برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان

علاوه بر این، قرار گرفتن در معرض برنامه نویسی کودکان رسانه ها پیش بینی کننده مقطعی محدودیت غذایی در دختران 5 ساله بود (دامیانو، پکستون، و همکاران، 2015). این یافته‌ها نشان می‌دهد که رسانه‌های کودکان احتمالاً اطلاعاتی درباره ایده‌آل‌های ظاهری و ارتباط آن‌ها با اندازه واقعی بدن ارائه می‌دهند، که ممکن است در سنین بعدی درونی شود.

عوامل همسالان نیز برای تأثیرگذاری بر توسعه نگرش های تصویر بدن در مدل های اجتماعی-فرهنگی و زیست روانی-اجتماعی پیشنهاد شده است و از نقش تأثیرات همسالان در دختران جوان حمایت می شود. در یک مطالعه طولی بر روی دختران 5 تا 8 ساله، نارضایتی ادراک شده از بدن همسالان، توسعه نارضایتی از بدن را 1 سال پیش‌بینی کرد.

بعداً (دانت و تیگمان، 2006 ب)، و در برنامه نویسی کودکان یک مطالعه مقطعی روی دختران 5 ساله، گفتگوهای ظاهری همسالان (مثلاً در مورد لباس و مو) محدودیت غذایی را پیش بینی کردند (دامیانو، پکستون، و همکاران، 2015). .

دو مطالعه تجربی همچنین تأثیرات اجتماعی-فرهنگی را در ایجاد نگرانی های تصویر بدن در کودکان خردسال دخیل می دانند. دیتمار و همکارانش (2006) دریافتند که دختران 5 تا 8 ساله ای که در معرض تصاویر باربی قرار گرفتند، در مقایسه با آنهایی که در معرض Emme (عروسک سایز 16 آمریکایی) قرار داشتند،

 احترام کمتری نسبت به بدن و تمایل بیشتری به لاغری داشتند. بدون عروسک این اثر قبلاً در دختران 5.5 تا 6.5 ساله مشهود بود، اما در دختران 6.5 تا 7.5 ساله بارزتر بود. جالب اینجاست که در گروه سنی بالاتر، قرار گرفتن در معرض Emme منجر به افزایش تمایل به لاغر شدن در بزرگسالی می شود. نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که برای این دختران مسن‌تر که ممکن است ایده‌آل لاغر را درونی کرده باشند، این عروسک ممکن است نمایانگر آینده‌ای ممکن اما ترسناک باشد.

والدین سومین تأثیر اجتماعی-فرهنگی برنامه نویسی کودکان پیشنهادی بر رشد تصویر بدن هستند. یک مطالعه تجربی اخیر توسط پرز، کرون ون دیست، اسمیت و اسلدک (2016، دیدگاه اولیه) از رابطه بین نارضایتی از بدن مادر و نارضایتی بدن در دختران 5 تا 7 ساله آنها پشتیبانی می کند. هم دختران و هم مادرانشان یک ارزیابی مصاحبه از تعدادی نگرش تصویر بدن را تکمیل کردند.

 علاوه بر این، هم دختران و هم مادرانشان به طور تصادفی ایرانیان سایبر به (الف) یک فعالیت آینه ای که در آن فقط از آنها خواسته می شد نظرات مثبتی در مورد بدن خود بدهند، یا (ب) یک فعالیت آینه ای که در آن هیچ دستورالعملی در مورد آنچه باید بگویند وجود نداشت، اختصاص داده شدند. ، و نظرات آنها در طول این فعالیت ثبت شد.

مادران و دختران به طور مستقل فعالیت آینه را تکمیل کردند. به عنوان شاخص رضایت از بدن، تعداد نظرات مثبت (یعنی رضایت) و منفی (یعنی نارضایتی) از بدن شمارش شد. در مرحله بعدی مطالعه، مادران و دختران با هم به فعالیت آینه‌ای پرداختند و به مادران همان دستورالعمل‌هایی داده شد که در مرحله اول دریافت کردند. آنها دریافتند که درونی سازی ایده آل لاغر توسط دختران به طور قابل توجهی با نارضایتی از بدن مادر و عینیت بخشیدن به خود و خود شیئی شدن دختران با خود شیئی شدن مادر مرتبط است. در شرایط آینه مشترک، پرز و همکاران.

(2016) مشاهده کردند که وقتی مادران برنامه نویسی کودکان در مورد بدن خود مثبت صحبت می کردند، دختران نیز تمایل بیشتری به صحبت مثبت در مورد بدن خود داشتند. آنها دریافتند که دختران پس از قرار گرفتن در معرض نظرات مادر، نظرات مثبت و منفی خود را تغییر می دهند تا با پاسخ های مادرانشان همخوانی بیشتری داشته باشند. نویسندگان به این نتیجه رسیدند که مطالعه آنها شواهدی ارائه می دهد که دختران جوان نگرش های تصویر بدن خود را بر اساس نگرش های مادرانشان مدل می کنند.

متغیرهای روانشناختی، به ویژه عزت نفس پایین و علائم افسردگی، نیز برای کمک به ایجاد نارضایتی از بدن در مدل‌های زیستی-روانی اجتماعی توسعه نارضایتی از بدن پیشنهاد شده‌اند (راجرز، مک‌لین، و همکاران، 2015). این عوامل برای پیش‌بینی رشد بعدی نارضایتی از بدن در نوجوانان دختر و پسر پیدا شده‌اند (به عنوان مثال، پکستون و همکاران، 2006).

علاوه بر این، ویژگی‌های کمال‌گرا در ایجاد عوامل خطر برای اختلالات خوردن، از جمله نگرانی‌های مربوط به وزن و شکل در دختران نوجوان نقش داشته است (به عنوان مثال، Wade، Wilksch، Paxton، Byrne، و Austin، 2015). با این حال، تحقیقات کمی وجود دارد که روابط بین این متغیرها را در کودکان خردسال بررسی کرده باشد. با این حال، در تحقیقات اخیر، نیکولز و همکاران. (2016) دریافتند که در دختران و پسران 6 ساله، اعتماد به نفس پایین‌تر کودک با عزت نفس پایین‌تر مرتبط است.

 علاوه بر این، کمال گرایی اجتماعی تجویز شده و برنامه نویسی کودکان خودگرای بالاتر کودکان با احترام به بدن پایین تر و محدودیت غذایی بیشتر در پسران و دختران مرتبط بود. اگرچه این یافته ها بر اساس داده های مقطعی است، آنها پیشنهاد می کنند که روابط بین این متغیرها باید بیشتر در کودکان خردسال بررسی شود.

[ بازدید : 33 ]

[ سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ] 13:12 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

برنامه نویسی کودکان

• در طول سال ها افزایش قابل توجهی برنامه نویسی کودکان در محصولات تجاری موجود وجود دارد که احتمالاً به دلیل گسترش اهمیت تفکر محاسباتی و بلوغ راه حل های یافت شده است.

با کاوش در جزئیات راه‌حل‌های پیشنهادی، گرایش‌هایی را یافتیم که می‌توان آن‌ها را شناسایی کرد، اما به نحوی مستقیماً در نمودار قابل مشاهده نیستند. آن ها هستند:

• اشیاء جدید می توانند از هوش مصنوعی (AI) در مفهوم خود استفاده کنند یا الگوریتم های هوش مصنوعی را در رفتارهای خود به کار ببرند (مانند COZMO، Robobo).

• برخی از سیستم ها می توانند TPL پیچیده موثر را ارائه دهند (به عنوان مثال، Kubo).• راه حل های تلفیقی تمایل دارند از زبان هایی با پیچیدگی فزاینده استفاده کنند تا راه حل هایی متناسب  برنامه نویسی کودکان با سنین مختلف ارائه دهند (مانند Thymio).

• چندین راه‌حل، روش‌های تعامل حسی را با استفاده از لمس یا صدا برای برنامه‌نویسی بررسی می‌کنند (مانند TORINO، Pleo).

• اشیاء جدید "ارتباط اجتماعی" خود را با بهبود همدلی خود با کاربران بهبود می بخشند (به عنوان مثال، داش و نقطه، COZMO).

قابل اعتماد و متخصص:4. نتیجه گیری

در این بررسی، ما تنوع قابل‌توجهی از راه‌حل‌های TPL را شناسایی می‌کنیم که در ابعاد مختلف و با پیروی از دو رویکرد متفاوت تحلیل شده‌اند. در جدول 1، ما مسائل فنی و نحوه استفاده محققان را در محیط های آموزشی بررسی می کنیم. در جدول 1، نموداری نوع رابط ها را مشخص می کند، اشیاء را به انواع تعامل TPL و GPL، و نحوه گسترش راه حل ها در لمسی را نشان می دهد. و ابعاد پیچیدگی زبان، در شکل 1. همانطور که انتظار می رود، TPL عمدتا به راه حل هایی با زبان هایی با پیچیدگی کمتر می پردازد و تعداد محصولات تجاری اخیر علاقه فزاینده ای را به این نوع تعامل نشان می دهد. تنوع راه حل ها با تعداد دستگاه های ورودی برنامه نویسی کودکان مختلف ایرانیان سایبر و نحوه ارتباط آنها با دستگاه های خروجی و همچنین با ابعاد تعاملات ارائه شده قابل مشاهده است.

از نظر آموزشی، این تحلیل از یک طرف ارتباط اشیاء محسوس را با فرآیندها و فضاهای آموزشی نشان می دهد که به طور فزاینده ای در تعریف راهبردهایی مفید هستند که به دنبال توسعه آنها به روشی معنادار، فعال و جالب برای کودکان و نوجوانان هستند. همه آنها بر کسب مهارت های مربوط به برنامه نویسی و تفکر محاسباتی در سطوح مختلف پیچیدگی متمرکز هستند. با این حال، بسیاری از آنها فراتر از آن مهارت های فنی صرف، تقویت تعاملات اجتماعی، یادگیری مشارکتی، ارتباطات، بازیگوشی، حل مسئله و ارتقای یادگیری در زمینه های خاص دانش هستند. استفاده از این اشیاء برای اهداف آموزشی خاص نیز جالب است و به آموزش فراگیرتر کمک می کند.

با این حال، این تمرکز بر توسعه مهارت‌های برنامه‌نویسی و سایر یادگیری‌های مرتبط با آن‌ها برای رشد تحصیلی و حرفه‌ای کودکان و نوجوانان، تا حدی کاهش‌دهنده یا ساده‌کننده است. برس (2019) توجه را به نیاز به نگاه کردن به علوم رایانه در مدارس، به ویژه از دوران تحصیل در دوران کودکی، به عنوان ابزاری برای آموزش شهروندان برنامه نویسی کودکان فعال و مشارکت‌کننده آینده و درک برنامه‌نویسی به عنوان شکل دیگری از سواد، نزدیک به دیدگاه نوظهور جلب می‌کند.

از Ferreiro و Teberosky (1996) یا Sulzby (1985)، روش جدیدی را برای رویکرد به علوم کامپیوتر در آموزش اولیه دوران کودکی به نام "کدگذاری به عنوان زبان دیگر" (CAL) پیشنهاد کردند. در هر صورت، این در مورد نزدیک کردن روش برنامه نویسی به طرز فکر کودکان خردسال در مورد زبان نوشتاری است، و کمک به ایجاد تفکر در مورد زبان ها، صرف نظر از ماهیت آنها، جنبه ای که باید در تحقیقات آینده در این زمینه مورد توجه ویژه قرار گیرد. ، به دلیل ارتباط آن از نظر رویکرد به جنبه های رشد کودک.

در نهایت، این تجزیه و تحلیل بینش های مربوط به پیشنهادات برنامه نویسی کودکان و نکات مهم اخیر را ارائه کرددر سال های بعد به طور اجتناب ناپذیری نوآوری های هیجان انگیز خواهد داشت. یکی استفاده ترکیبی از TPL با واقعیت افزوده (به عنوان مثال، AR-MAZE)، به کودکان خردسال اجازه می دهد تا به طور ملموس برنامه ریزی کنند و کد خود را در محیطی با پشتیبانی اضافی، مانند ابزارهای اشکال زدایی، آزمایش کنند. 

[ بازدید : 30 ]

[ دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ] 21:02 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

برنامه نویسی کودکان

• سال انتشار هر شیء به سه بازه تقسیم  برنامه نویسی کودکان می شود، یعنی مواردی که قبل از سال 2010 منتشر شده اند، مواردی که بین 2010 و 2015 منتشر شده اند و مواردی که پس از سال 2015 منتشر شده اند.

• اشیاء بر اساس حداقل سن مشخص شده توسط نویسندگان یا محققانی که دستگاه را آزمایش کرده اند، به دو گروه تقسیم می شوند، یعنی برای کودکان زیر 6 سال (کودکان پیش دبستانی) در مقابل بالای 6 سال مناسب است.

• هر شی با نوع ورودی و خروجی خود مشخص می شود: یک رابط کاربری گرافیکی، TUI یا یک دستگاه تعبیه شده و.

• هر شیء اگر یک محصول تجاری باشد شناسایی می شود.

اولین ویژگی که در نمودار به آن توجه  برنامه نویسی کودکان می شود، نمایش دستگاه های ورودی در مقابل خروجی با استفاده از مربع و مثلث برای تشخیص راه حل های محسوس از راه حل های گرافیکی است. به عنوان پشتیبانی از این نمایش، ما از مفاهیم کلی تر TUI و GUI برای تشخیص دستگاه های مورد استفاده هر سیستم برای برنامه نویسی و اجرای فعالیت ها استفاده می کنیم.

به عنوان مثال، دستگاه ورودی T-Maze از نوع TUI (مربع) است زیرا از TPL برای برنامه نویسی استفاده می کند در حالی که دستگاه خروجی صفحه نمایش از نوع GUI (مثلث) است. دستگاه ورودی Thymio VPL یک رابط گرافیکی (مثلث) است که از VPL برای برنامه نویسی استفاده می کند و دستگاه خروجی از نوع TUI (مربع) با استفاده از ربات است.

 انواع رابط تعبیه شده مربوط به مواردی است که یک شیء محسوس هم به عنوان یک دستگاه ورودی و هم به عنوان خروجی کار می کند. یک مثال نمونه، روبات‌های محبوب Bee-bot و Blue-bot هستند. این طبقه‌بندی به ما امکان می‌دهد راه‌حل‌های غیر TPL (مثلاً Lego یا mBot) را اضافه کنیم و آنها برای گسترش تحلیل به پیچیدگی بعد برنامه نویسی کودکان زبان اضافه شدند.

از آنجایی که حس لمسی ارتباط مستقیمی با فضا دارد، ما از استعاره فضایی برای طبقه بندی تعامل دستگاه ورودی و خروجی استفاده می کنیم. ساده ترین آنها یک تعامل وقت شناس است که زمانی که یک توالی از دستورالعمل ها خروجی را کنترل می کند، به یک خطی گسترش می یابد. ما تعامل مسطح را افزودن جایگزین یا حلقه می نامیم، زیرا می تواند به عنوان یک مسیر در یک دشت نشان داده شود.

 اگر دستگاه های ورودی و خروجی تعبیه شده باشند، این تعامل ایرانیان سایبر می تواند توسط مسیر پیکربندی توپولوژی فضایی آنها، که ما آن را به عنوان یک تعامل سه بعدی می بینیم، هدایت شود. به طور کلی، این آخرین نوع تعامل شامل برنامه نویسی سخت افزاری (یا تجسم شده) است که در آن رفتار رباتمانند Cubelets توسط حسگرها و محرک های تعبیه شده تعریف شده است.

با پیروی از جهت محور افقی از چپ به راست، می‌توان سیستم‌های پیشنهادی را بر اساس پیچیدگی زبان مورد استفاده طبقه‌بندی کرد. علاوه بر این، با دنبال کردن از پایین به بالا، می توان بعد فیزیکی زبان مورد استفاده را شناسایی کرد. یکی از نکات برجسته این است که اشیا می توانند انواع مختلفی از تعاملات ورودی با محوریت یک دستگاه ربات برنامه نویسی کودکان خاص داشته باشند. به عنوان مثال، اشیاء Thymio در شکل با چهار پیکربندی مختلف ارائه شده است.

 در سمت چپ، ربات Thymio/button به طور مستقیم به لمس یک دکمه پاسخ می دهد. سپس، در تعامل خطی 1 بعدی، Thymio توسط زبان‌های GPL یا TPL (یا کاغذ-کد) برنامه‌ریزی می‌شود. در نهایت، با استفاده از زبان Aseba که از حلقه‌ها و جایگزین‌ها استفاده می‌کند، همان ربات وارد تعامل مسطح می‌شود و پیچیدگی برنامه‌نویسی را افزایش می‌دهد.

به طور خلاصه، می‌توان روندهایی را که در نمودار به وضوح مشخص است، به شرح زیر شناسایی کرد:

• همانطور که انتظار می رود، سمت راست بالای نمودار اکثر اشیاء دارای TPL را متمرکز می کند. در مقابل، در پایین سمت چپ، راه حل ها عمدتاً GPL مرتبط با روبات های خاص هستند.

• راه‌حل‌هایی با زبان‌های ساده‌تر نیز توسط کوچک‌ترین برنامه نویسی کودکان بچه‌ها با تاریک‌ترین راه‌حل‌ها در پایین سمت چپ در نمودار استفاده می‌شوند، به استثنای کمی مانند Kubo.

[ بازدید : 36 ]

[ دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ] 20:59 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

آموزش برنامه نویسی کودکان

در واقع، همه این تاکتیک ها تشویق می شوند. آموزش برنامه نویسی کودکان اگر دانش‌آموز شما مبتدی برنامه‌نویسی است، تمام این روش‌ها فقط درک مفاهیم اساسی مورد نیاز برای ساختن موارد پیچیده‌تر آموزش برنامه نویسی کودکان را برای او آسان‌تر می‌کنند.

بنابراین، کدنویسی چیست؟

به سادگی، کدنویسی دستور دادن به رایانه برای انجام کاری از طریق دستورات گام به گام است. هدف از این کد این است که رایانه آنچه را که به آن گفته می شود انجام دهد تا به یک نتیجه خاص برسد.

و کد نویسی برای چه استفاده می شود؟

از کدنویسی برای اجرای برنامه‌ها در گوشی‌های هوشمند و اجرای بازی‌ها بر روی کنسول استفاده می‌شود.آموزش برنامه نویسی کودکان کدنویسی بسیاری از چیزهایی را که فرزندان شما از طریق لپ‌تاپ‌ها، وب‌سایت‌های بازدیدشده و رسانه‌های اجتماعی با آن‌ها تعامل دارند، تقویت می‌کند.

 

برخی از مردم می گویند رایانه ها هوشمند هستند، آموزش برنامه نویسی کودکان اما بدون کد، رایانه ها بی جان خواهند بود. این کدی است که همه چیز را زنده می کند، و رایانه صرفاً یک پیرو قانون مطیع است.

 

2. در مورد زبان های کدنویسی صحبت کنید

بنابراین اگر کدنویسی عملی است که به رایانه می‌گوییم چه کاری انجام دهد، باید ایرانیان سایبر راه خاصی برای برقراری ارتباط وجود داشته باشد، درست است؟

 

آره! و این وظیفه اصلی زبان برنامه نویسی است - انتقال دستورالعمل ها به رایانه. تنها مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که زبان ها اشکال و کارکردهای مختلفی دارند.

 

بنابراین، همانطور که در هنگام صحبت با مردم از نقاط مختلف جهان انتظار می رود و مورد نیاز است، برای آموزش برنامه نویسی کودکان برقراری ارتباط کافی با ماشین های مختلف به زبان های کدگذاری متفاوتی نیاز است.

 

جاوا اسکریپت، جاوا، پایتون، سی پلاس پلاس، همه زبان هایی هستند که احتمالاً نام آنها را شنیده اید و هر کدام با اهداف متفاوتی در ذهن استفاده می شوند. در اینجا برخی از جزئیات وجود دارد:

 

Scratch یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک است آموزش برنامه نویسی کودکان که تجربه یادگیری بصری را ارائه می دهد زیرا بچه ها می توانند کد "تکه" را بکشند و رها کنند تا شخصیت ها و بازی ها بسازند. (این آموزش سریع بازی Scratch را ببینید.)

 

جاوا اسکریپت برای مواردی مانند وب‌سایت‌ها و دیگر برنامه‌های کاربردی مشتری استفاده می‌شود. اکثر وب سایت ها یا بازی های تعاملی که با آنها برخورد کرده اید از جاوا اسکریپت استفاده می کند.

 

جاوا یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان هاست. در واقع، در مورد این ... Minecraft چطور؟ آموزش برنامه نویسی کودکان از آن شنیده اید؟ این در جاوا ساخته شده است، و با مهارت های جاوا، بچه ها می توانند یاد بگیرند که چگونه مدهای Minecraft خود را بسازند و ترکیب کنند.

برچسب ها: آموزش برنامه نویسی کودکان ,

[ بازدید : 25 ]

[ پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ] 15:07 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

آموزش برنامه نویسی کودکان

آشکارا قابل استفاده نباشد، آموزش برنامه نویسی کودکان  ارزشی ندارد. بزرگسالان می توانند نحو را یاد بگیرند. فقط بچه ها آموزش برنامه نویسی کودکان  می توانند یاد بگیرند که کنجکاوی را در آغوش بگیرند.

من می دانم که برخی از شما ممکن است به چه چیزی فکر کنید - "کدگذاری؟ من حتی قبل از آمدن سال 2020 به برنامه نویسی فکر نمی کردم ... و اکنون باید بچه ها را به سطوح آموزشی عادی برگردانم و در عین حال به آموزش کدنویسی فکر کنم؟

 

اگر به نظر می رسد چیزی است که به تازگی وارد مغز شما شده است، بیایید از آموزش برنامه نویسی کودکان  این زمان "تنظیم مجدد" برای استفاده از لحظه استفاده کنیم. برای درک این موضوع، شاید بچه‌ها قبلاً حتی زمانی که در مدرسه بودند، برنامه‌نویسی را یاد نمی‌گرفتند، اما اکنون که آموزش کمی متفاوت به نظر می‌رسد، زمان مناسبی است که آنها را با چیزهای جدیدی همراه کنید.

 

(و برای بقیه شما که اینجا هستید، زیرا کدنویسی در واقع در ذهن شما آموزش برنامه نویسی کودکان  بوده است و قبلاً موضوع گفتگو بوده است، و اکنون به کمک نیاز دارید تا فرزندانتان بیشتر یاد بگیرند، این عالی است!)

 

در هر صورت، همین الان به شما می گویم - من همه پاسخ ها را ندارم.

 

اما، من جواب های زیادی ایرانیان سایبر دارم!

 

آموزش کدنویسی به بچه ها و دخترش در کامپیوتر که کدنویسی را یاد می گیرد

والدین برای آموزش کدنویسی به کودکان نیازی به پیشینه برنامه نویسی گسترده ندارند.

 

در اینجا هفت نکته و منبع برای کمک به آموزش کدنویسی به فرزندتان آورده شده آموزش برنامه نویسی کودکان  است.

 

1. کدگذاری را تعریف کنید

از طریق همه اینها، یکی از توصیه‌های کلیدی که می‌توانم به شما بدهم این است که مرزهای آنچه می‌دانید و آنچه نمی‌دانید را درک کنید. ممکن است بسیاری از شما بیشتر در اردوگاه "خیلی چیزها که نمی دانم وجود دارد" باشید، و دوباره، کاملاً خوب! اینجا قضاوتی نیست

 

اما با دانستن این موضوع در مورد خودتان، سعی نکنید چیزی باشید که نیستید، و به طور خاص، سعی نکنید چیزی را بدون اعتقاد یا اعتماد به نفس در میان بگذارید. به این معنی که ابتدایی رفتن اشکالی ندارد. توضیح دادن از طریق قیاس اشکالی ندارد. استفاده از مثال‌ها اشکالی ندارد.

 

دوره های کدنویسی و آموزش آنلاین برای کودکان و نوجوانان از آموزش برنامه نویسی کودکان  کمپ فناوری شماره 1 جهان!

برچسب ها: آموزش برنامه نویسی کودکان ,

[ بازدید : 31 ]

[ پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ] 15:04 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

برنامه نویسی کودکان

ارزش مش سرویس مبتنی بر Istio و Envoy امنیت API برای شرکت مدرن حامی مرتبط

یادگیری Istio Fundamentals راه آسان برای یادگیری Istio. ایستیو یک پلتفرم مش برنامه نویسی کودکان  سرویس منبع باز است که به میکروسرویس ها کمک می کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بیشتر بدانید.

 

هر دو InfoQ و QCon بر موضوعاتی تمرکز دارند که معتقدیم در مراحل مبتکر، پذیرش اولیه و اکثریت اولیه قرار دارند. آنچه ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که ایده هایی را شناسایی کنیم که با آنچه جفری مور از آن به عنوان بازار اولیه یاد می کند، منطبق است، جایی که "پایه مشتری متشکل از علاقه مندان به فناوری و رویاپردازانی  برنامه نویسی کودکان است که به دنبال پیشروی از یک فرصت یا یک مشکل در آینده هستند." ما همچنین به دنبال ایده هایی هستیم که احتمالاً از شکاف عبور می کنند و به پذیرش گسترده تر می رسند. شایان ذکر است که در این زمینه موقعیت دقیق یک فناوری در منحنی پذیرش می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، Rust ممکن است در این نقطه به طور گسترده در میان شرکت‌ه برنامه نویسی کودکان ای منطقه خلیج سانفرانسیسکو مورد استفاده قرار گیرد، اما ممکن است در جاهای دیگر کمتر مورد استفاده قرار گیرد.

 

تغییرات قابل توجه از زمان تهیه گزارش روندهای برن برنامه نویسی کودکان امه نویسی داخلی ما در سال 2018 شامل افزودن چندین زبان است که اگرچه محبوب هستند، اما ما به صورت عمومی در منحنی پذیرش آن ها را ردیابی نمی کردیم، مانند Python، Ruby و PHP. اگرچه فناوری‌ها و عوامل مرتبط با این زبان‌ها در داخل مورد بحث قرار می‌گرفتند، ما اکنون عدم وجود آنها را در نمودار روند خود اصلاح کرده‌ایم.

 

زبان های برنامه نویسی در حال حر برنامه نویسی کودکان کت: Elixir، Rust و Swift

Elixir - یک زبان برنامه نویسی کارب برنامه نویسی کودکان ردی، همزمان و همه منظوره - وارد گزارش روند در مرحله پذیرش مبتکر شده است. Elixir در بالای Erlang (که ما آن را در رده پذیرنده اولیه قرار داده ایم) ساخته می شود و روی ماشین مجازی Erlang اجرا می شود. اکسیر و ارلنگ انتزاعات یکسانی برای ساخت برنامه های کاربردی توزیع شده و تحمل خطا دارند.

 

ما معتقدیم که Rust از یک مبتکر به اولین پذیرنده تبدیل شده است، که عمدتاً به دلیل جذب آن در زیرساخت و فضای صفحه داده شبکه - به عنوان مثال، Habitat و Linkerd 2.0 هدایت می شود. این زبان همچنین به عنوان یک شری برنامه نویسی کودکان ک طبیعی برای WebAssembly در حال ظهور است که به افزایش آگاهی کمک می کند. علاوه بر این، ما متذکر می شویم که فیس بوک تصمیم گرفته است که ارز دیجیتال لیبرا خود را با استفاده از Rust پیاده سازی کند.

 

Swift برای توسعه iOS به اکثریت اولیه منتقل شده است، در درجه اول به دلیل محبوبیت iOS به عنوان یک برنامه کاربردی تلفن همراه. اگرچه ما Kotlin را در این دسته روند ردیابی نمی برنامه نویسی کودکان  کنیم، گزارش گرایش های InfoQ Java و JVM شاهد افزایش محبوبیت Kotlin بوده است زیرا اکنون این زبان پیش فرض برای توسعه برنامه های اندروید است.

 

زبان های زیرساخت: بالرین، پولومی، تاریک

برنامه نویسی کودکان

علاوه بر این، این برنامه نویسی کودکان  یکی از پرکاربردترین زبان‌های برنامه‌نویسی مجموعه‌ای از فریم‌ورک‌ها را نیز در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد که در راهنمای چارچوب JS ما به اشتراک گذاشته شده است که محبوبیت آن را در بازار افزایش  برنامه نویسی کودکان می‌دهد و آن را مناسب برای Linux، Mac OS X، SunOS و Android می‌کند. .

 

7. PHP

علیرغم رقابت محیط های مختلف سمت سرور مانند Node.js و Python، PHP همچنان ستاره این بخش است. و اعتبار این محبوبیت به فریمورک هایی برنامه نویسی کودکان  است که آن را به یکی از بهترین و مفیدترین زبان های برنامه نویسی برای توسعه اپلیکیشن تبدیل کرده است و اینکه 83 درصد از وب سایت های موجود در اینترنت مبتنی بر این زبان برنامه نویسی باطن هستند.

 

[بیشتر بخوانید: 10 فریمورک برتر PHP که باید برای توسعه برنامه موفق در سال 2020 در نظر بگیرید]

 

8. SQL

اگرچه فناوری‌های پایگاه داده مختلفی در برنامه نویسی کودکان  صنعت فناوری اطلاعات وجود دارد، SQL (زبان پرس و جو استاندارد) هنوز یکی از برترین زبان‌های برنامه‌نویسی مورد تقاضا است.

 

این یکی از مفیدترین زبان های برنامه نویسی است برنامه نویسی کودکان  که توسط مرکز تحقیقات IBM در سال 1974 تأسیس شد، ماهیت ساده و قابل اعتمادی دارد و خدمات مدیریت پایگاه داده انحصاری را به توسعه دهندگان تجاری ارائه می دهد.

 

9. سویفت

سوئیفت نه تنها به پرکاربردترین زبان برنامه نویسی برای توسعه iOS تبدیل شده است، بلکه جایگزین Objective-C شده است، بلکه به عنوان یک زبان  برنامه نویسی کودکان  پرطرفدار در سال 

95. برنامه نویسی کودکان ,

[ بازدید : 29 ]

[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ] 15:55 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

برنامه نویسی کودکان

از طریق بازی‌های تعاملی Kodable با داستان‌های برنامه نویسی کودکان جذاب، بچه‌ها می‌توانند اسکریپت‌های اجرایی را کشف کنند، شخصیت‌های شخصی‌سازی شده ایجاد کنند و سطوح خود را بسازند. آنها همچنین فرصتی خواهند داشت که مهارت‌های تفکر انتقادی خود را در حین انجام چالش‌های مختلف در این برنامه افزایش دهند.

بازیکنان با استفاده از سیستم کدگذاری بلوک کشیدن و رها کردن شروع می کنند و در نهایت به سمت کدنویسی معمولی و مبتنی بر متن با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند جاوا اسکریپت می روند. با پیشرفت بیشتر، حتی می توانند برنامه نویسی شی گرا را یاد بگیرند.

به علاوه، معلمان نیز می توانند از کدبل استفاده برنامه نویسی کودکان کنند! اگر معلم/معلم هستید، از طریق اپلیکیشن به مجموعه کاملی از ابزارها و سیستم های انحصاری Kodable دسترسی دارید. اینها برای ایجاد دوره ها، مدیریت حساب های کلاس درس و به اشتراک گذاری پروژه های برنامه نویسی با دانش آموزان ثبت نام شده بسیار مفید هستند.

هاپسکاچ

کد نویسی به اندازه بیت در دستگاه iOS شما. این عنوان فرعی منحصربه‌فرد – و مطمئناً جلب توجه‌کننده – هاپسکاچ است و مطمئناً با روایت سریع، عجیب و غریب و معمولی آن‌ها همخوانی دارد.

یکی از برنامه‌ها (و وب‌سایت‌های) رنگارنگ‌تر که ما از بررسی این لیست لذت برده‌ایم، Hopscotch کاربران را تشویق می‌کند تا از طریق برنامه برنامه‌نویسی بچه‌ها، تخیل خود را برنامه نویسی کودکان گسترش دهند. Hopscotch Canvas (که اساساً ویرایشگر کد برنامه است) که به طور خاص برای سنین 10 تا 16 سال طراحی شده است، کاربران را تشویق می کند تا شخصیت خود را بیان کنند، آزمایش کنند تا یاد بگیرند و در نهایت تجربه کنند که چگونه نرم افزار در یک محیط بسیار بصری ساخته می شود.

این برنامه از برنامه نویسی بصری مبتنی بر بلوک همراه با شخصیت های سرگرم کننده و رنگارنگ برای یک تجربه برنامه نویسی واقعاً جذاب استفاده می کند. بچه ها می توانند از Canvas Hopscotch برای ساخت بازی ها، انیمیشن ها، وب سایت های کوچک و پروژه های هنری تعاملی استفاده کنند.

گزینه پولی Hopscotch به بچه ها ابزارهای پیشرفته تری می دهد که پروژه های بالقوه بیشتری را باز می کند، مانند ایجاد بازی های واقعیت افزوده (واقعیت افزوده) (فکر برنامه نویسی کودکان کنید Pokemon Go!).

LightBot

LightBot که برای هر دو دستگاه اپل و اندروید در دسترس است، یک پلتفرم فوق العاده است که یادگیری در حال حرکت را تشویق می کند. این برنامه کدنویسی کم هزینه به طور یکپارچه گیم پلی منحصر به فرد را با تصاویری روشن و مناسب برای کودکان ترکیب می کند تا کد واقعی را آموزش دهد. مفاهیم توالی، بارگذاری بیش از حد، حلقه های بازگشتی، شرطی ها ... فرزند شما حتی متوجه نمی شود که در حال یادگیری اصطلاحات تخصصی و برنامه نویسی نحوی و مبتنی بر متن است. LightBot فقط سرگرم کننده است!

اگر کودک شما عاشق حل مشکلات و معماها است، این برنامه را دوست خواهد داشت.SoloLearn: کدنویسی را یاد بگیرید

برنامه‌ای که قطعاً مخاطبان مسن‌تر را هدف قرار می‌دهد (می‌توانیم بگوییم شاید ۱۰ نفر به بالا)، SoloLearn دارای بزرگترین مجموعه دوره‌های برنامه‌نویسی رایگان جهان برای برنام برنامه نویسی کودکان ه‌نویس‌های مبتدی تا آگاه است.

از طریق برنامه های برنامه نویسی برنامه، کاربران می توانند در صورت تمایل، یادگیری Python، C++، Java، JavaScript، jQuery یا هر پنج زبان برنامه نویسی را انتخاب کنند. آنها می توانند مفاهیم جدید را بیاموزند، دانش موجود را تقویت کنند یا از آخرین روندهای کدنویسی مطلع شوند.

کاربران می توانند تجربه یادگیری خود را با انتخاب و دریافت محتوا بر اساس ترجیحات، پیشرفت و زمینه های مورد علاقه خود شخصی سازی کنند. آنها همچنین می توانند با جامعه عظیم کدنویسان SoloLearn تعامل داشته باشند. برنامه نویسان همکار که از ارائه پشتیبانی، ارزیابی و کمک از راه دور خوشحال هستند.

با بیش از 15000 سوال و 2000 آزمون مختلف، هیچ برنامه نویسی کودکان برنامه ای بهتر از SoloLearn برای یادگیری تکمیلی خودگام وجود ندارد.

[ بازدید : 81 ]

[ يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ] 18:46 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

برنامه نویسی کودکان

تمام سطوح مهارت طراحی شده است. با مقدمه ای برنامه نویسی کودکان گذرا بر علوم پایه کامپیوتر شروع می شودnce و سپس دروس پیشرفته تر را پوشش می دهد: اصول علوم کامپیوتر AP، علوم کامپیوتر AP در جاوا، برنامه نویسی با جاوا اسکریپت، و موارد دیگر.

برنامه نویسان سطح مبتدی می توانند قبل از رفتن به ماژول های پیشرفته، پایه های CS را از طریق پروژه های عملی یاد بگیرند و به کار گیرند.

جزیره جعبه

این ماجراجویی برنامه‌نویسی سرگرم‌کننده و برنده جایزه برای بچه‌ها در ابتدا یک انحصاری iOS بود. خوشبختانه، اکنون در فروشگاه Google Play برای کاربران اندروید در دسترس است.

باکس آیلند که در Adweek، Mashable، TechCrunch و The Guardian به نمایش گذاشته شده است، یک برنامه فوق العاده طراحی شده برای کودکان است. این یک بازی موبایل سرگرم‌کننده، برنامه نویسی کودکان رنگارنگ و به سبک بقا است که دارای شخصیت‌های دوستانه، مکان‌های دقیق و داستانی جالب است که مطمئناً بچه‌ها آن را دوست خواهند داشت!

بازیکنان می توانند بیش از 100 سطح با طراحی زیبا را به همراه شخصیت قهرمان (جعبه ای حباب دار و آبی روشن) کاوش کنند. در طول مسیر، اصول کدنویسی مانند دنباله‌ها، حلقه‌ها و شرطی‌ها به آنها آموزش داده می‌شود. با تکمیل هر سطح، داستان اصلی و دانش برنامه نویسی خود را بیشتر می کنند.

Box Island به دلیل خط داستانی زیبا، شخصیت‌های عجیب و غریب، گرافیک با کیفیت بالا و دنیای فوق‌العاده همه‌جانبه، از برنامه‌های دیگر برنامه‌نویسی برای کودکان متمایز است.

زمین های  برنامه نویسی کودکان بازی سوئیفت

Swift Playgrounds که فقط برای کاربران iPad در دسترس است، یک برنامه رایگان است که با استفاده از پازل های جذاب، تعاملی و گرافیک خیره کننده، برنامه نویسی را به بچه ها آموزش می دهد. دقیقاً مانند CodeCombat، این برنامه از عناصر فانتزی، شخصیت‌های اصلی و تعداد زیادی سطوح مبتنی بر داستان برای باز کردن و کاوش استفاده می‌کند. بسیار آموزشی و از نظر بصری جذاب، ما به شدت این برنامه را برای کودکان خردسالی که سفر برنامه نویسی خود را شروع می کنند توصیه می کنیم.

بار-ربات

Cargo-Bot این افتخار متمایز را دارد که اولین بازی است که به طور کامل بر روی iPad با استفاده از Codea برنامه ریزی شده است - یک ویرایشگر کد iOS Lua.

یک بازی پازل زیبا و برنامه نویسی کودکان رنگارنگ با 30 سطح گرافیک سرگرم کننده و اهداف نسبتاً چالش برانگیز، این برنامه مفاهیم اولیه برنامه نویسی را با استفاده از یک سیستم کدگذاری بلوک بکشید و رها کنید - در قالب یک جعبه ابزار مفید. بازیکنان می‌توانند بلوک‌های مختلف (مانند بلوک‌های جهت یا بلوک‌های پروگ) را از جعبه ابزار به ویرایشگر بکشند تا نتیجه مورد نظر را محقق کنند.

مانند Box Island، با پیشرفت در بازی با اصول کدنویسی جدید آشنا می شوید. در واقع یک خط داستانی کلی برای برنامه وجود ندارد، اما با پیشروی پازل ها به طور قابل توجهی سخت تر می شوند. برای بچه هایی که عاشق چالش هستند، این باید انگیزه زیادی داشته باشد!

کد برنامه نویسی کودکان پذیر

Edutopia Kodable را به عنوان "روشی عالی برای معرفی مفاهیم برنامه نویسی" توصیف می کند، در حالی که نیویورک تایمز آن را به عنوان یکی از "بهترین اسباب بازی هایی که به بچه ها نحوه کدنویسی را آموزش می دهد برنامه نویسی کودکان " فهرست می کند. یک برنامه سرگرم کننده و برنده جایزه که از برنامه درسی کامل K-5 (بهترین برای کودکان 4 تا 19 ساله) استفاده می کند، شهرت Kodable عملاً بی نظیر است. بیش از 50 درصد از مدارس ابتدایی ایالات متحده به محتوای آن و توانایی آن در آموزش کدنویسی به کودکان اعتماد دارند.

[ بازدید : 42 ]

[ يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ] 18:44 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

برنامه نویسی کودکان

مهارت‌های برنامه‌نویسی سریع را برنامه نویسی کودکان می‌توان در طیف وسیع‌تری از پلتفرم‌ها، از دستگاه‌های تلفن همراه گرفته تا دسک‌تاپ تا فضای ابری به کار برد. بهترین بخش در مورد Swift این است که روی یک قابلیت کشیدن و رها کردن ساده کار می کند، که استفاده از آن برای اهداف توسعه بسیار راحت است.

آیا برنامه نویسی سوئیفت آسان است؟

اگر می توانید مفاهیم اولیه زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید، یادگیری سوئیفت باید نسبتاً آسان باشد. بهترین بخش در مورد Swift این است که روی یک قابلیت کشیدن و رها کردن ساده کار می کند، که استفاده از آن برای اهداف توسعه بسیار راحت است.

مزایا: منبع باز و یادگیری آسان، زبان سریع و تعاملی، بهترین برای توسعه برنامه ها در سیستم عامل های iOS، بر روی مفهوم کشیدن و رها کردن کار می کند.معایب: زبان هنوز کاملاً برنامه نویسی کودکان جوان است و استخر استعداد محدود است، سازگاری کم با ابزارهای شخص ثالث

لوا

لوا موفق می شود از بین جمعیت متمایز شود، اما هنوز نسبتاً ناشناخته است. این زبان بیش از دو دهه است که مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، به ندرت به عنوان یک زبان برنامه نویسی مستقل استفاده می شود. در عوض، توسعه دهندگان معمولاً از آن به عنوان یک زبان برنامه نویسی تعبیه شده برای برنامه های فردی استفاده می کنند.

Lua عمدتاً در بازی‌های برنامه نویسی کودکان ویدیویی و موتورهای بازی استفاده می‌شود، اما به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی در بسیاری از برنامه‌های شبکه و سیستم نیز استفاده می‌شود.

اخیراً Lua محبوبیت زیادی به دست آورده است و توسط شرکت های معروفی مانند Shopify، Tokopedia، Roblox و بسیاری دیگر از آن استفاده می شود.

Lua برای چه مواردی استفاده می شود؟از آنجایی که تمرکز اصلی روی Lua برای اسکریپت است، به ندرت به عنوان یک زبان برنامه نویسی مستقل استفاده می شود. در عوض، از آن به عنوان یک زبان اسکریپت نویسی استفاده می شود که می تواند در سایر برنامه های نوشته شده در C و C++ ادغام شود (جاسازی شود).

مزایا: سریع در اجرا، بسیار برنامه نویسی کودکان قابل گسترش، آسان برای یادگیری، رایگان برای استفاده معایب: کتابخانه استاندارد کوچک و جامعه کاربر، عدم وجود قابلیت های داخلی

آلیس

Alice یک محیط برنامه نویسی مبتکرانه مبتنی بر بلوک است که ساخت انیمیشن، ساختن روایت های تعاملی یا برنامه ریزی بازی های ساده را به صورت سه بعدی آسان می کند. برخلاف بسیاری از برنامه‌های برنامه‌نویسی مبتنی بر پازل، آلیس از طریق اکتشاف خلاق انگیزه یادگیری را ایجاد می‌کند.

آلیس برای آموزش مهارت های تفکر منطقی و محاسباتی، اصول اساسی برنامه نویسی و برای اولین بار قرار گرفتن در معرض برنامه نویسی شی گرا طراحی شده است. این بر روی یک رویکرد کشیدن و رها کردن کار می کند، که آن را به یک انتخاب عالی برای کودکان تبدیل می کند تا همزمان کدنویسی را یاد بگیرند و سرگرم شوند.

آیا برنامه نویسی آلیس برنامه نویسی کودکان برای بچه ها خوب است؟

Alice یک محیط برنامه نویسی مبتکرانه مبتنی بر بلوک است که ساخت انیمیشن، ساختن روایت های تعاملی یا برنامه ریزی بازی های ساده به صورت سه بعدی را برای بچه ها آسان می کند.

مزایا: روی مفهوم کشیدن و رها کردن، برنامه نویسی شی گرا، ساده برنامه نویسی کودکان برای یادگیری کار می کند معایب: در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بسیار عقب مانده و برای مبتدیان چالش برانگیز است

نتیجه

[ بازدید : 25 ]

[ شنبه 10 ارديبهشت 1401 ] 18:36 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]