برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ

دهد، شما را در مسیر درست هدایت می کند تا بتوانید آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ از طریق منابع ارائه شده این کار را انجام دهید.

بنابراین، اگر آماده یادگیری نحوه ساخت یک بازی هستید، بیایید در آن شیرجه بزنیم.چرخه توسعه بازی چیست؟

در توسعه بازی، یک چرخه کلی وجود دارد که بسیاری از پروژه های بازی از آن پیروی می کنند، چه در مورد یک استودیوی عظیم 200 نفر صحبت کنیم یا یک پروژه مستقل انفرادی. ما به طور عمیق به هر بخش می پردازیم، اما به عنوان یک بررسی اجمالی، چرخه زمانی که صحبت از ساخت یک بازی می شود به شرح زیر است:فکر کردن به یک ایده: ایجاد یک ایده در ذهن شما از آنچه می خواهید بازی باشد.طراحی بازی: توسعه آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ بیشتر آن ایده، ایجاد اسناد، و فرمول بندی هر یک از سیستم ها، سطوح، سبک هنری و غیره.

ساخت بازی: اینجا جایی است که شروع به ساخت بازی می کنید. بسیاری از مردم دوست دارند یک نسخه بسیار ساده از بازی خود را با گرافیک اولیه توسعه دهند تا قبل از پرداختن به همه چیز، به سرعت احساس کنند که چگونه بازی می کند.

تست بازی: نمایش بازی به افراد دیگر. به‌عنوان توسعه‌دهنده، شما از قبل همه چیز را در مورد بازی می‌دانید، بنابراین برای اینکه بدانید آیا بازی کار می‌کند، بازی سرگرم‌کننده است، درک آن آسان است و غیره، باید افراد آن را آزمایش کنند. این فرآیند همچنین باید به طور منظم انجام شود زیرا تغییرات جدید در بازی ممکن است نحوه بازی افراد را تغییر دهد.

نهایی کردن بازی: به یک معنا، هیچ بازی هرگز تمام نشده است. یا وقتتان تمام می شود یا پول. در نهایت، باید یا احساس می‌کنید که نیاز دارید، بازی را به پایان برسانید و آن را به آنجا آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ برسانید.انتشار بازی: این زمانی است که بازی خود را برای دیدن همه در جهان منتشر می کنید.5 مرحله در چرخه توسعه بازی فکر کردن به یک ایده بازی

هرکسی تصوری از بازی ویدیویی رویایی آنها دارد، اما افراد زیادی نمی توانند آن را به واقعیت تبدیل کنند. اگر می خواهید ساخت بازی های ویدیویی را یاد بگیرید، ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد که فقط وارد بازی شوید و بازی خود را با تمام فناوری شگفت انگیز موجود ایجاد کنید. اما من این کار را به شما توصیه نمی کنم. هنگام ایجاد یک بازی، باید به محدوده فکر کنید. از خود بپرسید: چقدر طول می کشد تا این کار انجام شود؟ آیا من تمام مهارت های لازم برای ساخت این بازی را دارم؟ آیا درک درستی از بازی و نحوه ساخت آن دارم؟

درک بازی شما حیاتی ترین بخش است. ممکن است آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ داستان را در ذهن خود، محیط یا برخی از مکانیزم ها داشته باشید - اما برای درک بازی خود، باید همه جنبه ها را بدانید. نحوه تعامل هر یک از سیستم‌ها، کارهایی که بازیکن می‌تواند/نمی‌تواند انجام دهد، هدف و غیره. ممکن است به نظر موارد زیادی برای پیگیری باشد، اما به یاد داشته باشید که بازی‌های بزرگ توسط شرکت‌های بزرگ ساخته می‌شوند.به عنوان یک توسعه دهنده بازی انفرادی، بهترین راه برای ایجاد یک بازی قابل مدیریت با دامنه مناسب را پیدا کرده ام، این روش است:

به یک مکانیک اصلی فکر کنید. پریدن ماریو یا قلاب گیر ایرانیان سایبر کردن در Just Cause تنها چند نمونه از مکانیک اصلی هستند.بازی را حول آن مکانیک اصلی توسعه دهید. هر ویژگی بازی باید بازیکنان را به استفاده از مکانیک اصلی تشویق کند.نمونه پلتفرمر پازل

به عنوان مثال ماریو را در نظر می گیریم. مکانیک اصلی ماریو در حال پریدن است. تقریباً در هر جنبه از بازی، بازیکن باید بپرد.

پریدن روی دشمنانپریدن به سمت بلوک های پانچپرش از روی شکاف هاپرش روی پرچم در انتهای سطح

این بخشی از دلیل موفقیت بازی های ماریو (مخصوصاً بازی های قبلی) است. توسعه‌دهندگان روی ساخت بازی حول یک مکانیک اصلی تمرکز کردند تا آن را تا حد امکان سرگرم‌کننده، صیقلی و همه‌کاره کنند. در اینجا فهرستی از منابع وجود دارد که به شما کمک می کند تا ایده بازی را توسعه دهید و مکانیک اصلی را پیدا کنید:

چگونه با بازی جدید بیاییمایده ها – نوشته گاماسوتراطراحی پیرامون مکانیک هسته – توسط گاماسوتراچرا مکانیک اصلی شما باید در توسعه بازی حرف اول را بزند – توسط Game Dev Underground

طراحی بازی شما

بنابراین شما یک ایده دارید و باید آن را بیشتر توسعه ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ دهید. اگر یک بازی کوچک با یک یا دو مکانیک دارید، احتمالاً می توانید آن را در ذهن خود نگه دارید، اما اگر بزرگتر است یا به خصوص اگر در یک تیم کار می کنید، باید آن را مستند کنید. یک سند طراحی بازی چیزی است که می توانید برای چیدمان استفاده کنید: ایده بازی، نحوه کار، هدف، 

[ بازدید : 32 ]

[ چهارشنبه 8 تير 1401 ] 19:53 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]