برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

تازه های آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان

5 برنامه برای یادگیری کدنویسی و آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  برنامه نویسی در فناوری اطلاعات

مقاله 2 دقیقه خوانده شد

در اینجا مجموعه ای از برنامه ها وجود آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  دارد که به شما امکان می دهد به راحتی از طریق تلفن همراه خود تمرین کنید.

 

در سال‌های اخیر اپلیکیشن‌های زیادی توسعه یافته‌ان آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان د و برنامه‌هایی که برای یادگیری در نظر گرفته شده‌اند، جزو پردانلودترین‌ها هستند. رشته IT به ویژه دارای گزینه های زیادی است که به شما امکان می دهد خودتان کدنویسی و برنامه نویسی را یاد بگیرید. ابزارهایی که بنابراین می توانند در زندگی حرفه ای برای شما مفید باشند، در اینجا برخی از آنها آورده شده است.

 

جعبه ها را با Lightbot روشن کنید

این اپلیکیشن سرگرم کننده کاربر موبایل را دعوت می آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  کند تا مانند یک توسعه دهنده فکر کند. شما باید یک آواتار به شکل یک مرد کوچک را با استفاده از گزینه های مختلف هدایت کنید که به شما امکان می دهد جعبه های آبی را روشن کنید. با محاسبه تعداد مکعب ها، مشخص می کنید که آیا کاراکتر باید به جلو حرکت کند، به عقب یا جهت دیگری را طی کند. به این ترتیب، با دور زدن و عبور ا آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ز موانع، اصول اولیه کدنویسی را به کار می گیرید. Lightbot در Google Play و App Store در دسترس است. برخلاف نسخه آزمایشی، نسخه پولی دارای سطوح بیشتری است.

 

Algoid، زبان ایجاد شده برای برنامه

Algoid برای آماتورها و حرفه ای های برنامه نویسی کامپیوتر در نظر گرفته شده است. هدف برنامه آموزش زبان خاصی نیست زیرا از نسخه مخصوص به خود یعنی Algoid Language استفاده می کند که به شما امکان می دهد به راحتی دستورات توسعه را به طور کلی بدست آورید. این اپلیکیشن رایگان آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  کمتر از 1 مگابایت وزن دارد و از اندروید 2.1 کار می کند.

 

HELP- IDE و یادگیری شهودی

برای یادگیری تئوری و تسلط بر تمرین برنامه نو آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان یسی، می توانید به "HELP-IDE for Android Java C++" اعتماد کنید. به لطف  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان دوره‌ها و تمرین‌های مختلف آن، می‌توانید از جمله برنامه‌های کاربردی برای سیستم اندروید طراحی کنید. در آنجا همه چیز به خوبی توضیح داده شده است، از ساختار گرفته تا اجرای یک برنامه. این برنامه حتی همگام سازی با Dropbox و Git را برای ذخیره و مدیریت ایمن پیشرفت کار شما ارائه می دهد. اکیداً توصیه می شود قبل از استفاده از آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  این ابزار رایگان، حداقل دانش برنامه نویسی را داشته باشید.

 

Grasshopper یا نحوه تسلط بر جاوا اسکریپت با گوگل

گوگل چندملیتی نیز از طریق انکوباتور Area 120 خود وارد این زمینه شده است. دومی ابزاری به نام Grasshopper اختراع کرد که به شما امکان می دهد کدنویسی در جاو آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ا اسکریپت را به روشی سرگرم کننده در ویرایشگر کد شخصی سازی شده در اختیار آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  شما بیاموزید. . دوره های ارائه شده با تمرینات و آزمون ها بسیار زیبا هستند و برنامه پیشنهادات و بازخوردهایی را برای بهبود و اصلاح اشتباهات ارائه می دهد.

 

کد از سنین جوانی با کارت کارت

کودکان همچنین حق دریافت برنامه ای را دا آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان رند که به لطف کد کارت ها، قابل پخش از 4 سالگی، آنها را با کدنویسی آشنا می کند. کودک یاد می گیرد که مسیری را که یک ماشین مسابقه ای طی می کند در یک مدار که با خطوط مستقیم و پیچ ها طراحی شده است، پیش بینی و تعریف کند. سپس بلوک های مختلفی از رنگ ها را در اختیار خواهد داشت که هر کدام مربوط به یک جهت خاص است. او باید آنها را در ترتیب مناسبی قرار دهد تا به ماشین ها اجازه حرکت به جلو را بدهد. دشواری در طول بازی تغییر می کند و روش خوبی برای آشنا کردن کودکان با Phone programming training for children  استدلال منطقی است.

 

 

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 18 فروردين 1403 ] 17:11 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]