برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی کودکان

آشکارا قابل استفاده نباشد، آموزش برنامه نویسی کودکان  ارزشی ندارد. بزرگسالان می توانند نحو را یاد بگیرند. فقط بچه ها آموزش برنامه نویسی کودکان  می توانند یاد بگیرند که کنجکاوی را در آغوش بگیرند.

من می دانم که برخی از شما ممکن است به چه چیزی فکر کنید - "کدگذاری؟ من حتی قبل از آمدن سال 2020 به برنامه نویسی فکر نمی کردم ... و اکنون باید بچه ها را به سطوح آموزشی عادی برگردانم و در عین حال به آموزش کدنویسی فکر کنم؟

 

اگر به نظر می رسد چیزی است که به تازگی وارد مغز شما شده است، بیایید از آموزش برنامه نویسی کودکان  این زمان "تنظیم مجدد" برای استفاده از لحظه استفاده کنیم. برای درک این موضوع، شاید بچه‌ها قبلاً حتی زمانی که در مدرسه بودند، برنامه‌نویسی را یاد نمی‌گرفتند، اما اکنون که آموزش کمی متفاوت به نظر می‌رسد، زمان مناسبی است که آنها را با چیزهای جدیدی همراه کنید.

 

(و برای بقیه شما که اینجا هستید، زیرا کدنویسی در واقع در ذهن شما آموزش برنامه نویسی کودکان  بوده است و قبلاً موضوع گفتگو بوده است، و اکنون به کمک نیاز دارید تا فرزندانتان بیشتر یاد بگیرند، این عالی است!)

 

در هر صورت، همین الان به شما می گویم - من همه پاسخ ها را ندارم.

 

اما، من جواب های زیادی ایرانیان سایبر دارم!

 

آموزش کدنویسی به بچه ها و دخترش در کامپیوتر که کدنویسی را یاد می گیرد

والدین برای آموزش کدنویسی به کودکان نیازی به پیشینه برنامه نویسی گسترده ندارند.

 

در اینجا هفت نکته و منبع برای کمک به آموزش کدنویسی به فرزندتان آورده شده آموزش برنامه نویسی کودکان  است.

 

1. کدگذاری را تعریف کنید

از طریق همه اینها، یکی از توصیه‌های کلیدی که می‌توانم به شما بدهم این است که مرزهای آنچه می‌دانید و آنچه نمی‌دانید را درک کنید. ممکن است بسیاری از شما بیشتر در اردوگاه "خیلی چیزها که نمی دانم وجود دارد" باشید، و دوباره، کاملاً خوب! اینجا قضاوتی نیست

 

اما با دانستن این موضوع در مورد خودتان، سعی نکنید چیزی باشید که نیستید، و به طور خاص، سعی نکنید چیزی را بدون اعتقاد یا اعتماد به نفس در میان بگذارید. به این معنی که ابتدایی رفتن اشکالی ندارد. توضیح دادن از طریق قیاس اشکالی ندارد. استفاده از مثال‌ها اشکالی ندارد.

 

دوره های کدنویسی و آموزش آنلاین برای کودکان و نوجوانان از آموزش برنامه نویسی کودکان  کمپ فناوری شماره 1 جهان!

برچسب ها: آموزش برنامه نویسی کودکان ,

[ بازدید : 32 ]

[ پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ] 15:04 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]