برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان

یون انجام شده؛ کودکان عصبی را از آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  تفاوت آگاه کنید. متخصصان اصلی کار با کودکان اوتیستیک را بشناسید. • در مورد یک سوال برای بحث فکر کنید: گنجاندن به هر قیمتی. • استراتژی های برنده برای شمول موفق را بدانید.

 

 

 

نیمی از محتوای این آموزش (3 ساعت)  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان به دانش آموز اجازه می دهد تا دانش خود را در مورد رشد کودک، به طور خاص در مورد اختلال رشد عصبی که اوتیسم است، عمیق تر کند. بقیه مطالب (3 ساعت) شامل برنامه آموزشی، به طور دقیق تر، فرآیند مداخله آموزشی با کودکان اوتیستیک، شامل مشاهده، پیشگیری از بی نظمی، مداخلات پس از بحران، همکاری با والدین و راهبردهای برنده مرتبط با شمول است.

 

 

 

  مدت زمان: 6 ساعت آموزش شامل 3 ساع آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ت برنامه آموزشی و 3 ساعت رشد کودک.

 

 

 

این آموزش با الزامات جدید ماده 59 مطابقت دارد آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  و بنابراین شامل حداقل سه ساعت در مورد رشد کودک و/یا برنامه آموزشی است.

 

مدت زمان: 6 ساعت

پرخاشگری در کودکان نوپا

پرخاشگری در کودکان نوپا

استفانی دسلوریرز. Ps.ed.

 

اهداف: در پایان این آموزش، دانش آموز قادر خواهد بود: • بفهمد که چگونه پرخاشگری بخشی از رشد طبیعی کودکان نوپا است. • بر کودکان به خوبی نظارت کنید تا راهبردهای جایگزین  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان و قابل قبول اجتماعی برای ابراز پرخاشگری خود بیاموزند. • پویایی گروه خود را از این نظر بهبود بخشید.

 

 

 

اکثر محتوای این آموزش (4 ساعت) به دانش آمو آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ز اجازه می دهد تا دانش خود را در مورد رشد کودک عمیق تر کند. به عبارت دقیق تر، موضوعات آن پرخاشگری و یادگیری هیجانی (شناخت، بیان و مدیریت هیجانات) است.

 

 

 

بقیه مطالب (2 ساعت) برنامه آموزشی را پوشش آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان  می دهد. به طور خاص، به فرآیند مداخله آموزشی با کودکان پرخاشگر، شامل مشاهده، پیشگیری از پرخاشگری و مداخلات پس از پرخاشگری می پردازد.

 

 

 

مدت زمان: 6 ساعت آموزش شامل 2 س آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان اعت برنامه آموزشی و 4 ساعت در مورد رشد کودک.

 

 

 

این آموزش با الزامات جدید ماده 59 مطابقت دارد  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان و بنابراین شامل حداقل سه ساعت در مورد رشد کودک و/یا برنامه آموزشی است.

 

 

اهداف: در پایان این آموزش، دانش آموز قادر خواهد بود: • با رشد مهارت های گرافیکی در کودکان آشنا شود. • برخی مفاهیم اساسی را بیاموزید تا نقشه ها را با قضاوت مشاهده کنید. • معنای نمادهای شخصی و فرهنگی (خورشید، ابرها، رنگین کمان، حیوانات، پنجره ها، رنگ ها و غیره) را با قدرت تشخیص درک کنید. • برای درک بهتر کودکان، فعالیت نقاشی خانواده را با دستورالعمل های خاص هدایت کنید. • از کودکان در بیداری خلاقیت و تخیل و همچنین رشد این عناصر از طریق نقاشی حمایت کنید.

 

 

 

بخش اول این آموزش (4 ساعت) به شما این امکان  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان را می دهد تا کودکان را در مهارت های هنری خود راهنمایی کنید و از آنها در بیداری خلاقیت و تخیل و همچنین رشد این عناصر از طریق نقاشی حمایت کنید. 2 ساعت باقیمانده برنامه آموزشی را پوشش می دهد. محتوای پیشنهادی به شما در درک بهتر مداخلات به نفع و همچنین مشاهده رویکرد خلاقانه کودکان با توجه به نیازها و چالش های خاص آنها کمک می کند.

 

 

 

مدت زمان: 6 ساعت آموزش شامل 4 سا آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان عت رشد کودک و 2 ساعت برنامه آموزشی.

 

 

 

این آموزش با الزامات جدید ماده 59 مطابقت دار آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان د و بنابراین شامل حداقل سه ساعت در مورد رشد کودک و/یا برنامه آموزشی است.

 

اهداف: در پایان این آموزش، دانش آموز قادر خواهد بود: • درک کند که آگاهی از ریاضیات چیست و همچنین اهمیت شروع این فرآیند در اوایل کودکی را درک کند. • مهارت های مختلف مرتبط با پیش ریاضیات و همچنین مراحل رشد آنها را بشناسید. • اتخاذ راهبردهای آموزشی که آگاهی از ریاضیات را تشویق می کند. • حمایت از آگاهی از ریاضیات از طریق چیدمان محل و مواد ارائه شده. • فعالیت هایی را برای ارتقاء آگاهی  Phone programming training for children از ریاضیات در سراسر مدرسه رهبری کنید

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 18 فروردين 1403 ] 16:52 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]