برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

معرفی تفاوت اسکرچ پایتون

• با استفاده از فلش های جهت، باید  تفاوت اسکرچ پایتون عملکرد انتخاب شده را انتخاب کنید

(در اینجا ستاره دار شوید)، با Ok اعتبار سنجی کنید، سپس مقدار پارامتر را اضافه کنید: the

طول یک ضلع شش ضلعی منتظم که باید کشیده شود.

برای خروج از صفحه طراحی، کلید [روشن] را فشار دهید

ماشین حساب.

پسوندهای احتمالی

در اینجا چند ایده برای سریعترین دانش آموزان یا  تفاوت اسکرچ پایتونکسانی که می خواهند کار را گسترش دهند وجود دارد:

• دایره ای را که توسط شکل مشخص شده است برنامه ریزی کنید.

• برنامه ای بنویسید که به شما امکان می دهد داخل شکل ها را رنگ آمیزی کنید. این می تواند کار را دوباره روی آن سرمایه گذاری کند

مارپیچ ها در برگه 3 این جزوه (برگ با عنوان "مارپیچ")؛

• به دنبال اشکال هندسی دیگر باشید و سعی کنید آنها را بازتولید کنید، مانند

موزاییک های عربی.

 لاک پشت را برنامه ریزی کنند تا خط بکشند

فارغ التحصیل شد، سپس با توسعه یک مرجع  تفاوت اسکرچ پایتون طرح، به منظور ردیابی توابع در فعالیت زیر.

کلمات کلیدی: کتابخانه لاک پشت; فارغ التحصیل مستقیم; مرجع طرح

مهارت های هدفمند

جستجو: «مشاهده کنید، در یک رویکرد شرکت کنید آموزش برنامه نویسی نوجوانان ، آزمایش کنید، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار با نتایج گرافیکی برای مشاهده مستقیم.

بازنمایی: "حرکت از یک حالت بازنمایی به حالت دیگر" با درک نحوه بازنمایی

یک محور مدرج و سپس ساخت یک معیار متعارف را نهایی می کند.

محاسبه کنید: «الگوریتم‌های ساده را پیاده‌سازی کنید»، تفاوت اسکرچ پایتون در اینجا با استفاده از توابعی برای استفاده مجدد در طول دوره

از برنامه اصلی

وضعیت تحریک کننده

یک علامت متعامد ساده یا حداقل متعامد از پلان بکشید

می تواند برای برخی از دانش آموزان طولانی باشد. استفاده از حالت گرافیکی

یک ماشین حساب، مانند TI-83 Premium CE Python Edition، می تواند

به نظر می رسد جعبه سیاهی است که  تفاوت اسکرچ پایتون باز کردن آن برای دانش آموزان جالب است

برای رفع مشکلات خاص

مشکل ساز

چگونه ابتدا یک خط مدرج رسم کنیم، سپس، در مرحله دوم، یک نشانگر از

برنامه ریزی با برنامه نویسی

تصویر بدون حق امتیاز بعد از

ویکیپدیا

28

سناریوی آموزشی

• با کلاس: هنگام برگرداندن یک تکلیف در نمایش گرافیکی یا با اراده

برای باز کردن جعبه سیاه ماشین حساب: طرح محورهای یک پنجره گرافیکی، به

دانش آموزان این فعالیت

• به صورت انفرادی یا گروهی برای خط مدرج:  تفاوت اسکرچ پایتون امکان دادن کد اسکریپت وجود دارد

T05_DTEG.py و بخواهید بفهمید این کد برای چه مواردی می تواند استفاده شود. همچنین امکان پذیر است

درخواست ایجاد اسکریپتی که به شما امکان می دهد یک خط مدرج ترسیم کنید، به عنوان یک تکلیف خارج از کلاس یا در طول

یک جلسه کامپیوتر

• با کلاس: با فهرست کردن پیشنهادات مختلف دانش آموزان، حساب کاربری خود را انجام دهید و آن را ارائه دهید

برنامه نویسی ممکن T05_GRAD.py که دانش آموزان می تفاوت اسکرچ پایتون  توانند با استفاده از کابل miniUSB برای کسانی که برنامه نویسی آنها معیوب است یا اجازه استفاده از آن را نمی دهد بازیابی کنند.

• به صورت انفرادی یا گروهی برای معیار: این شامل تشویق دانش آموزان به استفاده از متن سمت راست است.

فارغ التحصیل شد تا علامت را ردیابی کند و به آنها گفت که چگونه اسکریپت های دیگر را با دستورالعمل بازیابی کنند

از وارد کردن نام اسکریپت *.

• اشتراک‌گذاری: با دانش‌آموزان جمع‌بندی کنید و اسکریپت T05_REP.py یا اسکریپتی معادل آن را ارائه دهید

در صورتی که فعالیت زیر ایجاد نمودار یک تابع  تفاوت اسکرچ پایتون باشد توسط دانش آموز ایجاد می شود

در نظر گرفته شده.

• برای پیشرفته ترین دانش آموزان: Scratch Python difference  امکان ارائه یک یا چند افزونه به آنها وجود دارد

 

[ بازدید : 4 ]

[ جمعه 25 اسفند 1402 ] 10:28 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]