برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان

ارزش مش سرویس مبتنی بر Istio و Envoy امنیت API برای شرکت مدرن حامی مرتبط

یادگیری Istio Fundamentals راه آسان برای یادگیری Istio. ایستیو یک پلتفرم مش برنامه نویسی کودکان  سرویس منبع باز است که به میکروسرویس ها کمک می کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بیشتر بدانید.

 

هر دو InfoQ و QCon بر موضوعاتی تمرکز دارند که معتقدیم در مراحل مبتکر، پذیرش اولیه و اکثریت اولیه قرار دارند. آنچه ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که ایده هایی را شناسایی کنیم که با آنچه جفری مور از آن به عنوان بازار اولیه یاد می کند، منطبق است، جایی که "پایه مشتری متشکل از علاقه مندان به فناوری و رویاپردازانی  برنامه نویسی کودکان است که به دنبال پیشروی از یک فرصت یا یک مشکل در آینده هستند." ما همچنین به دنبال ایده هایی هستیم که احتمالاً از شکاف عبور می کنند و به پذیرش گسترده تر می رسند. شایان ذکر است که در این زمینه موقعیت دقیق یک فناوری در منحنی پذیرش می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، Rust ممکن است در این نقطه به طور گسترده در میان شرکت‌ه برنامه نویسی کودکان ای منطقه خلیج سانفرانسیسکو مورد استفاده قرار گیرد، اما ممکن است در جاهای دیگر کمتر مورد استفاده قرار گیرد.

 

تغییرات قابل توجه از زمان تهیه گزارش روندهای برن برنامه نویسی کودکان امه نویسی داخلی ما در سال 2018 شامل افزودن چندین زبان است که اگرچه محبوب هستند، اما ما به صورت عمومی در منحنی پذیرش آن ها را ردیابی نمی کردیم، مانند Python، Ruby و PHP. اگرچه فناوری‌ها و عوامل مرتبط با این زبان‌ها در داخل مورد بحث قرار می‌گرفتند، ما اکنون عدم وجود آنها را در نمودار روند خود اصلاح کرده‌ایم.

 

زبان های برنامه نویسی در حال حر برنامه نویسی کودکان کت: Elixir، Rust و Swift

Elixir - یک زبان برنامه نویسی کارب برنامه نویسی کودکان ردی، همزمان و همه منظوره - وارد گزارش روند در مرحله پذیرش مبتکر شده است. Elixir در بالای Erlang (که ما آن را در رده پذیرنده اولیه قرار داده ایم) ساخته می شود و روی ماشین مجازی Erlang اجرا می شود. اکسیر و ارلنگ انتزاعات یکسانی برای ساخت برنامه های کاربردی توزیع شده و تحمل خطا دارند.

 

ما معتقدیم که Rust از یک مبتکر به اولین پذیرنده تبدیل شده است، که عمدتاً به دلیل جذب آن در زیرساخت و فضای صفحه داده شبکه - به عنوان مثال، Habitat و Linkerd 2.0 هدایت می شود. این زبان همچنین به عنوان یک شری برنامه نویسی کودکان ک طبیعی برای WebAssembly در حال ظهور است که به افزایش آگاهی کمک می کند. علاوه بر این، ما متذکر می شویم که فیس بوک تصمیم گرفته است که ارز دیجیتال لیبرا خود را با استفاده از Rust پیاده سازی کند.

 

Swift برای توسعه iOS به اکثریت اولیه منتقل شده است، در درجه اول به دلیل محبوبیت iOS به عنوان یک برنامه کاربردی تلفن همراه. اگرچه ما Kotlin را در این دسته روند ردیابی نمی برنامه نویسی کودکان  کنیم، گزارش گرایش های InfoQ Java و JVM شاهد افزایش محبوبیت Kotlin بوده است زیرا اکنون این زبان پیش فرض برای توسعه برنامه های اندروید است.

 

زبان های زیرساخت: بالرین، پولومی، تاریک

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]