برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان

علاوه بر این، این برنامه نویسی کودکان  یکی از پرکاربردترین زبان‌های برنامه‌نویسی مجموعه‌ای از فریم‌ورک‌ها را نیز در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد که در راهنمای چارچوب JS ما به اشتراک گذاشته شده است که محبوبیت آن را در بازار افزایش  برنامه نویسی کودکان می‌دهد و آن را مناسب برای Linux، Mac OS X، SunOS و Android می‌کند. .

 

7. PHP

علیرغم رقابت محیط های مختلف سمت سرور مانند Node.js و Python، PHP همچنان ستاره این بخش است. و اعتبار این محبوبیت به فریمورک هایی برنامه نویسی کودکان  است که آن را به یکی از بهترین و مفیدترین زبان های برنامه نویسی برای توسعه اپلیکیشن تبدیل کرده است و اینکه 83 درصد از وب سایت های موجود در اینترنت مبتنی بر این زبان برنامه نویسی باطن هستند.

 

[بیشتر بخوانید: 10 فریمورک برتر PHP که باید برای توسعه برنامه موفق در سال 2020 در نظر بگیرید]

 

8. SQL

اگرچه فناوری‌های پایگاه داده مختلفی در برنامه نویسی کودکان  صنعت فناوری اطلاعات وجود دارد، SQL (زبان پرس و جو استاندارد) هنوز یکی از برترین زبان‌های برنامه‌نویسی مورد تقاضا است.

 

این یکی از مفیدترین زبان های برنامه نویسی است برنامه نویسی کودکان  که توسط مرکز تحقیقات IBM در سال 1974 تأسیس شد، ماهیت ساده و قابل اعتمادی دارد و خدمات مدیریت پایگاه داده انحصاری را به توسعه دهندگان تجاری ارائه می دهد.

 

9. سویفت

سوئیفت نه تنها به پرکاربردترین زبان برنامه نویسی برای توسعه iOS تبدیل شده است، بلکه جایگزین Objective-C شده است، بلکه به عنوان یک زبان  برنامه نویسی کودکان  پرطرفدار در سال 

95. برنامه نویسی کودکان ,

[ بازدید : 30 ]

[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ] 15:55 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]