برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی

این چیزی ضروری است و چیزی است که  آموزش برنامه نویسی ما معمولا هرگز انجام نمی دهیم. اما در این مورد بیش از حد توصیه می شود، زیرا گوگل اسناد بسیار گسترده و خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد که به عنوان راهنمایی برای یادگیری نحوه برنامه نویسی برای اندروید عمل می کند.

با توسعه دهندگان دیگر صحبت کنید

جامعه برنامه نویسان اندروید یا جاوا بسیار گسترده است، خوب است هر از گاهی بتوانید در یک انجمن حضور داشته باشید یا با افرادی با اهداف مشابه خود ملاقات کنید. نه تنها یاد خواهید گرفت، بلکه به شما کمک می کنند تا مسیر خود را بهتر پیگیری کنید.

در مورد نمونه اولیه برنامه ای که می خواهید بسازید شفاف باشید

هیچ اشتباه رایجی توسط برنامه نویسان مبتدی وجود ندارد که برنامه نویسی را دیوانه  آموزش برنامه نویسی وار شروع کنند بدون اینکه طرح کلی واضحی از آنچه می خواهند داشته باشند. در درازمدت، مشخص می‌شود که زمان بسیار بیشتری برای رفع خطاهای برنامه‌ریزی تلف می‌شود تا اینکه قبل از شروع برنامه‌ریزی نکنید.

همه چیز کد نیست، طراحی مهم است

اگر چیزی مشخصه برنامه های اندروید باشد، این است که آنها یک عامل بصری بسیار مهم دارند، علاوه بر این، بسیاری از اوقات یک برنامه بدون طراحی خوب می تواند در گوگل پلی به فراموشی سپرده شود. برای طراحی اپلیکیشن خود زمان بگذارید و حتی اگر متخصص خوبی نیستید، به سراغ متخصصی بروید که می تواند شما را در مورد آنچه در آن لحظه در حال انجام است راهنمایی کند.

همانطور که می بینید برنامه نویسی در اندروید کار پیچیده ای نیست، فقط برای ایجاد یک اپلیکیشن، دانستن یک زبان برنامه نویسی و سرمایه گذاری کمی به تخیل نیاز دارید. اما مهم است که مفاهیم ذکر شده در بالا کاملاً واضح باشد و در اولین کاربردها از آنها پیروی کنید. اندروید به یک دهه از عرضه خود نزدیک می شود،

اما این بدان معنا نیست که شما در هنگام  آموزش برنامه نویسی یادگیری نحوه ساخت برنامه های اندرویدی را از دست داده اید. در واقع هیچ زمانی بهتر از الان برای یادگیری وجود ندارد. هرگز تا به حال راه های موثر زیادی برای ایجاد برنامه های اندرویدی عالی وجود نداشته است.

و از آنجایی که تمام کروم‌بوک‌های جدید از اینجا به بعد می‌توانند برنامه‌های Android را نصب و اجرا کنند. همه کروم‌بوک‌های جدید برنامه‌های Android را اجرا خواهند کرد. همه کروم‌بوک‌های جدید برنامه‌های Android را اجرا خواهند کرد.

همه کروم‌بوک‌های جدید منتشر شده در سال ۲۰۱۷ و بعد از آن، بدون نیاز به به‌روزرسانی، با دسترسی به فروشگاه Google Play به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند. ادامه مطلب نگران دیر آمدن نباشید.

 تنها کاری که باید انجام دهید این است که دست و پنجه نرم کنید، یک نفس عمیق بکشید، زبان برنامه نویسی مناسب را انتخاب کنید و سفر خود را شروع کنید.

اما کدام زبان برنامه نویسی برای شما مناسب است؟ هیچ کس نمی تواند ب آموزش برنامه نویسی ه شما بگوید چه بپوشید. همه چیز به تاریخچه برنامه نویسی شما (یا فقدان آن) و اینکه از چه زبانی استفاده می کنید، برمی گردد. خوشبختانه شما گزینه هایی دارید. در اینجا بهترین زبان ها برای استفاده از این مقاله وجود دارد اما کدام زبان برنامه نویسی برای شما مناسب است؟

 هیچ کس نمی تواند به شما بگوید چه بپوشید. همه چیز به تاریخچه برنامه نویسی شما (یا فقدان آن) و اینکه از چه زبانی استفاده می کنید، برمی گردد. خوشبختانه شما گزینه هایی دارید. در اینجا بهترین زبان ها برای استفاده از این نگارش وجود دارد.

1. جاوا

هنگام ساخت برنامه های اندرویدی نمی توانید با جاوا اشتباه کنید. این زبان رسمی سیستم است، دومین زبان فعال در GitHub است و بیش از 20 سال است که وجود دارد. همه اینها به این معنی است که آموزش ها فراوان هستند و دیگر نگران از بین رفتن این زبان نخواهید بود.

از آنجایی که جاوا به طور گسترده در ده ها صنعت آموزش برنامه نویسی  استفاده می شود، توصیه می کنیم با این کتاب های جاوا مخصوص اندروید شروع کنید. یکی از بهترین راه ها برای یادگیری برنامه نویسی از طریق کتاب است، بنابراین در اینجا تعدادی از بهترین کتاب ها 

[ بازدید : 84 ]

[ چهارشنبه 12 بهمن 1401 ] 14:26 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]