برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

معرفی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران

خوب، چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید که   کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران مطمئناً شما را در فرزندپروری خوب می کند. بچه ها مسئولیت حقیرانه ما هستند و به نوعی همیشه مشغول بهبود شغل و اداره خانه با کره هستیم اما مراقبت از کودکان در این سن نیز وظیفه مهمی است. اما با رعایت چند مرحله خوب والدین می توانید به راحتی حضور دیجیتالی فرزندان خود را با نظارت فنی کنترل کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که بچه‌هایتان وقتی در ماشین رفت و آمد  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران   می‌کنند و غذا می‌خورند از تلفن استفاده نمی‌کنند، زیرا این همان جایی است که عادت به تلفن اعصاب آنها را خراب می‌کند.

آنها را تشویق کنید که بیرون بروند و بازی های فضای باز مانند کریکت، بیس بال، تنیس و غیره انجام دهند.

زمانی را با فرزندان خود بگذرانید و از آنها در مورد روز مدرسه و برنامه های تحصیلی آینده آنها بپرسید، فقط برای اینکه ایده ای در مورد آرزوهای آنها داشته باشید و سپس می توانید به کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  طور مشخص کار کنید تا مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی تحصیل کرده اند و شغل مورد نظر را به دست می آورند.

همیشه آنها را از بازی های اعتیاد آور دور نگه دارید که حتی حاضرند زمان مطالعه و فعالیت در فضای باز را فدا کنند.

FamiSafe را نصب کنید و هر فعالیتی را که در دفترتان اتفاق می‌افتد پیگیری کنید.

شاید بپرسید FamiSafe چیست؟

FamiSafe نرم افزاری است که برای والدین توسعه  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  یافته است که به آنها اجازه می دهد به راحتی استفاده از تلفن همراه فرزندان خود را در ساعات اداری ردیابی و کنترل کنند. این برنامه دارای برخی از ویژگی های عالی است که به فرزندان شما کمک می کند تا با مطالعه و خواب خود مشغول شوند.

 

چرا والدین همیشه نگران فرزندان خود هستند؟

فرزندان آنها زمان زیادی را صرف بازی و چت آنلاین می کنند.

کودکان در وب سایت های نامربوط گشت و گذار نمی کنند و ذهنیت آنها را خراب نمی کنند.

بازی بزرگترین دغدغه است و کودکان زمان زیادی را صرف بازی های اعتیادآور نمی کنند.

برخی از عملکردهای جالب برنامه FamiSafe:

 

زمان صفحه نمایش

در صورت مشاهده چت و مرور در اواخر شب، می‌توانی  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران د زمان صفحه نمایش فرزندتان را در برنامه یا مرورگر محدود کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد زمان برنامه‌ای را که فرزندانتان از آن استفاده می‌کنند بررسی کنید و بعداً آن را مسدود کنید یا زمان را طوری تنظیم کنید که با یک اعلان مجوز به طور خودکار خاموش شود.

 

برنامه نویسی هوشمند

اگر بچه‌های شما زمان زیادی را در برخی از   کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهرانبرنامه‌های شبکه‌های اجتماعی یا برنامه‌های برنامه‌نویسی می‌گذرانند، این ویژگی به شما کمک می‌کند زمان مفید را درک کنید و طبق میل خود محدودیتی بین ۱ تا ۲ ساعت تعیین کنید. وقتی از این زمان تجاوز کرد، برنامه یک اعلان ارسال می کند و فرزندان شما دیگر نمی توانند بدون اجازه شما به آن دسترسی داشته باشند.

 

مسدود کننده برنامه

App Blocker به شما کمک می کند برنامه ای را که فکر می کنید برای فرزندان شما مناسب نیست مسدود کنید. این برنامه ها می توانند مربوط به دوستیابی، رسانه های اجتماعی  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ، یوتیوب و غیره باشند. و اگر فرزندان شما در غیاب شما زمان زیادی را روی این برنامه ها صرف می کنند، می توانید آنها را از دستگاه تلفن همراه خود که در دفتر شما نصب شده است مسدود کنید.

 

این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهند که اطمینان حاصل کنید که فرزندانتان تحت نظارت والدین هستند و هر فعالیتی را، از مشاهده صفحه نمایش گرفته تا استفاده از برنامه، ردیابی کنید. شما به راحتی می توانید برنامه های رسانه های اجتماعی را مسدود کنید که ممکن است فرزندان شما همیشه بخواهند در آنها گشت و گذار کنند. بسته به اینکه می‌خواهید به آن‌ها دسترسی داشته باشید یا خیر، می‌توانید این برنامه‌ها را مسدود کنید و زمان استفاده از صفحه را به راحتی پیگیری کنید.

 

چگونه یک برنامه FamiSafe راه اندازی کنیم؟

 

مرحله 1. برنامه FamiSafe را دانلود کنید و برای  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  نسخه آزمایشی و نسخه ی نمایشی رایگان ثبت نام کنید

 

FamiSafe هم در پلی استور و هم در فروشگاه اپل در دسترس است. اگر در حال گشت و گذار به صورت آنلاین هستید و تحت تأثیر ویژگی ها قرار گرفته اید، می توانید به سادگی برنامه را با استفاده از لینک های داده شده در زیر دانلود کنید. می توانید از طریق برنامه یا مستقیماً در سایت های رسمی آنها ثبت نام کنید.

 

FamiSafe را دانلود کرده و ثبت نام کنید

 

مرحله 2. تنظیمات تلفن همراه فرزندتان را پیکربندی کنید

 

به سادگی وارد حساب کاربری خود شوید، هویت کودک را انتخاب کنید و مشخصات را با نام و سن فرزندتان وارد کنید. لطفاً مطمئن شوید که به برنامه مانند مکان، مدیر و غیره دسترسی کامل دارید.

به سادگی وارد حساب دستگاه خود شوید و هویت خود ر Children's programming class in Tehran ا به عنوان والدین انتخاب کنید. شما می توانید بلافاصله شروع به تنظیم قوانین و نظارت بر استفاده از تلفن فرزند خود کنید.

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 20 اسفند 1402 ] 16:14 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]