برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای کودکان

رباتی که اصول برنامه نویسی و رباتیک  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان را به بچه ها آموزش می دهد. بچه ها می توانند از ربات برای تکمیل وظایف و چالش ها استفاده کنند.

 

6. میکروبیت:

 

Microbit یک کامپیوتر کوچک است که می تواند برای سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  برنامه نویسی ربات ها و ایجاد برنامه های کاربردی هوش مصنوعی استفاده شود. با انواع حسگرها همراه است و می توان با استفاده از زبان های مختلفی مانند Makecode، Python، C++ و JavaScript برنامه ریزی کرد. سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  با Microbit، بچه ها می توانند امکانات هوش مصنوعی را به روشی سرگرم کننده و خلاقانه کشف کنند.

 

7. کیت هوش مصنوعی گوگل:

 

Google AI Kit یک کیت توسعه هوش مصنوعی برای کودکان  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان و بزرگسالان است. این شامل یک دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی و مجموعه ای از پروژه ها و برنامه های کاربردی است که برای آموزش اصول اولیه هوش مصنوعی طراحی شده اند.

 

ساخت هوش مصنوعی سرگرم کننده و جذاب برای کودکان

هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که بسیاری از جنبه‌های سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  زندگی ما را متحول کند و اهمیت فزاینده‌ای در جامعه ما پیدا می‌کند. با این حال، می تواند برای کودکان ترسناک و دشوار باشد. سرگرم کردن و جذاب کردن هوش مصنوعی برای بچه ها می تواند به آنها کمک کند تا مهارت های لازم را برای موفقیت با هوش مصنوعی در آینده توسعه دهند. همچنین می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا از قدرت و پتانسیل هوش مصنوعی قدردانی کنند و با افزایش سن، احتمال بیشتری برای استفاده از آن در زندگی خود داشته باشند. علاوه بر این، سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا بفهمند چگونه می‌توان از هوش مصنوعی به‌جای اهداف مخرب، به خوبی استفاده کرد.

 

 

 

  استفاده از بازی برای آموزش هوش مصنوعی

برای آموزش هوش مصنوعی به کودکان می توان از بازی های مختلفی استفاده کرد. در اینجا چند نمونه هستند:

 

Quick Draw: Quick Draw یک بازی آنلاین است که سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  می توان از آن برای معرفی مفاهیم هوش مصنوعی به دانش آموزان استفاده کرد. بازی که در آن بازیکنان تصاویر را می کشند و هوش مصنوعی آنها را حدس می زند. این می تواند برای کشف هوش مصنوعی و درک مفاهیمی مانند شبکه های عصبی، تشخیص الگو و غیره استفاده شود.

Artbot: بازی ای که یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را آموزش می دهد. بازیکنان در هر سنی می توانند اصول هوش مصنوعی را در ArtBot مطالعه کنند. شما باید آثار هنری دزدیده شده را ردیابی و بازیابی کنید. هنگامی که به دستیار هوش مصنوعی خود آموزش می دهید تا اشیاء مدفون شده در هزارتوی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  سیاه چال ها را شناسایی و پیدا کند، با یادگیری تحت نظارت و تقویتی آزمایش می کنید.

سمانتریس

  Semantris توسط Google یک ابزار عالی برای آموزش هوش مصنوعی است، زیرا می تواند بینش های ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد پردازش زبان طبیعی ارائه دهد. Semantris یک بازی است که از پردازش زبان طبیعی برای تطبیق کلمات و عبارات با معانی مربوط به آنها استفاده می کند. این می تواند به دانش آموزان کمک کند تا بفهمند سیستم های هوش مصنوعی چگونه می توانند زبان را تفسیر و تجزیه و تحلیل کنند. از طریق کاوش سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  در سطوح مختلف بازی و تطابق‌های مختلف، دانش‌آموزان می‌توانند الگوهایی را در زبان شناسایی کنند که سپس می‌توانند برای ایجاد مدل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و حل مشکلات استفاده شوند. علاوه بر این، Semantris می تواند برای نشان دادن اهمیت پیش پردازش داده ها و چگونگی تأثیر آن بر دقت مدل های یادگیری ماشین استفاده شود.

 

سیاه چال هوش مصنوعی

AI Dungeon یک بازی ماجراجویی مبتنی بر متن است که از هوش مصنوعی (AI) پشتیبانی می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد داستان را کنترل کنند. از الگوریتم های یادگیری ماشین برای ایجاد یک داستان منحصر به فرد و غیرقابل پیش بینی بر اساس ورودی های کاربر استفاده می کند. بازیکنان می توانند دنیاهای جدید را کشف کنند، در نبردها شرکت کنند و انتخاب هایی داشته باشند که بر روایت تاثیر بگذارد. AI Dungeon را می توان برای آموزش سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  هوش مصنوعی با معرفی تکنیک های یادگیری ماشینی به بازیکنان استفاده کرد و به آنها اجازه داد تا به طور مستقیم تجربه کنند که چگونه می توان از این تکنیک ها برای ایجاد یک داستان تعاملی و واکنشی استفاده کرد. AI Dungeon همچنین به عنوان بستری برای آزمایش ها و تحقیقات در مورد پتانسیل پردازش زبان طبیعی و هو  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ش مصنوعی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  عمل می کند.

 

Shadowart

یک بازی مبتنی بر وب به نام Shadow Art راهی سرگرم کننده برای تجربه هوش مصنوعی و عروسک گردانی سایه در اختیار شما قرار می دهد. در مقابل دوربین لپ‌تاپ یا تلفن خود، سعی می‌کنید سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  با تشکیل یکی از دوازده حیوان زودیاک از چرخه قمری، شکل دست خود را با نمودار روی صفحه مطابقت دهید. سپس "سایه" دستان شما روی صفحه به یک عروسک سایه حیوانات تبدیل می شود. ساده به نظر می رسد، درست است؟ نکته مهم این است که ما آن را به یک فعالیت تبدیل کردیم که در آن شما 20 ثانیه فرصت دارید تا هر حیوان را ایجاد کنید. هدف این است که چرخه ماه را در سریع ترین زمان ممکن تکمیل کنیم.

 

ماشین های اخلاقی توسط MIT

ماشین‌های اخلاقی یک پروژه تحقیقاتی از MIT است که به دنبال سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  کشف مفاهیم اخلاقی ماشین‌های خودمختار و هوش مصنوعی (AI) است. این تمرین تفکر خودروی خودران، سناریوهایی را ارائه می دهد که در آن ماشین خودران دچار اختلال می شود و شما باید به آن پاسخی بدهید که فکر می کنید از نظر اخلاقی صحیح است. این پروژه همچنین به دنبال بررسی عواقب اعطای اختیارات تصمیم‌گیری هوش مصنوعی  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان و چگونگی اطمینان از اینکه ماشین‌ها در قبال تصمیم‌های خود پاسخگو هستند را بررسی می‌کند.

 

ایجاد هنر با هوش مصنوعی

هنر ایجاد شده با هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی شکلی از هنر دیجیتال است که از الگوریتم ها برای ایجاد تصاویر منحصر به فرد و غیرقابل پیش بینی استفاده می کند. هنر هوش مصنوعی را می توان با استفاده از تکنیک های مختلفی مانند شبکه های متخاصم مولد (GANs)، یادگیری عمیق و الگوریتم های تکاملی ایجاد کرد. هنر هوش مصنوعی می تواند از الگوها و اشکال انتزاعی تا تصاویر فوتورئالیستی متغیر باشد. هنر هوش مصنوعی راه جدیدی برای خلق هنر ارائه می دهد که هم خلاقانه و هم باز است، به هنرمندان اجازه می دهد تا امکانات جدید را کشف Artificial intelligence sites for children  کنند و هنری خلق کنند.

[ بازدید : 6 ]

[ شنبه 18 فروردين 1403 ] 19:23 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]