برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان

گرنزی از بنیاد آمریکای جدید گفت که تعامل می تواند ب آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ا معلم، والدین، خواهر یا برادر بزرگتر یا همسایه باشد، اما کودکان خردسال باید بتوانند حالات چهره و دیگر واکنش های این «شریک اجتماعی» را مطالعه کنند.

 

گورنزی گفت: «کودک باید احساس کند که آنچه می آموزد برای او مهم است. "سپس به بخشی از مغز کودک که مهر "مهم" زده شده می رود."

 

هنگامی که یادگیری به صورت آنلاین حرکت می کند، این یک مسئله می شود.

 

Guernsey گفت: «این می تواند شگفت انگیزترین محتوا آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  در جهان باشد. اما اگر بدون شریک اجتماعی وارد زندگی آنها شود، بسیاری از یادگیری ها از بین می رود."

 

چالش برس گم نمی شود. او گفت: "ما می خواهیم تعامل اجتماعی را ارتقا دهیم." سوال این است که چگونه تعامل معلم را در اسکرچ جونیور قرار دهیم؟

 

برس به یک زمین بازی فکر می کند. یک زمین بازی خوب دارای ست های تاب و سرسره برای بچه ها و همچنین نیمکت و میز و صندلی برای والدین خواهد بود. طراحان Scratch Jr در حال کشف چگونگی تعبیه معادل دیجیتالی آن میز و صندلی هستند.

 

بسیاری از کسانی هستند که از این ایده که چنین کودکان آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  خردسالی را در مقابل صفحه کامپیوتر قرار دهند، خشمگین می شوند. نگرانی در مورد «زمان روی صفحه نمایش» هیچ چیز شناخته شده ای نیست - با تلویزیون شروع شد. اما، به گفته الن وارتلا، استاد دپارتمان مطالعات ارتباطات در دانشگاه نورث وسترن، این موضوعات بسیار ظریف تر از آن چیزی هستند که اکثر مردم اجازه می دهند. او گفت اول از همه، تحقیقات طولانی مدت خوبی وجود ندارد که نشان دهد قرار گرفتن در مقابل صفحه نمایش بر کودکان در حال حاضر یا در آینده تأثیر منفی می گذارد.

 

او گفت: "هیچ مدرکی دال بر آسیب وجود ندارد، اگرچه شکایات زیادی وجود دارد."

 

مطالب مرتبط:

 

موردی برای مهدکودک مادام العمر

5 ابزار برای معرفی برنامه‌نویسی به کودکان

چرا دانش آموزان کلاس پنجم باید برنامه ریزی را بیاموزند؟

وارتلا نمی گوید که تماشای صفحه نمایش برای کودکان د آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ر سنین پایین خوب است. در عوض، او می‌گوید هنوز شواهد خوبی برای گفتن بد بودن آن وجود ندارد. هیچ مطالعه بلندمدت باکیفیتی وجود ندارد که نشان دهد زمان بیش از حد صفحه نمایش در یک کودک 3 ساله عواقب مستقیمی در 4 یا 14 سالگی دارد. اثرات سایر تأثیرات، مانند والدین و درآمد.

 

به گفته وارتلا، یکی از اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند، تمرکز بر واقعیت خود صفحه نمایش است تا محتوای چیزی که صفحه نمایش می دهد. «آیا برای بچه‌ها اسکایپ کردن با مادربزرگ بد است؟ فکر نمی‌کنم کسی این را بگوید

 

هم وارتل و هم گورنزی در هنگام در نظر گرفتن  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان این مسائل به «سهاشاره می کنند: محتوا، زمینه و کودک. سوال این نیست که وقتی به یک کودک پیش دبستانی یک بازی ویدیویی داده می شود، ذاتا خوب است یا بد. در عوض، سؤالات باید زمینه ای باشد: آیا کودک با شریک اجتماعی خود بازی می کند یا به تنهایی؟ ارزش آموزشی بازی چیست؟ و نیازهای کودک خاص چیست؟

 

گورنزی گفت: «وقتی مردم نگران زمان نمایشگر هستند آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ، این اثر جایگزینی است که واقعاً نگران آن هستند. «چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک بچه آنقدر مجذوب فعالیت‌های صفحه نمایش می‌شود که برای بازی کردن به روش‌های دیگر بیرون نمی‌رود؟ اما زمان نمایش به خودی خود مضر است، هیچ مدرکی دال بر آن وجود ندارد

 

برای برس و رزنیک، این به آماده‌سازی کودکان برای باسواد شدن برمی‌گردد - از همه راه‌هایی که امروزه سواد درک می‌شود. برای توانمندسازی واقعی در دنیای پر از رسانه های دیجیتال، مردم نه تنها باید بدانند که چگونه با آن تعامل کنند، بلکه باید بدانند چگونه خودشان رسانه بسازند. برس گفت، آموزش آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان برنامه‌نویسی به کودکان زیر 5 سال نه تنها مهارت‌های مهم عملکرد اجرایی را که برای آن گروه سنی حیاتی است، آموزش می‌دهد، بلکه به ابهام زدایی از رایانه نیز کمک می‌کند.

 

او گفت: «کامپیوترها برای اکثر مردم جعبه سیاه هستند. من معتقدم بچه‌ها باید بفهمند که اشیا «هوشمند» هستند نه به این دلیل که فقط باهوش هستند، بلکه به این دلیل که شخصی آنها را برای باهوش بودن برنامه‌ریزی کرده است.

 

او با تکرار رزنیک گفت: «همچنین، این آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  در مورد بیان است. در زمان ما، ما به بچه‌ها نیاز داریم که بتوانند ایده‌های خود را به روش‌های Learning how to work with the Scratch program for children  مختلف بیان کنند و یادگیری کار در اسکرچ، در یک رسانه محاسباتی، راه دیگری برای بیان خود به آنها می‌دهد

 

[ بازدید : 3 ]

[ شنبه 26 اسفند 1402 ] 11:45 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]