برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان

تمام سطوح مهارت طراحی شده است. با مقدمه ای برنامه نویسی کودکان گذرا بر علوم پایه کامپیوتر شروع می شودnce و سپس دروس پیشرفته تر را پوشش می دهد: اصول علوم کامپیوتر AP، علوم کامپیوتر AP در جاوا، برنامه نویسی با جاوا اسکریپت، و موارد دیگر.

برنامه نویسان سطح مبتدی می توانند قبل از رفتن به ماژول های پیشرفته، پایه های CS را از طریق پروژه های عملی یاد بگیرند و به کار گیرند.

جزیره جعبه

این ماجراجویی برنامه‌نویسی سرگرم‌کننده و برنده جایزه برای بچه‌ها در ابتدا یک انحصاری iOS بود. خوشبختانه، اکنون در فروشگاه Google Play برای کاربران اندروید در دسترس است.

باکس آیلند که در Adweek، Mashable، TechCrunch و The Guardian به نمایش گذاشته شده است، یک برنامه فوق العاده طراحی شده برای کودکان است. این یک بازی موبایل سرگرم‌کننده، برنامه نویسی کودکان رنگارنگ و به سبک بقا است که دارای شخصیت‌های دوستانه، مکان‌های دقیق و داستانی جالب است که مطمئناً بچه‌ها آن را دوست خواهند داشت!

بازیکنان می توانند بیش از 100 سطح با طراحی زیبا را به همراه شخصیت قهرمان (جعبه ای حباب دار و آبی روشن) کاوش کنند. در طول مسیر، اصول کدنویسی مانند دنباله‌ها، حلقه‌ها و شرطی‌ها به آنها آموزش داده می‌شود. با تکمیل هر سطح، داستان اصلی و دانش برنامه نویسی خود را بیشتر می کنند.

Box Island به دلیل خط داستانی زیبا، شخصیت‌های عجیب و غریب، گرافیک با کیفیت بالا و دنیای فوق‌العاده همه‌جانبه، از برنامه‌های دیگر برنامه‌نویسی برای کودکان متمایز است.

زمین های  برنامه نویسی کودکان بازی سوئیفت

Swift Playgrounds که فقط برای کاربران iPad در دسترس است، یک برنامه رایگان است که با استفاده از پازل های جذاب، تعاملی و گرافیک خیره کننده، برنامه نویسی را به بچه ها آموزش می دهد. دقیقاً مانند CodeCombat، این برنامه از عناصر فانتزی، شخصیت‌های اصلی و تعداد زیادی سطوح مبتنی بر داستان برای باز کردن و کاوش استفاده می‌کند. بسیار آموزشی و از نظر بصری جذاب، ما به شدت این برنامه را برای کودکان خردسالی که سفر برنامه نویسی خود را شروع می کنند توصیه می کنیم.

بار-ربات

Cargo-Bot این افتخار متمایز را دارد که اولین بازی است که به طور کامل بر روی iPad با استفاده از Codea برنامه ریزی شده است - یک ویرایشگر کد iOS Lua.

یک بازی پازل زیبا و برنامه نویسی کودکان رنگارنگ با 30 سطح گرافیک سرگرم کننده و اهداف نسبتاً چالش برانگیز، این برنامه مفاهیم اولیه برنامه نویسی را با استفاده از یک سیستم کدگذاری بلوک بکشید و رها کنید - در قالب یک جعبه ابزار مفید. بازیکنان می‌توانند بلوک‌های مختلف (مانند بلوک‌های جهت یا بلوک‌های پروگ) را از جعبه ابزار به ویرایشگر بکشند تا نتیجه مورد نظر را محقق کنند.

مانند Box Island، با پیشرفت در بازی با اصول کدنویسی جدید آشنا می شوید. در واقع یک خط داستانی کلی برای برنامه وجود ندارد، اما با پیشروی پازل ها به طور قابل توجهی سخت تر می شوند. برای بچه هایی که عاشق چالش هستند، این باید انگیزه زیادی داشته باشد!

کد برنامه نویسی کودکان پذیر

Edutopia Kodable را به عنوان "روشی عالی برای معرفی مفاهیم برنامه نویسی" توصیف می کند، در حالی که نیویورک تایمز آن را به عنوان یکی از "بهترین اسباب بازی هایی که به بچه ها نحوه کدنویسی را آموزش می دهد برنامه نویسی کودکان " فهرست می کند. یک برنامه سرگرم کننده و برنده جایزه که از برنامه درسی کامل K-5 (بهترین برای کودکان 4 تا 19 ساله) استفاده می کند، شهرت Kodable عملاً بی نظیر است. بیش از 50 درصد از مدارس ابتدایی ایالات متحده به محتوای آن و توانایی آن در آموزش کدنویسی به کودکان اعتماد دارند.

[ بازدید : 39 ]

[ يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ] 18:44 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]