برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

اهمیت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان

معلم، وبلاگ نویس آموزش و پرورش و علاقه مندان به آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  ادبیات کودکان، لایت موتیف لورین یک آموزش فعال است، به ویژه از طریق تئاتر، و خواندن برای همه. تمام مقالات او را پیدا کنید

 

بخش EdTech شرکت هایی را که مشتاق به استفاده از بهترین فناوری دیجیتال برای ترویج یادگیری هستند گرد هم می آورد. برخی از برنامه ها در مدارس برای آموزش خواندن، نوشتن، شمارش و حتی کدنویسی در حال آزمایش هستند. برای اینکه این زمان صفحه نمایش موثر باشد، بسته به سن کودکان، حداکثر بین 10 تا 30  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان دقیقه است. علاوه بر این، برخی از برنامه های آموزشی نیز اثربخشی خود را از هوش مصنوعی می گیرند، که اجازه می دهد مسیرهای یادگیری به طور مداوم با ویژگی های هر دانش آموز منطبق شود. در خانه، کودکان نیز می توانند به لطف آموزش دیجیتال یاد بگیرند.

 

برنامه های آموزشی سرگرمی برای کودکان 3-8 ساله

واضح است که این مسئله حمایت از تبلت ها، تلفن های هوشمن آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان د یا سایر صفحه نمایش های رایانه برای کودکان خردسال نیست. پزشکان اطفال به اندازه کافی اثرات مضر قرار گرفتن بیش از حد کودکان در معرض نمایشگرها (تاخیر زبان، چاقی، کاهش دامنه توجه و غیره) را نشان داده اند. با این حال، برخی از برنامه های کاربردی مورد استفاده با کمک یک بزرگسال دارای ویژگی های آموزشی غیر آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  قابل انکاری هستند. در دوزهای کوچک به شما امکان می دهند به روشی سرگرم کننده به اعداد، الفبا، صداها و غیره نزدیک شوید.

 

برنامه های چند موضوعی برای کودکان 3 سال و بالاتر

برای کودکانی که در مهدکودک شرکت می کنند، چندین برنامه کاربردی از جمله بسته های بازی دیجیتالی یا زبانی (خواندن و بیان شفاهی) وجود دارد:

 

بچه های آکادمی خان (2-8 سال). این اپلیکیشن مسیری آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  متنوع برای کسب مهارت های مختلف در زمینه های مختلف ارائه می دهد. طراحی شده به عنوان یک سفر "که در طی آن [کودکان] می توانند بر روی مهارت های خود در ریاضیات، خواندن، آواز خواندن، نوشتن، رشد اجتماعی-عاطفی و موارد دیگر کار کنند." این برنامه شامل هزاران درس است. » فعالیت‌هایی که به کودکان ارائه می‌شود به لطف الگوریتمی که پاسخ‌های آن‌ها را طی چند روز تجزیه و تحلیل می‌کند، با نیازهای آنها سازگار می‌شوند. بنابراین آنها از محتوای آموزشی سفارشی بهره می برند. در iOS و اندروید موجود است.

پاپومبا (2-7 سال)، بازی های آموزشی (حافظه، بازی های  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان منطقی، اندازه گیری و مقایسه، مفاهیم عددی، پیچ و خم ها، پازل ها و ...) و بازی های خلاقانه برای یادگیری حروف و اعداد، کشف حیوانات، تمرین یوگا. در iOS و اندروید موجود است.

پشتیبانی از یادگیری کودکان در برنامه های تبلت ©Canva Pro

چرخه های یادگیری مدرسه 1 و 2

کورنیل (3 تا 8 سال): برنامه یادگیری خواندن 100٪ شخصی "بر اساس دانش، نیازها و سلیقه شما برای پیشرفت موثر در خواندن!" » این برنامه شامل بیش از 200 فعالیت با سه دوره است:  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان "کشف خواندن (3-5 سال)، "یادگیری خواندن" (CP/CE1)، "برانگیختن علاقه به خواندن" (کودکان در مشکل). در اپ استور و گوگل پلی.

مهدکودک مونته سوری – آکادمی ادوکی آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان : مجموعه ای از برنامه های مبتنی بر روش مونته سوری برای خواندن، نوشتن، شمارش و کدنویسی. همچنین شامل نقاشی، موسیقی، قافیه های مهد کودک، انگلیسی و فعالیت های زندگی عملی است. در مجموع، 1000 فعالیت برای  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان 30 برنامه کاربردی وجود دارد که به 8 زبان موجود است. در اپ استور، گوگل پلی و فروشگاه آمازون.

بلیپس! ربات های شماره گذاری برای "یادگیری اعداد به روشی سرگرم کننده". طراحی شده توسط متخصص ارتوپد، Annie Lussier برای کمک به کودکان در درک اعداد اعشاری و دستکاری اعداد. در اپ استور و گوگل پلی.

بلوپس! خواندن هیولاها (Annie Lussier) برای خوانندگان مبتدی و متوسط ​​و کودکان دارای مشکلات یا کسانی که دارای اختلالات یادگیری نوشتاری هستند (نارساخوانی مونتاژ آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ، اوتیسم و ​​غیره). خواندن هجاها، کلمات با صداهای پیچیده، سردرگمی های دیداری و شنیداری. در اپ استور و گوگل پلی.

لالیلو. برنامه ای که در بسیاری از کلاس ها برای کمک به پیشرفت دانش آموزان از GS استفاده می شود. مسیر یادگیری با سطح و مشکلات فراگیران سازگار است (هوش مصنوعی). برنامه رایگان برای معلمان دوره های 2 و 3 رزرو شده است، همچنین برای ULIS، UPE2A و IME مناسب است. برای نصب روی آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  رایانه یا تبلت اندروید یا iOS.

 

نمایش اپلیکیشن کورنیل در یوتیوب

برنامه های دیگر برای کودکان 3 سال به بالا

ساگو مینی برای کودکان 2 تا 7 سال. این اپلیکیشن حدود بیست اپلیکیشن را برای بازی های ساخت و ساز، کاوش در فضا، یادگیری رنگ، طراحی و غیره گرد هم آورده است. گروهی از حیوانات دوستدار ماجراهایی را تجربه می کنند که کودک در قالب بازی می گذراند: "پارتی ربات"، "سفر جاده ای"، Phone programming training for children  "جعبه ابزار"، "هیولا".

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 18 فروردين 1403 ] 13:43 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]