برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

همه چیز درباره ی تفاوت اسکرچ پايتون

انگشت پا / متوسط پس تفاوت اسکرچ پایتون  از مشاهده شکل

7، می توانیم استدلال کنیم که درجه همخوانی برای آن بسیار بالا است

توابع بدون بازگشت، زیرا همه معیارها رعایت می شوند: مکاتبات

معناشناسی، یکپارچگی معنایی و سازماندهی واحدهای معنادار.

از طرف دیگر، اگر تابع مقداری را برگرداند، امکان پذیر نیست

آن را همانطور که در Scratch است اجرا کنید. برای انجام این کار، شما باید از طریق

اصلاح یک متغیر سراسری یا تفاوت اسکرچ پایتون  یک خروجی ("say")، که

تا حد زیادی درجه همخوانی را کاهش می دهد، زیرا وحدت معنی دار است

"بازگشت" با هیچ چیز در Scratch مطابقت ندارد.

به طور خلاصه می توان گفت که درجه همخوانی کاملاً است

از مفهومی به مفهوم دیگر متمایز است. متغیرها، شرطی ها و

توابع اجازه می دهد تا یک تغییر رجیستر نسبتاً فوری، که در آن

حلقه ها نمایش های نسبتاً دوری در دو ثبات دارند. اینها

شباهت‌ها و تفاوت‌ها بدون شک بر آن تأثیر دارد

یادگیری برنامه نویسی در پایتون تفاوت اسکرچ پایتون  توسط دانش آموزان در واقع آنها

قبلاً در بازنمایی خود با مفاهیم خاصی در چرخه 4 مواجه شده اند

در ثبت بلوک چنین دانش قبلی می تواند

کمک به مفاهیم متغیرها، شرطی ها و

توابع (توجه داشته باشید که اگرچه در Scratch موجود است، اما توابع موجود نیستند

جزء انتظارات کالج نیستند) و بلکه مانعی برای

درک مفاهیم حلقه ها (محدود و نامحدود) در

پایتون.

6.4. نوع فعالیت

در چرخه 4، معلمان تشویق م تفاوت اسکرچ پایتون  ی شوند که به دانش آموزان خود پیشنهاد دهند

فعالیت‌ها در ثبت بازی‌ها، همانطور که این عصاره از برنامه نشان می‌دهد

ماتیو برانتهمه

18

از ریاضیات: «دانش آموزان در مورد برنامه نویسی یاد می گیرند، توسط

در حال توسعه در رویکرد پروژه […] نمونه هایی از فعالیت ها

ممکن است: بازی در پیچ و خم تفاوت اسکرچ پایتون  ، بازی پنگ، نبرد دریایی، بازی نیم،

تیک تاک، بازی نفیس جسد. » (MEN, 2018, p. 40). از سوی دیگر،

برنامه های آموزشی کلاس  آموزش برنامه نویسی نوجوانان دوم معلمان را به ترک دعوت می کند

منطقه سرگرم کننده برای ارائه فعالیت های دانش آموزان مرتبط با

سایر قسمت های برنامه: «برخلاف برنامه از

ریاضیات چرخه 4 دور آ ه راهنمایی، بنابراین به صراحت از آن حمایت می شود

فعالیت های بخش الگوریتمی و برنامه نویسی

ریاضیات » (MEN, 2017, p. 1). برای تشریح، می‌توانیم استناد کنیم

چند نمونه ما در برنامه ریاضی پیدا می کنیم

(MEN، 2019b) در میان فعالیت های برنامه ریزی: «تعیین کنید که آیا الف

عدد طبیعی مضرب یک عدد طبیعی است »؛ «یک معادله را تعیین کنید

خطی که از دو نقطه داده شده می گذرد. برنامه SNT (مردان،

2019c) همچنین فعالیت های تفاوت اسکرچ پایتون  مرتبط با بقیه برنامه را ارائه می دهد،

به عنوان مثال: «محاسبه محبوبیت یک صفحه با استفاده از نمودار

ساده سپس الگوریتم را برنامه ریزی کنید.

با توجه به سن دانش آموزان سال دوم و علایق آنها، آن را

ممکن است این نوع فعالیت، سرگرمی کمتر و آکادمیک تر باشد،

منجر به کاهش تعهد عاطفی آنها می شود (هانولا و همکاران،

2019) در کار پیشنهادی. بنابراین این ممکن است یک مانع باشد

در دوره انتقال راهنمایی به دبیرستان.

7. طراحی توالی

در این بخش، انتخاب‌هایی را که بر آن حاکم بود، ارائه می‌کنیم

طراحی دنباله تدریس ما

7.1. متغیرهای جهانی: برنامه ریزی زیست محیطی

سکانسی که ما طراحی کردیم به شکل یک کارگاه است، الف

به مدت سه ساعت، برای دانش آموزان در شروع کلاس دوم در نظر گرفته شده است.

در طول این فعالیت، ما به دانش آموزان ارائه می دهیم،

عناصر مختلف: یک دستگاه قابل برنامه ریزی، فهرستی از چالش ها، الف

محیط توسعه و پشتیبانی آموزشی

دیجیتال در زیر به جزئیات این عناصر می پردازیم.

7.1.1. کارت قابل برنامه ریزی Micro:bit BBC

این شامل برنامه نویسی یک دستگاه آموزشی الکترونیکی است:

بی بی سی میکرو: کارت بیت. ما چنین موادی را انتخاب کرده ایم

هدف افزایش مشارکت دانش‌آموز در فعالیت‌ها (نگاه کنید به

Sticef – جلد. 28، شماره 3 - 2021

فن آوری برای یادگیری علوم کامپیوتر

از مهدکودک تا دانشگاه

19

نتایج جستجو در بخش 2). این کارت قابل برنامه ریزی در

پایتون از طریق اتصال USB. از جمله موارد دیگر،

صفحه نمایشی که از ماتریس 25 LED، دو دکمه تشکیل شده است

کاربران و سنسور نور.

7.1.2. مجموعه ای از چالش ها برای غلبه بر

ما فعالیت‌ها را در قالب چالش‌هایی طراحی کرده‌ایم که باید در آن شرکت کنیم

میل به بازی سازی با هدف تقویت بیشتر

مشارکت دانشجویی (دیچوا و همکاران، 2015). این است، به خاطر

افزایش دشواری، برای شروع با نمایشگرهای اساسی در

ماتریس LED کارت و سپس پیشنهاد اجرای بازی ها

ساده. حل تدریجی و به ترتیب این موقعیت ها اجازه می دهد

برای کسب "نشان های دیجیتال" توسعه دهنده پایتون. ما

ما سه سطح ایجاد کردیم Scratch Python difference  که نشان دهنده سه سطح است: مبتدی، پیشرفته و متخصص.

اجازه می دهند

[ بازدید : 3 ]

[ جمعه 25 اسفند 1402 ] 11:36 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]