش‌های آموزش برنامه نویسی برای کودکان  تک‌تن، ویژگی‌های بیانی، قراردادهای نام‌گذاری، میکس‌ها، جداکننده‌های بیانیه، تایپ پویا، تایپ اردک، قابل حمل، مدیریت استثنا و غیره.

[ بازدید : 47 ]

[ يکشنبه 28 اسفند 1401 ] 15:29 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان

همچنین جذاب بودن یک کتاب از نظر بصری کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  بسیار مهم است، به خصوص برای بچه هایی که برای اولین بار در حال یادگیری کدنویسی هستند. بسیاری از بهترین کتاب‌های کدنویسی برای کودکان دارای تصاویر رنگارنگ در هر صفحه هستند که کودکان را متمرکز و علاقه مند نگه می‌دارد.

دانش مفید و قابل انتقال را ارائه می دهد

یادگیری یک زبان خاص به اندازه درک مفاهیم اساسی کدنویسی مهم نیست. کدنویس های مبتدی می توانند تقریباً با هر زبانی شروع کنند و با کمترین مشکل به زبان های دیگر منتقل شوند. چند زبان وجود دارند که ممکن است برای بچه ها نامناسب باشند، مانند C و C++، زیرا حتی بسیاری از زبان آموزان بزرگسال با یادگیری این زبان ها مشکل دارند.

توصیه می شود: بازی های کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  برنامه نویسی برای کودکان بهترین کتاب های برنامه نویسی کامپیوتری برای کودکان بر اساس زبان

Scratch یک زبان برنامه نویسی بلوک محبوب است که برای کودکان طراحی شده است. یادگیری آن آسان است و کودکان را با کدنویسی در قالبی آسان برای درک آشنا می کند. پس از کاوش کامل اسکرچ، بسیاری از بچه ها آماده خواهند بود تا به زبان های مبتنی بر متن مانند پایتون پیشرفت کنند.

بهترین چون: کتاب کار بسیار بصری که وظایف را مرحله به مرحله در Scratch نشان می دهد. بیشتر شبیه کتاب مصور می خواند تا کتاب درسی، اما شرطی ها، معادلات ریاضی و مهارت های برنامه نویسی اولیه را آموزش می دهد. بچه‌ها می‌توانند بازی‌هایی بسازند که به اشتراک بگذارند و دانش خود را با آزمون‌هایی برای هر بخش آزمایش کنند. دنبال کردن آن آسان است و بچه ها می توانند کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  از این پروژه ها برای الهام بخشیدن به ایده های خود نیز استفاده کنند.

بهترین زیرا: این کتاب تقریباً 300 صفحه ای همه چیزهایی را که یک کدنویس مبتدی باید درباره زبان اسکرچ بداند را پوشش می دهد. با هدایت بچه ها به وب سایت Scratch شروع می شود و قبل از اینکه بیش از دو صفحه از فصل اول را بخوانند، کدنویسی می کنند. خوانندگان در مورد متغیرها، شرط ها، لیست ها و سایر اجزای کلیدی کدنویسی یاد می گیرند. پس از اتمام این کتاب، بچه ها درک کاملی از اسکرچ و اصول برنامه نویسی خواهند داشت که تقریباً برای هر زبانی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کاربرد دارد.

بهترین زیرا: برای ایجاد یک پایه محکم در Scratch و دانش کلی برنامه نویسی، Scratch for Kids به خوانندگان می آموزد که چگونه شخصیت های خود را طراحی و متحرک کنند. آنها در حین ساخت 16 پروژه، در مورد متغیرها، دستورات if/then، حلقه ها و منطق برنامه نویسی اولیه یاد می گیرند.

بهترین دلیل: برای بچه هایی که هنوز برای یادگیری Scratch خیلی جوان هستند، ScratchJr وجود دارد، یک زبان برنامه نویسی بلوک حتی ساده تر. این راهنمای کوتاه، بچه‌ها را با ScratchJr آشنا می‌کند، آن‌ها را در چندین کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  پروژه سرگرم‌کننده راهنمایی می‌کند، و درک محکمی از برنامه‌نویسی که در تمام تلاش‌های برنامه‌نویسی آینده‌شان استفاده خواهند کرد، ایجاد می‌کند.

بهترین زیرا: این کتاب مکمل برنامه کدنویسی Scratch است و بچه ها را از طریق اصول برنامه نویسی و آزمایش ها راهنمایی می کند. کودکان از این کتاب لذت خواهند برد زیرا از سبک کمیک بوک استفاده می کند و شامل پروژه هایی است که از بازی های آرکید کلاسیک الهام گرفته شده است.

فرزند شما می تواند کدنویسی را از خانه کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  یاد بگیرد.کلاس‌های برنامه‌نویسی آنلاین و زنده ما را برای کودکان بدون خطر امتحان کنید.کتاب های پایتون برای کودکان

وقتی صحبت از زبان های برنامه نویسی ساده مبتنی بر متن برای مبتدیان می شود، هیچ چیز بهتر از پایتون نیست. همچنین قدرتمند است و برای انواع نرم افزارها، از جمله برنامه های کاربردی برای وب، کار می کند. ما اغلب پایتون را برای بچه‌ها توصیه می‌کنیم و آنها معمولاً از شنیدن اینکه دومین موتور جستجوی بزرگ جهان، یوتیوب، روی پایتون کار می‌کند، هیجان‌زده می‌شوند.

بهترین زیرا: تعداد کمی از کتاب‌ها در مورد پایتون یا هر زبان برنامه‌نویسی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  به اندازه پایتون برای کودکان کامل و در عین حال آسان هستند. مطالب این کتاب برای بچه های دبستانی مناسب است، اما حتی برای بسیاری از زبان آموزان بزرگسال نیز به اندازه کافی دقیق است. فصل اول دانلود و نصب پایتون را شامل می شود. از آنجا، کتاب محیط برنامه نویسی پایتون را توصیف می کند، که به سادگی رابطی است که برای نوشتن کد استفاده می شود. سپس به خوانندگان کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  نشان می دهد که چگونه برنامه های خود را ذخیره کنند و مقدار زیادی از دانش مهم برنامه نویسی را پوشش می دهد.

[ بازدید : 31 ]

[ دوشنبه 17 بهمن 1401 ] 18:59 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

آموزش برنامه نویسی

برای اندروید وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها آموزش برنامه نویسی  را بررسی کنید. بیشتر بخوانید. بدیهی است که زبان جاوا به خودی خود یکسان است، با این حال، پارادایم ها و زبان های خاصی وجود دارد که به شما در درک بهتر توسعه اپلیکیشن اندروید کمک می کند، و این چیزی است که اکثر این کتاب ها سعی در پوشش آن دارند.

توجه داشته باشید که جاوا به دلیل قدیمی بودن، فاقد ظرافت و ویژگی های زبان های جدیدتر است. اگر تازه کار هستید این احتمالاً روی شما تأثیری نخواهد گذاشت، اما اگر از زبانی مانند Swift آمده‌اید، جاوا می‌تواند احساس تنگناهراسی کند.

2. کاتلین

Kotlin زبانی است که برای اجرا بر روی ماشین مجازی جاوا طراحی شده است. این بدان معناست که برنامه های Kotlin در بایت کد جاوا کامپایل می شوند، که به آنها اجازه می دهد روی هر ماشینی که از محیط زمان اجرا جاوا پشتیبانی می کند،  آموزش برنامه نویسی اجرا شوند، و از آنجایی که اکثر ماشین ها می توانند، Kotlin یک راه نسبتا آسان برای ساختن نرم افزارهای چند پلتفرمی است.

با Kotlin، بهترین بخش های جاوا را بدون هیچ گونه اشکالی دریافت می کنید. نحو و ویژگی های Kotlin مدرن، تمیز، سریع هستند و تجربه برنامه نویسی بسیار راحت تری را ارائه می دهند. در حالی که جاوا به نظر می رسد کهنه و قدیمی است، کاتلین احساس جدید و هوشمندی می کند. و از برخی جهات، حتی می توانید Kotlin را به عنوان یک زبان طراحی شده برای توسعه برنامه اندروید در نظر بگیرید.

پایین؟ کاتلین خیلی جوان است. این اولین بار در سال 2011 ظاهر شد و تا سال 2016 به طور رسمی منتشر نشد. خبر خوب این است که Kotlin رایگان و منبع باز است، بنابراین می توانید آموزش برنامه نویسی  انتظار داشته باشید که نسبتاً سریع توسعه یابد، اما چند سال طول می کشد تا واقعاً پابرجا شود. گزینه قابل اعتماد..

3.C#

سی شارپ یک زبان شگفت انگیز است. در تجربه خود من، همه چیز در جاوا بدون هیچ یک از بخش‌های بد خوب است، که با همه پیشرفت‌ها حتی بهتر شده است. مثل این است که مایکروسافت پتانسیل جاوا را دید و تصمیم گرفت نسخه خود را بهتر کند.

برای مدتی، بزرگترین عیب سی شارپ این بود که فقط می توانست بر روی سیستم های ویندوز اجرا شود، زیرا مبتنی بر دات نت فریم ورک مایکروسافت دات نت فریم ورک: چرا به آن نیاز دارید و نحوه نصب آن بر روی ویندوز مایکروسافت دات نت فریم ورک: چرا به آن نیاز دارید. و نحوه نصب آن در ویندوز باید آن را نصب یا آپدیت کنید. اما آیا می دانید دات نت فریم ورک چیست؟

ما به شما نشان می دهیم که چرا به آن نیاز دارید و چگونه می توانید آخرین نسخه آموزش برنامه نویسی  را دریافت کنید. بیشتر بخوانید. اما همه چیز زمانی که مایکروسافت دات نت فریم ورک را در سال 2014 باز کرد و در سال 2016 شرکت Xamarin را خریداری کرد، تغییر کرد.

امروز می توانید از Xamarin.Andr استفاده کنیدoid و Xamarin.iOS برای ساخت برنامه های موبایل بومی با Visual Studio یا Xamarin Studio. این یک راه عالی است زیرا می توانید بعداً از این زبان در زمینه های دیگر استفاده کنید، مانند ایجاد بازی های پیچیده با Unity و C# 5 ابزار نرم افزار توسعه بازی رایگان برای ایجاد بازی های خود 5 ابزار نرم افزار توسعه بازی رایگان برای ساخت بازی های خود اینها عبارتند از بهترین نرم افزار و ابزار رایگان توسعه بازی که می توانید برای شروع ساخت بازی رویایی خود از امروز استفاده کنید. بیشتر بخوانید. نمونه ای از اپلیکیشن ساخته شده با Xamarin؟ ساعت بازار

توجه داشته باشید که Xamarin قبلاً هزینه داشت، اما مایکروسافت آن را رایگان کرد!

4. پایتون

در حالی که اندروید از توسعه بومی پایتون پشتیبانی نمی‌کند، ابزارهایی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند برنامه‌ها را در پایتون بسازید و سپس آنها را به APK تبدیل کنید که با موفقیت در دستگاه‌های اندرویدی اجرا می‌شوند. این یک مثال عالی از پایتون به عنوان یک زبان موثر در دنیای واقعی است 5 دلیل برای اینکه برنامه نویسی پایتون بی فایده نیست 5 دلیل برای  آموزش برنامه نویسی اینکه برنامه نویسی پایتون بی فایده نیست پایتون: شما یا آن را دوست دارید یا از آن متنفر هستید. شما حتی می توانید مانند یک آونگ از یک افراط به دیگری تاب بخورید. در هر صورت، پایتون زبانی است که دوسوگرا بودن در مورد آن دشوار است. ادامه مطلب

[ بازدید : 23 ]

[ چهارشنبه 12 بهمن 1401 ] 14:28 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

آموزش برنامه نویسی

این چیزی ضروری است و چیزی است که  آموزش برنامه نویسی ما معمولا هرگز انجام نمی دهیم. اما در این مورد بیش از حد توصیه می شود، زیرا گوگل اسناد بسیار گسترده و خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد که به عنوان راهنمایی برای یادگیری نحوه برنامه نویسی برای اندروید عمل می کند.

با توسعه دهندگان دیگر صحبت کنید

جامعه برنامه نویسان اندروید یا جاوا بسیار گسترده است، خوب است هر از گاهی بتوانید در یک انجمن حضور داشته باشید یا با افرادی با اهداف مشابه خود ملاقات کنید. نه تنها یاد خواهید گرفت، بلکه به شما کمک می کنند تا مسیر خود را بهتر پیگیری کنید.

در مورد نمونه اولیه برنامه ای که می خواهید بسازید شفاف باشید

هیچ اشتباه رایجی توسط برنامه نویسان مبتدی وجود ندارد که برنامه نویسی را دیوانه  آموزش برنامه نویسی وار شروع کنند بدون اینکه طرح کلی واضحی از آنچه می خواهند داشته باشند. در درازمدت، مشخص می‌شود که زمان بسیار بیشتری برای رفع خطاهای برنامه‌ریزی تلف می‌شود تا اینکه قبل از شروع برنامه‌ریزی نکنید.

همه چیز کد نیست، طراحی مهم است

اگر چیزی مشخصه برنامه های اندروید باشد، این است که آنها یک عامل بصری بسیار مهم دارند، علاوه بر این، بسیاری از اوقات یک برنامه بدون طراحی خوب می تواند در گوگل پلی به فراموشی سپرده شود. برای طراحی اپلیکیشن خود زمان بگذارید و حتی اگر متخصص خوبی نیستید، به سراغ متخصصی بروید که می تواند شما را در مورد آنچه در آن لحظه در حال انجام است راهنمایی کند.

همانطور که می بینید برنامه نویسی در اندروید کار پیچیده ای نیست، فقط برای ایجاد یک اپلیکیشن، دانستن یک زبان برنامه نویسی و سرمایه گذاری کمی به تخیل نیاز دارید. اما مهم است که مفاهیم ذکر شده در بالا کاملاً واضح باشد و در اولین کاربردها از آنها پیروی کنید. اندروید به یک دهه از عرضه خود نزدیک می شود،

اما این بدان معنا نیست که شما در هنگام  آموزش برنامه نویسی یادگیری نحوه ساخت برنامه های اندرویدی را از دست داده اید. در واقع هیچ زمانی بهتر از الان برای یادگیری وجود ندارد. هرگز تا به حال راه های موثر زیادی برای ایجاد برنامه های اندرویدی عالی وجود نداشته است.

و از آنجایی که تمام کروم‌بوک‌های جدید از اینجا به بعد می‌توانند برنامه‌های Android را نصب و اجرا کنند. همه کروم‌بوک‌های جدید برنامه‌های Android را اجرا خواهند کرد. همه کروم‌بوک‌های جدید برنامه‌های Android را اجرا خواهند کرد.

همه کروم‌بوک‌های جدید منتشر شده در سال ۲۰۱۷ و بعد از آن، بدون نیاز به به‌روزرسانی، با دسترسی به فروشگاه Google Play به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند. ادامه مطلب نگران دیر آمدن نباشید.

 تنها کاری که باید انجام دهید این است که دست و پنجه نرم کنید، یک نفس عمیق بکشید، زبان برنامه نویسی مناسب را انتخاب کنید و سفر خود را شروع کنید.

اما کدام زبان برنامه نویسی برای شما مناسب است؟ هیچ کس نمی تواند ب آموزش برنامه نویسی ه شما بگوید چه بپوشید. همه چیز به تاریخچه برنامه نویسی شما (یا فقدان آن) و اینکه از چه زبانی استفاده می کنید، برمی گردد. خوشبختانه شما گزینه هایی دارید. در اینجا بهترین زبان ها برای استفاده از این مقاله وجود دارد اما کدام زبان برنامه نویسی برای شما مناسب است؟

 هیچ کس نمی تواند به شما بگوید چه بپوشید. همه چیز به تاریخچه برنامه نویسی شما (یا فقدان آن) و اینکه از چه زبانی استفاده می کنید، برمی گردد. خوشبختانه شما گزینه هایی دارید. در اینجا بهترین زبان ها برای استفاده از این نگارش وجود دارد.

1. جاوا

هنگام ساخت برنامه های اندرویدی نمی توانید با جاوا اشتباه کنید. این زبان رسمی سیستم است، دومین زبان فعال در GitHub است و بیش از 20 سال است که وجود دارد. همه اینها به این معنی است که آموزش ها فراوان هستند و دیگر نگران از بین رفتن این زبان نخواهید بود.

از آنجایی که جاوا به طور گسترده در ده ها صنعت آموزش برنامه نویسی  استفاده می شود، توصیه می کنیم با این کتاب های جاوا مخصوص اندروید شروع کنید. یکی از بهترین راه ها برای یادگیری برنامه نویسی از طریق کتاب است، بنابراین در اینجا تعدادی از بهترین کتاب ها 

[ بازدید : 83 ]

[ چهارشنبه 12 بهمن 1401 ] 14:26 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

شروع آموزش برنامه نویسی

چرا کد پاک مهم است؟شاید تعجب کنید که  شروع آموزش برنامه نویسی چرا در این مرحله باید کدهای پاک را یاد بگیرید. شما یک مبتدی هستید، بنابراین آیا نوشتن برنامه های کاربردی نباید هدف اصلی باشد؟

خب بله. این در مورد ایجاد عادات خوب در اوایل است. اگر اکنون کار اضافی انجام دهید، از سلامت عقل خود (و دیگران) در این مسیر نجات خواهید یافت.

یک راه خوب برای رسیدن به این هدف کوتاه نگه داشتن خطوط و عملکردهای خود است. من توصیه می کنم هر خط کد را به حداکثر 80 کاراکتر و هر تابع را به حداکثر 15 خط محدود کنید.

این قوانین در حالی که در ابتدا محدود می شوند، به شما آموزش می دهند که کد کارآمد را  شروع آموزش برنامه نویسی نسبت به اولین ایده ای که به ذهنتان می رسد ترجیح دهید.

همچنین، به اظهار نظر عادت کنید. نظرات بخش هستندکدهایی که توسط رایانه پردازش نمی شوند، بنابراین می توانید هر آنچه را که می خواهید در آنها بنویسید.

برنامه نویسان از نظرات برای روشن کردن هدف کد خود استفاده می کنند. یاد بگیرید که نظرات چگونه به زبان شما کار می کنند و حداقل، نظراتی را در بالای عملکردهای خود بگذارید و کار هر یک را توضیح دهید.جستجو دوست شماست

استفاده از گوگل برای یافتن راه حل برای مشکلات کدنویسی شما شرم آور نیست. در واقع، توسعه دهندگان حرفه ای این کار را همیشه انجام می دهند.

اگر مشکل دارید، احتمالاً  شروع آموزش برنامه نویسی شخصی در موقعیت مشابهی قرار گرفته است و سؤالی را به یک انجمن ارسال کرده است. از اینکه چه تعداد راه حل با پرس و جوهای فوق خاص پیدا خواهید کرد، شگفت زده خواهید شد.

بعلاوه، بستن 20 تب Stack Exchange پس از رفع یک باگ سرسخت، کاملاً رضایت بخش است.کدنویسی چیزی فراتر از کد استبرای اتمام کار، می‌خواهم یک توصیه ارزشمند دیگر از اولین کلاس علوم رایانه‌ام را به اشتراک بگذارم.از دیدگاه یک مبتدی، ممکن است به نظر برسد که یادگیری کدنویسی به معنای یادگیری نحوه نوشتن کد است.

این منطقی است: وقتی برنامه‌نویس کامپیوتری را تصور می‌کنیم، می‌بینیم که شخصی در حال  شروع آموزش برنامه نویسی نوشتن کد روی رایانه است – در نهایت به آن «کدنویسی» می‌گویند.

با این حال، هنگامی که شروع کنید، خواهید آموخت که این تمام داستان نیست. شما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد اینکه چه چیزی بنویسید، بیشتر از نوشتن آن خواهید کرد.

کدنویسی مشکل گشاست شروع آموزش برنامه نویسی .این به این دلیل است که کدنویسی بیشتر در مورد حل مشکلات است تا دانستن نحو. یادگیری کدنویسی، یادگیری این است که مانند کامپیوترها فکر کنید، مشکلات را در اجزای آنها تجزیه کنید، و آنها را با ابزارهایی که به شما داده شده حل کنید.

بنابراین، بله، شما یاد خواهید گرفت که چند کد تاثیرگذار بنویسید و در نهایت چیزهای شگفت انگیزی بسازید. اما ابتدا، مهارت های فکری را توسعه خواهید داد که می تواند شما را به آنجا برساند.

در سال‌های کدنویسی من، این رویکرد حل مسئله نه تنها نحوه برخورد من با چالش‌های فنی، بلکه نحوه برخورد من با مشکلات را به طور کلی تغییر داده است. امیدوارم شما هم همین را تجربه کنیدفقط فکر یادگیری کدنویسی می تواند بسیار شروع آموزش برنامه نویسی  ترسناک باشد. کلمه کد طبق تعریف مرموز است. این بیانگر نوعی ارتباط فنی است که رایانه‌ها، و نه انسان‌ها، قرار است آن را بفهمند.

یکی از راه‌هایی که بسیاری از مردم شروع به یادگیری کدنویسی می‌کنند این است که یک زبان برنامه‌نویسی محبوب را انتخاب کرده و ابتدا بدون هیچ جهتی به سر می‌برند. این می تواند به شکل یک دوره کدگذاری آنلاین، یک پروژه آموزشی، یا خرید تصادفی کتاب در مورد یک موضوع خاص باشد.

به ندرت توسعه دهندگان آینده نگر با یک نقشه راه شروع می کنند  شروع آموزش برنامه نویسی - یک دید پرنده از دنیای برنامه نویسی که مجموعه ای از مفاهیم برنامه نویسی مرتبط، زبان ها و ابزارهایی را که تقریباً 100٪ توسعه دهندگان هر روز از آنها استفاده می کنند، مشخص می کند.


0. https://collinvtpl18417.pages10.com/--51970649

1. https://rivercyww75285.ampblogs.com/--52405491

2. https://lukasdeed96419.blogocial.com/--51113668

3. https://brookseilo42086.onesmablog.com/--55374904

4. https://collinbbyh94568.blogolize.com/--55440071

5. https://juliusufil20543.bloguetechno.com/--51395766

6. https://andersontzei31097.shotblogs.com/-30227922

7. https://emiliobyvr30639.tribunablog.com/-30504180

8. https://rylanquxa86420.blogzet.com/-30970571

9. https://manuelbdef04298.blogminds.com/-14370835

10. https://hectordhcn43209.suomiblog.com/-31732367

11. https://beckettgmsu75420.pointblog.net/--56194505

12. https://trevorbyvr30753.thezenweb.com/--52908767

13. https://eduardospmi06395.tinyblogging.com/--58716142

14. https://cruztbjr77896.ampedpages.com/--43941701

15. https://rylangosv75420.blog5.net/57463773/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

16. https://charliejsbi57418.affiliatblogger.com/67490251/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

17. https://brooksokyo30606.diowebhost.com/70829250/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

18. https://manueldfhg08631.fitnell.com/56369176/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

19. https://angeloqiwl92578.dbblog.net/47211068/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

20. https://eduardodhij10864.ezblogz.com/47236988/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

21. https://franciscorolh96395.designertoblog.com/46813278/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

22. https://andresqoux85284.blogs-service.com/46768482/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

23. https://rowanpgul70246.bluxeblog.com/47430342/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

24. https://louishloq53196.mpeblog.com/38726666/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

25. https://erickgdmn53244.articlesblogger.com/38635091/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

26. https://archermpxu32085.arwebo.com/38530906/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

27. https://marcoilpm18517.blogerus.com/38439933/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

28. https://waylonrokg96295.bloggin-ads.com/38751639/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

29. https://jaidendinr54209.blogpostie.com/38374108/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

30. https://deanmifb74073.blogprodesign.com/38111148/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

31. https://messiahrtwz86542.blogdigy.com/-30296428

32. https://remingtonimps53196.mybjjblog.com/-30505439

33. https://eduardopxmv98877.tblogz.com/-30957186

34. https://zaneaglo42197.uzblog.net/-30743516

35. https://becketthqbi33433.canariblogs.com/-31849544

36. https://finnvaef06306.qowap.com/75339317/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

37. https://elliottgmuw76420.blog2learn.com/63698800/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

38. https://devinjsai33322.jiliblog.com/74093605/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

39. https://titusiqux98654.getblogs.net/47015350/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

40. https://josuexacz73963.dsiblogger.com/47299785/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

41. https://beauljgb74173.ka-blogs.com/69427224/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

42. https://josuegjmo43198.blogofoto.com/46943467/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

43. https://devinwtwx62953.timeblog.net/51836319/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

44. https://jasperfpyf22211.acidblog.net/46853015/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

45. https://landenaxuq30639.fireblogz.com/46773499/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

46. https://jasperipnj07396.aioblogs.com/69730877/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

47. https://gregoryhebx62952.free-blogz.com/63093359/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

48. https://brooksejmo43197.collectblogs.com/61896058/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

49. https://messiahyffb74073.isblog.net/-33550900

50. https://claytonimnn31976.blogdon.net/-32562383

51. https://charlielnok31741.blogkoo.com/-35530355

52. https://johnnyorok17532.alltdesign.com/-36570750

53. https://laneoruw75420.amoblog.com/-38079553

54. https://spencercawt41740.total-blog.com/-41490579

55. https://lanegebx62952.blog-gold.com/21479104/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

56. https://louisoyfm55443.ambien-blog.com/21430529/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

57. https://landenoswz87642.atualblog.com/21316379/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

58. https://waylongkpq53176.blog-a-story.com/21461528/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

59. https://garrettnkhd84174.blogacep.com/20809770/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

60. https://gunnerxdhl32098.blogadvize.com/21497480/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

61. https://cashlrwz87517.bloggerbags.com/20862045/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

62. https://dantefcyu41741.bloggerswise.com/21388870/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

63. https://zionyvis80009.bloggosite.com/21455153/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

64. https://ziontycd08764.blogoscience.com/21370963/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

65. https://damiendxsk81358.blogproducer.com/21490376/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

66. https://remingtonjfcy63975.blogrelation.com/21364507/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

67. https://daltontndv12111.blogrenanda.com/21422069/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

68. https://zionqnkh92952.blogsidea.com/21527489/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

69. https://jaidenomie85184.blogthisbiz.com/21221594/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

70. https://edwinwlux75420.blue-blogs.com/21310903/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

71. 

[ يکشنبه 2 بهمن 1401 ] 12:54 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

آموزش برنامه نویسی

کاپیتان کانگورو، کیشان در خانه گنج پرسه آموزش برنامه نویسی  می زد و با شخصیت های مختلفی مانند آقای جین سبز، خرس رقصنده، خرگوش بانی و مستر موس صحبت می کرد. هر برنامه پیامی مثبت و آموزشی برای بینندگان جوان ارائه می‌کرد، اما همیشه با طنز ملایم ارائه می‌شد. کاپیتان کانگورو سی سال در CBS ادامه داشت، سپس این برنامه شش سال دیگر در PBS اجرا شد. در آن زمان، کیشان شخصاً تمام تبلیغاتی را که در طول برنامه پخش می شد تأیید کرد تا مطمئن شود که محصولات برای کودکان خوب هستند.

ایجاد PBS

در طول دهه 1960، کارتون های متحرک شروع به تسلط بر برنامه های کودکان در شبکه های اصلی پخش کردند. ABC، NBC، و CBS)، به ویژه در صبح های شنبه. برخی از نمایش های اولیه شخصیت های ماندگاری مانند Bugs Bunny، Woody Woodpecker، Yogi Bear و Huckleberry Hound داشتند. اما تاکید این شبکه ها بر کارتون باعث افزایش نگرانی ها در مورد کیفیت برنامه های کودکان شد. منتقدان شکایت داشتند که کارتون‌ها  آموزش برنامه نویسی ارزش آموزشی ندارند، و اشاره کردند که کارتون‌ها اغلب شامل خشونت، شخصیت‌های کلیشه‌ای و پیوندهای تجاری (محصولاتی برای فروش هستند که به نوعی با برنامه مرتبط هستند). بسیاری از مردم احساس می کردند که این شبکه ها برنامه آموزشی کافی برای کودکان ارائه نمی دهند.

در سال 1967، کنگره ایالات متحده با تصویب قانون پخش عمومی، که بودجه دولتی را برای ایجاد یک سرویس پخش عمومی ملی تأمین می کرد، به نگرانی های فزاینده در مورد کیفیت تلویزیون پاسخ داد. برخلاف پخش تجاری، که در آن شبکه‌ها زمان تبلیغات را برای آموزش برنامه نویسی  کسب درآمد می‌فروشند، پخش عمومی از بینندگان فردی، کسب‌وکارها، موسسات خیریه و دولت فدرال بودجه دریافت می‌کند. عموم

سرویس پخش عمومی (PBS)

در روزهای اولیه تلویزیون، بسیاری از مردم بر این باور بودند که فناوری جدید می تواند به ابزاری ارزشمند برای اطلاع رسانی و آموزش بینندگان تبدیل شود. اولین قوانینی که بر صنعت تلویزیون تأثیر می گذارد، سعی می کرد اطمینان حاصل کند که تلویزیون از پتانسیل خود استفاده می کند. به عنوان مثال، قانون ارتباطات سال 1934 می گوید که امواج رادیویی که سیگنال های تلویزیونی را حمل می کنند متعلق به مردم آمریکا هستند. از آنجایی که پخش کنندگان تلویزیون از امواج عمومی برای پخش برنامه های خود استفاده می کنند، وظیفه دارند برنامه هایی را ایجاد کنند که در خدمت منافع عمومی باشد.

هنگامی که پخش تجاری در اواخر دهه 1940 شروع شد، ترکیبی از عوامل به سه شبکه قدرتمند (ABC، CBS و NBC) اجازه داد تا کنترل تعداد محدودی از کانال‌های فرکانس بسیار بالا (VHF) را که برای پخش تلویزیونی در دسترس هستند، در دست بگیرند. شبکه های سه بزرگ عموما به جای منافع عمومی، به منافع آموزش برنامه نویسی  خود خدمت می کردند. یعنی هر نوع برنامه ای را پخش می کنند که مخاطبان انبوه را جذب کند و درآمد تبلیغاتی ایجاد کند. تنها چند کانال در باند کمتر مطلوب فرکانس فوق العاده بالا (UHF) برای برنامه نویسی خدمات عمومی در نظر گرفته شد.

در سال 1967، کنگره ایالات متحده تلاش کرد تا با تصویب قانون پخش عمومی، کمبود برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی در تلویزیون را برطرف کند. این اقدام شرکت پخش عمومی (CPB) را برای جمع آوری پول برای حمایت از تلویزیون و خدمات رادیویی عمومی ایجاد کرد. در سال 1969، CPB سرویس پخش عمومی (PBS) را تأسیس کرد، یک سازمان غیرانتفاعی ملی که برای ایجاد و توزیع برنامه های تلویزیونی در خدمت منافع عمومی طراحی شده است. در حالی که PBS یک شبکه رسمی نبود، در نهایت رشد کرد و بیش از 350 ایستگاه عضو در سراسر ایالات متحده را شامل شد. بسیاری از این ایستگاه ها خارج از کالج ها و دانشگاه ها کار می کنند. به جای فروش زمان تجاری برای کسب درآمد، ایستگاه های PBS از بینندگان فردی، مشاغل، موسسات خیریه و دولت فدرال بودجه دریافت می کنند.

PBS پخش خود را در اکتبر 1970 آغاز کرد. از همان ابتدا، ایستگاه های PBS انواع برنامه هایی را پخش می کردند که مخاطبان زیادی را برای جلب توجه شبکه های پخش تجاری جذب نمی کردند. نمایش‌های معمولی PBS شامل برنامه‌های آموزشی برای کودکان پیش‌دبستانی، برنامه‌های آموزشی درباره آشپزی و تعمیر خانه، برنامه‌های فرهنگی مانند تئاتر شاهکار، و اخبار و مستند می‌شود. در طول سال‌ها، PBS برنامه‌های بسیار مورد توجه کودکان مانند Sesame Street، Zoom را پخش کرده است! بارنی و دوستان، خواندن رنگین کمان، آرتور، و اتوبوس مدرسه جادویی.

در حالی که PBS تعدادی برنامه برنده جوایز را توسعه داده است،  آموزش برنامه نویسی اما بحث هایی را نیز ایجاد کرده است. سیاستمداران گهگاه سعی می کنند بودجه دولتی برای PBS را متوقف کنند و ادعا می کنند که باید بتواند از طریق کمک های مالی خصوصی به جای پول 

[ بازدید : 19 ]

[ سه شنبه 27 دی 1401 ] 14:49 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

برنامه نویسی کودکان

برنامه نویسی شی برنامه نویسی کودکان  گرابازگشت الگوهای طراحی

ساختارهای داده علاوه بر لیست ها / آرایه ها و فرهنگ لغت / نقشه های هش (لیست های پیوندی، درخت های باینری و غیره)پروتکل های شبکه (فرای درخواست های ساده HTTP)پایگاه های داده SQL یا سایر زبان های اختصاصی دامنه

یک قانون سرانگشتی خوب: اگر این سوالی است که در یک مصاحبه در گوگل ظاهر می شود، بهتر است از آن صرف نظر کنید. هنگام شروع، پوشش طیف گسترده ای از موضوعات بهتر از عمیق شدن به جزئیات فنی است. بگذارید برنامه نویسی کودکان  بچه هایتان اشتیاق خودشان را پیدا کنند. هنگامی که کودک شما آنچه را که دنیای برنامه نویسی ارائه می دهد نمونه برداری می کند، برای کشف بخش هایی که دوست دارد هیجان زده می شود. چرا کدنویسی را به کودکان آموزش دهیم؟

با توجه به اداره آمار کار، مشاغل علوم کامپیوتر در حال رشد هستند و دانش برنامه نویسی می تواند بچه ها را به مهارت های قابل فروش برای این رشته در آینده مجهز کند. حتی برنامه نویسی کودکان  بدون نگاه کردن به آینده 18 ساله، بچه ها باید به این دلایل اساسی کدنویسی را یاد بگیرند.

کدنویسی به بچه ها می آموزد که مسائل را حل کنند

به عنوان یک رشته، کدنویسی پر از چالش است. برنامه نویسی به بچه ها نیاز  برنامه نویسی کودکان دارد که از چندین زاویه به مشکلات نگاه کنند و راه حل های ممکن را ارائه دهند. تقویت مهارت های حل مسئله در سنین پایین می تواند پایه ای قوی برای رویارویی با چالش ها در زندگی روزمره ایجاد کند.

کدنویسی به کودکان تاب آوری می آموزد

وقتی بچه‌ها ذهنیت ثابتی پیدا  برنامه نویسی کودکان می‌کنند، می‌خواهند وقتی همه چیز اشتباه می‌شود تسلیم شوند. در کدنویسی، کارها اغلب اشتباه پیش می‌رود، که می‌تواند به کودکان کمک کند تا با شکست‌ها کنار بیایند. آنها یاد خواهند گرفت که چگونه راه حل دیگری پیدا کنند و ادامه دهند.

این پشتکار به بچه ها می آموزد که شکست های کوچک نباید پیشرفت شما را متوقف کند. در عوض، آنها فرصت‌هایی برای حل مشکلات به روش‌های خلاقانه و ایجاد ذهنیت رشد هستند.برنامه نویسی می تواند به رشد خلاقیت کودکان کمک کند

وقتی نوبت به کدنویسی می‌شود، آسمان محدودیت دارد. بچه ها می توانند از تخیل خود  برنامه نویسی کودکان برای ایجاد پروژه ها استفاده کنند. آنها به سازندگان و خالقان جهان تبدیل می شوند و با آزمایش سرگرم می شوند. اگرچه برنامه نویسی به شدت به ریاضیات و فناوری متکی است، اما می تواند به بچه ها کمک کند تا جنبه های خلاقانه و هنری خود را تقویت کنند.

کدنویسی می تواند کارآفرینی و کار گروهی را آموزش دهد

برنامه نویسی به افراد اجازه می دهد تا وب سایت ها، برنامه ها و بازی های خود را ایجاد کنند. برنامه های کدنویسی مانند Hopscotch به بچه ها این امکان را می دهد که برای استفاده  برنامه نویسی کودکان از بازی های یکدیگر با سکه های مجازی به یکدیگر پول پرداخت کنند. بسیاری از پلتفرم‌های کدنویسی شامل ابزارهای مشارکتی هستند که بچه‌ها را با یکدیگر مرتبط می‌کند تا بتوانند با هم برنامه بسازند.

کدنویسی سرگرم کننده است

برنامه نویسی می تواند مهارت های مفید زیادی را به بچه ها بیاموزد. با این حال، در هسته خود، بسیاری از برنامه های برنامه نویسی برای کودکان به سادگی سرگرم کننده هستند، و چیزهای کمی برای دوران کودکی ضروری تر  برنامه نویسی کودکان از سرگرم کردن و اجازه دادن به تخیل شما وجود دارد.

10 منبع برای آموزش کدنویسی به کودکان صنایع دستی کد پذیر

Codeable Crafts، یک برنامه رایگان  برنامه نویسی کودکان برای دستگاه‌های اندروید و آی‌پد، کدنویسی را با جذاب کردن تخیل کودکان به آنها معرفی می‌کند. این برنامه به بچه ها اجازه می دهد تا برنامه نویسی را از طریق داستان سرایی تجربه کنند. بچه‌ها می‌توانند داستان‌های خود را متحرک کنند یا با استفاده از «بلوک‌های کدگذاری» ساده، انیمیشن‌هایی را به پیام‌های داستان اضافه کنند.


0. https://collinvtpl18417.pages10.com/--51779765

1. https://rivercyww75285.ampblogs.com/--52215362

2. https://lukasdeed96419.blogocial.com/--50897571

3. https://brookseilo42086.onesmablog.com/--55148305

4. https://collinbbyh94568.blogolize.com/--55240879

5. https://juliusufil20543.bloguetechno.com/--51192166

6. https://andersontzei31097.shotblogs.com/-30047391

7. https://emiliobyvr30639.tribunablog.com/-30319445

8. https://rylanquxa86420.blogzet.com/-30791485

9. https://manuelbdef04298.blogminds.com/-14191470

10. https://hectordhcn43209.suomiblog.com/-31544961

11. https://beckettgmsu75420.pointblog.net/--55973260

12. https://charliepnjf04532.full-design.com/--58610640

13. https://trevorbyvr30753.thezenweb.com/--52701305

14. https://eduardospmi06395.tinyblogging.com/--58488394

15. https://cruztbjr77896.ampedpages.com/--43759586

16. https://rylangosv75420.blog5.net/57272290/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

17. https://charliejsbi57418.affiliatblogger.com/67282683/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

18. https://brooksokyo30606.diowebhost.com/70639485/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

19. https://manueldfhg08631.fitnell.com/56181927/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

20. https://angeloqiwl92578.dbblog.net/46992682/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

21. https://eduardodhij10864.ezblogz.com/47032175/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

22. https://franciscorolh96395.designertoblog.com/46609187/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

23. https://andresqoux85284.blogs-service.com/46577914/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

24. https://rowanpgul70246.bluxeblog.com/47224964/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

25. https://louishloq53196.mpeblog.com/38522100/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

26. https://erickgdmn53244.articlesblogger.com/38430586/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

27. https://archermpxu32085.arwebo.com/38326390/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

28. https://marcoilpm18517.blogerus.com/38235764/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

29. https://waylonrokg96295.bloggin-ads.com/38547482/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

30. https://jaidendinr54209.blogpostie.com/38185357/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

31. https://deanmifb74073.blogprodesign.com/37922327/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

32. https://messiahrtwz86542.blogdigy.com/-30115374

33. https://remingtonimps53196.mybjjblog.com/-30329310

34. https://eduardopxmv98877.tblogz.com/-30775956

35. https://zaneaglo42197.uzblog.net/-30565232

36. https://becketthqbi33433.canariblogs.com/-31672083

37. https://finnvaef06306.qowap.com/75136938/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

38. https://elliottgmuw76420.blog2learn.com/63495697/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

39. https://devinjsai33322.jiliblog.com/73903719/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

40. https://titusiqux98654.getblogs.net/46794596/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

41. https://josuexacz73963.dsiblogger.com/47077583/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

42. https://beauljgb74173.ka-blogs.com/69237699/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

43. https://josuegjmo43198.blogofoto.com/46753594/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

44. https://devinwtwx62953.timeblog.net/51643172/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

45. https://jasperfpyf22211.acidblog.net/46649807/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

46. https://landenaxuq30639.fireblogz.com/46572599/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

47. https://jasperipnj07396.aioblogs.com/69542802/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

48. https://traviscefg19764.xzblogs.com/57453089/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

49. https://gregoryhebx62952.free-blogz.com/62905073/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

50. https://kyleryuld08730.widblog.com/70200616/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

51. https://brooksejmo43197.collectblogs.com/61710547/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

52. https://messiahyffb74073.isblog.net/-33369093

53. https://claytonimnn31976.blogdon.net/-32381774

54. https://charlielnok31741.blogkoo.com/-35348391

55. https://johnnyorok17532.alltdesign.com/-36391070

56. https://laneoruw75420.amoblog.com/-37898813

57. https://spencercawt41740.total-blog.com/-41312682

58. https://lanegebx62952.blog-gold.com/21268132/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

59. https://louisoyfm55443.ambien-blog.com/21220933/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

60. https://landenoswz87642.atualblog.com/21105807/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

61. https://waylongkpq53176.blog-a-story.com/21250675/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

62. https://garrettnkhd84174.blogacep.com/20602260/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

63. https://gunnerxdhl32098.blogadvize.com/21287215/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

64. https://cashlrwz87517.bloggerbags.com/20655508/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

65. https://dantefcyu41741.bloggerswise.com/21178204/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

66. https://zionyvis80009.bloggosite.com/21245082/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

67. https://ziontycd08764.blogoscience.com/21161514/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

68. https://damiendxsk81358.blogproducer.com/21281383/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

69. https://remingtonjfcy63975.blogrelation.com/21156348/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

70. https://dalto

[ بازدید : 34 ]

آموزش برنامه نویسی

بسیاری از مشکلات را می توان با شروع با  آموزش برنامه نویسی برخی از محبوب ترین الگوریتم ها با توجه به عملکرد مورد نیاز حل کرد. به عنوان مثال، الگوریتم‌های مرتب‌سازی دستورالعمل‌هایی برای مرتب کردن آیتم‌های یک آرایه یا فهرست در یک ترتیب خاص هستند، در حالی که الگوریتم‌های جستجو برای یافتن و بازیابی یک عنصر از هر جایی که در یک ساختار داده ذخیره شده است استفاده می‌شوند. در اینجا 11 الگوریتم وجود دارد که فکر می کنیم هر برنامه نویسی باید درباره آنها بداند:

الگوریتم های مرتب سازی

مرتب‌سازی مجموعه‌های داده‌های خام یک گام ساده اما حیاتی در علم کامپیوتر/داده است و در آموزش برنامه نویسی عصر داده‌های بزرگ اهمیت فزاینده‌ای دارد. مرتب‌سازی معمولاً شامل یافتن ترتیب‌های عددی یا الفبایی (صعودی یا نزولی) است.

مرتب‌سازی درج: این آرایه را در یک مرحله مرتب می‌کند و با بررسی هر مورد نامرتب و انتقال آن به مکان مناسب، فهرست مرتب‌شده‌ای ایجاد می‌کند. معمولاً با نحوه سفارش دادن مجموعه‌ای از کارت‌ها پس از دادن یک دست تصادفی مقایسه می‌شود (مثلاً حرکت دادن اعداد پایین‌تر به چپ و پادشاهان/ملکه‌ها به راست تا زمانی که به ترتیب صعودی باشند). این یک الگوریتم سریع و موثر در مجموعه داده های کوچکتر است.

Selection Sort: این یک تغییر در آموزش برنامه نویسی مورد بالا است. با انتخاب مرتب سازی، داده ها به دو بخش «مرتب شده» و «مرتب نشده» تقسیم می شوند. الگوریتم بخش مرتب نشده را اسکن می کند تا کوچکترین مقدار را پیدا کند و آن را به بخش مرتب شده (در سمت چپ لیست) منتقل می کند. سپس این فرآیند را تکرار می کند و به تدریج یک آرایه مرتب شده به ترتیب صعودی ایجاد می کند. باز هم، این برای مجموعه داده های کوچک مناسب تر است.

مرتب‌سازی حبابی: این کار به این صورت انجام می‌شود که همه آیتم‌های یک فهرست را جارو می‌کند و اگر موارد مجاور را به ترتیب نامناسبی دارند، جابجا می‌شوند. این روند تا زمانی تکرار می شود که هیچ عنصری در لیست در جای خود باقی نماند. به عنوان مثال، در یک دنباله عددی تصادفی که می‌خواهید به ترتیب صعودی مرتب شود، الگوریتم چندین بار از روی مجموعه  آموزش برنامه نویسی عبور می‌کند تا زمانی که همه اعداد با دنباله مطابقت داشته باشند.

همانند Insertion، این به بهترین شکل در جایی استفاده می‌شود که ساختار داده نسبتاً کوچک است یا قبلاً تا حدی مرتب شده است، زیرا در غیر این صورت، می‌تواند یک فرآیند زمان‌بر باشد.

مرتب سازی سریع: این به عنوان الگوریتم «تقسیم کن و غلبه کن» شناخته می شود زیرا به طور مداوم ساختار داده را به فهرست های فرعی برای حل مشکل مرتب سازی تجزیه می کند. در این حالت، یک عنصر به یک "محور" تبدیل می شود و همه عناصر دیگر بر اساس بزرگتر یا کوچکتر بودن آنها از مقدار محوری تقسیم می شوند. سپس این فرآیند آموزش برنامه نویسی در این فهرست‌های فرعی تکرار می‌شود تا زمانی که هر کدام فقط یک مورد داشته باشند، تا آن زمان کل سری سفارش داده می‌شود.

مرتب سازی ادغام: این یکی دیگر از دستورالعمل های تقسیم و کنترل است که به طور مداوم ساختار داده را به دو نیم تقسیم می کند تا زمانی که هر فهرست فرعی فقط یک یا دو مورد داشته باشد. سپس این ها به ترتیب مورد نیاز قرار می گیرند و در نهایت، همه زیر لیست ها به ترتیب صحیح با هم ادغام می شوند.

13 الگوریتم ضروری آموزش برنامه نویسی برای برنامه نویسان

جستجوی الگوریتم ها

جستجو یک عملکرد اساسی IT است، اما بسیار مهم است که هنگام برنامه نویسی به درستی انجام شود. این می تواند شامل جستجو برای چیزی در یک پایگاه داده داخلی یا جستجو در فضاهای مجازی برای یک قطعه خاص از اطلاعات باشد آموزش برنامه نویسی ، و امروزه دو رویکرد استاندارد استفاده می شود.

جستجوی خطی: این یک الگوریتم ساده است که برای یافتن یک عنصر خاص یا قطعه ای از اطلاعات در یک مجموعه داده مرتب نشده استفاده می شود. از فرمت جستجوی متوالی استفاده می کند. به آموزش برنامه نویسی عنوان مثال، اگر شما نیاز به بازیابی یک شماره تلفن همراه از یک پایگاه داده عظیم از افراد تصادفی دارید، یک الگوریتم جستجوی خطی هر کدام را به صورت متوالی بررسی می کند تا زمانی که مورد مربوطه را پیدا کند.

13 الگوریتم ضروری آموزش برنامه نویسی برای برنامه نویسان

0. https://collinvtpl18417.pages10.com/--51653818

1. https://rivercyww75285.ampblogs.com/--52092223

2. https://lukasdeed96419.blogocial.com/--50757767

3. https://brookseilo42086.onesmablog.com/--55004210

4. https://juliusufil20543.bloguetechno.com/--51062730

5. https://andersontzei31097.shotblogs.com/-29932352

6. https://emiliobyvr30639.tribunablog.com/-30201637

7. https://rylanquxa86420.blogzet.com/-30678755

8. https://manuelbdef04298.blogminds.com/-14078057

9. https://hectordhcn43209.suomiblog.com/-31425883

10. https://beckettgmsu75420.pointblog.net/--55829912

11. https://charliepnjf04532.full-design.com/--58483599

12. https://trevorbyvr30753.thezenweb.com/--52569954

13. https://eduardospmi06395.tinyblogging.com/--58346646

14. https://rylangosv75420.blog5.net/57148320/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

15. https://charliejsbi57418.affiliatblogger.com/67150150/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

16. https://brooksokyo30606.diowebhost.com/70515577/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

17. https://manueldfhg08631.fitnell.com/56061023/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

18. https://angeloqiwl92578.dbblog.net/46848770/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

19. https://eduardodhij10864.ezblogz.com/46899986/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

20. https://franciscorolh96395.designertoblog.com/46477833/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

21. https://andresqoux85284.blogs-service.com/46454200/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

22. https://rowanpgul70246.bluxeblog.com/47093829/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

23. https://louishloq53196.mpeblog.com/38389108/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

24. https://erickgdmn53244.articlesblogger.com/38297929/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

25. https://archermpxu32085.arwebo.com/38192984/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

26. https://marcoilpm18517.blogerus.com/38106782/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

27. https://waylonrokg96295.bloggin-ads.com/38414747/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

28. https://jaidendinr54209.blogpostie.com/38064491/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

29. https://deanmifb74073.blogprodesign.com/37800987/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

30. https://messiahrtwz86542.blogdigy.com/-30001499

31. https://remingtonimps53196.mybjjblog.com/-30215940

32. https://eduardopxmv98877.tblogz.com/-30660709

33. https://zaneaglo42197.uzblog.net/-30450875

34. https://becketthqbi33433.canariblogs.com/-31558925

35. https://finnvaef06306.qowap.com/75008938/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

36. https://elliottgmuw76420.blog2learn.com/63365527/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

37. https://devinjsai33322.jiliblog.com/73787175/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

38. https://titusiqux98654.getblogs.net/46651936/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

39. https://josuexacz73963.dsiblogger.com/46938119/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

40. https://beauljgb74173.ka-blogs.com/69119425/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

41. https://josuegjmo43198.blogofoto.com/46631632/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

42. https://devinwtwx62953.timeblog.net/51519601/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

43. https://jasperfpyf22211.acidblog.net/46520126/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

44. https://landenaxuq30639.fireblogz.com/46442300/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

45. https://jasperipnj07396.aioblogs.com/69420305/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

46. https://traviscefg19764.xzblogs.com/57335144/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

47. https://gregoryhebx62952.free-blogz.com/62783289/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

48. https://kyleryuld08730.widblog.com/70073867/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

49. https://brooksejmo43197.collectblogs.com/61589842/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

50. https://messiahyffb74073.isblog.net/-33254111

51. https://claytonimnn31976.blogdon.net/-32267247

52. https://charlielnok31741.blogkoo.com/-35233726

53. https://johnnyorok17532.alltdesign.com/-36277031

54. https://laneoruw75420.amoblog.com/-37784004

55. https://spencercawt41740.total-blog.com/-41198732

56. https://lanegebx62952.blog-gold.com/21129350/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

57. https://louisoyfm55443.ambien-blog.com/21083561/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

58. https://landenoswz87642.atualblog.com/20967706/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

59. https://waylongkpq53176.blog-a-story.com/21112121/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

60. https://garrettnkhd84174.blogacep.com/20466615/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

61. https://gunnerxdhl32098.blogadvize.com/21148491/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

62. https://cashlrwz87517.bloggerbags.com/20520006/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

63. https://dantefcyu41741.bloggerswise.com/21039401/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

64. https://zionyvis80009.bloggosite.com/21107138/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

65. https://ziontycd08764.blogoscience.com/21023630/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

66. https://damiendxsk81358.blogproducer.com/21143362/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

67. https://remingtonjfcy63975.blogrelation.com/21018678/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

68. https://daltontndv12111.blogrenanda.com/21080873/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

69. https://zionqnkh92952.blogsidea.com/21178297/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

70. https://jaidenomie85184.blogthisbiz.com/20871540/آموزش-برنامه-نویس

[ بازدید : 475 ]

آموزش برنامه نویسی

مفاهیم رمزگذاری بحرانی شامل ورودی ها و آموزش برنامه نویسی خروجی ها، حلقه ها، توابع، عبارات شرطی و متغیرها هستند.شروع تبلیغات خبرنامهدستی که تلفنی با خبرنامه هفتگی روی صفحه در دست داردخلاصه هفتگی ما را که باید بخوانید

برای هفته نامه Edutopia، خبرنامه ضروری ما که حاوی نکات و استراتژی های قدرتمند متناسب با علایق حرفه ای شما است، ثبت نام کنید.اکنون مشترک شویدپایان تبلیغات خبرنامهمرحله 2: ابزار مناسب برای کار را انتخاب کنید

منبعی که برای آموزش کدنویسی استفاده می کنید باید آموزش شما را تقویت کند و دانش آموزان را فراتر از دستورالعمل های گام به گام دنبال کند. علاوه بر این، باید آنها را در مفاهیم اصلی کدگذاری ذکر شده در بالا مستقر کند و به آنها اجازه دهد تا اثرات هر خط کد اجرا شده را در زمان واقعی ببینند. این برای آنها لحظات موفقیت، ایجاد اعتماد به نفس و تمایل برای مقابله با وظایف پیچیده تر برنامه نویسی را فراهم می کند.

این ابزارها با منابع برنامه درسی ارائه می شوند که می توانید آنها را با درس های کدنویسی خود تطبیق دهید:Code.org: مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی، بخشی از راهنمای برنامه درسی اصول CS، به شما آموزش برنامه نویسی امکان می‌دهد با استفاده از الگوریتم‌ها و انتزاع برای ترسیم تصاویر، درس‌ها را برای یادگیری اصول برنامه‌نویسی تطبیق دهید.

LittleBits Code Kit: کیت کد راه حلی جامع برای آموزش طراحی بازی ها و اختراعات فیزیکی به بچه ها ارائه می دهد. این برنامه با بیش از 20 ساعت درس مبتنی بر استانداردهای سازگار، ویدئوها، اسلایدهای ارائه، گزارش مخترع، روبریک‌ها و آموزش‌های کد ارائه می‌شود که به مفاهیم کلیدی کدنویسی در کنار کدنویسی مبتنی بر بازی می‌پردازد.

Scratch for Educators: پلتفرم Scratch با انبوهی از منابع و آموزش ها، ابزارهایی را برای مربیگری دانش آموزان در برنامه نویسی داستان های تعاملی، بازی ها و انیمیشن ها در اختیار معلمان قرار می دهد.

مرحله 3: از مدل کارگاه استفاده کنیدبه احتمال زیاد، همه دانش آموزان ایرانیان سایبر ما در یک سطح کدنویسی نخواهند کرد. هنگامی که اصول کدنویسی را می‌دانیم و منبعی برای آموزش داریم، مهم آموزش برنامه نویسی است که از استراتژی‌های آموزشی درستی برای دستیابی به همه آنها استفاده کنیم.

برای این منظور، من دوست دارم از مدل کارگاهی (WM) که توسط کارمن فارینا و لوسی کالکینز توسعه یافته است استفاده کنم. ساختار WM به من این امکان را می‌دهد که یادگیری را سازماندهی و نظارت کنم و در عین حال به دانش‌آموزانم کمک می‌کنم تا با ایجاد شایستگی در کدنویسی، مسئولیت بیشتری نسبت به تسلط خود داشته باشند. درگیر کردن آنها در این ساختار همچنین منجر به افزایش اعتماد به نفس و تمایل به گسترش قابلیت های فرضی آنها برای مهارت چند لایه کدنویسی می شود.

در اقتباسی که از WM دارم، درس‌های کوچکی را برگزار می‌کنم و به گروه‌هایی از دانش‌آموزان اجازه می‌دهم برنامه‌هایی ایجاد کنند و مهارت‌های کدنویسی خود را با فعالیت‌های مناسب برای سطوح مختلف خود ایجاد کنند. معلمان می توانند با مشارکت در چرخش ایستگاه های زیر در ساختار WM، یادگیری را برای یادگیرندگان آموزش برنامه نویسی تازه کدنویسی تسهیل کنند:

کدنویسی با معلم: برای یادگیرندگانی که بسیار جدید هستند، داشتن مدل و مربی من در کنارشان این اطمینان را به آنها می دهد که آنها نیز می توانند اولین برنامه خود را کدنویسی کنند.

برنامه نویسی جفتی: برنامه نویسی زوجی (PP) یک استراتژی است که توسط توسعه دهندگان نرم افزار و دانش آموزان در کلاس های CS برای یادگیری مشترک و تکمیل پروژه های بزرگ و پیچیده استفاده می شود. هنگامی که هر دو شریک تازه کار هستند، استراتژی PP دارای قابلیت بالایی استمشکلات اساسی، بنابراین حتماً سرفصل ها را تهیه کنید و برای بررسی مکرر معلمان و بازتاب دانش آموزان وقت بگذارید.

یادگیری مفاهیم اصلی با استفاده از آموزش‌های شخصی‌سازی‌شده: از آنجایی که دانش‌آموزان با مفاهیم اصلی و edtech اعتماد بیشتری به دست می‌آورند، به آنها اجازه می‌دهم تا با استفاده از آموزش‌هایی که به مهارت‌های کدنویسی خاص (یعنی حلقه‌ها، توابع و غیره) می‌پردازند، به طور مستقل تسلط بیشتری کسب کنند. باز هم، از آنها بخواهید از روبریک ها استفاده کنند و چک-این های مکرر را ارائه دهند.

کدنویسی یک مهارت چند لایه است که برای دستیابی به تسلط نیاز برنامه نویسی به زمان، صبر، استفاده مؤثر از edtech و استراتژی های صحیح دارد. علاوه بر این، ایجاد یک دانشمند کامپیوتر می تواند تا 25 سال طول بکشد - این نمی تواند در یک کلاس، درس یا ترم اتفاق بیفتد. بنابراین، تدریس خود را بر روی مبانی متمرکز کنید، ظرفیت دانش آموزان را افزایش دهید و آنها را به جایی که باید 

[ بازدید : 33 ]

[ يکشنبه 11 دی 1401 ] 8:27 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]