برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

#

F# یک  آموزش برنامه نویسی کودکان زبان برنامه نویسی همه منظوره است که بسیار کارآمد طراحی شده است. در ابتدا فقط ی آموزش برنامه نویسی کودکان ک زبان مایکروسافت بود، اکنون منبع باز است و در همه سیستم عامل ها استفاده می شود.

 

FORTH

کار بر روی Forth در سال 1968 آغاز شد و معمولاً روی سخت افزارهایی که سیستم عامل سنتی ندارند استفاده می شود. همچنین به طور گسترده ای برای کنترل ماشین آلات آموزش برنامه نویسی کودکان  استفاده می شود.

 

فرترن

فرترن اولین بار در سال 1957 ظاهر شد و هنوز هم برای حل برخی از پیچیده ترین مسائل در علم و مهندسی مدرن استفاده می شود.

 

برنامه نویسی تابعی

برنامه نویسی تابعی انواع  آموزش برنامه نویسی کودکان خاصی از زبان ها و رویکردی به برنامه نویسی را توصیف می کند. با این سیستم آشنا شوید و نحوه یادگیری بیشتر را بیاموزید.

 

برو

زبان برنامه نویسی Go یا golang در سال 2007 توس آموزش برنامه نویسی کودکان ط گوگل منتشر شد. این زبان بر پایه C بود و برای حذف برخی از پیچیدگی های C++ طراحی شده بود. اگرچه در ابتدا به عنوان یک زبان برنامه نویسی سیستمی ایجاد شد، اما اکنون حتی برای ایجاد برنامه های گوشی های هوشمند نیز استفاده می شود.

 

هاسکل

Haskell یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی کاربردی است، علاوه بر این که پایه ای برای حدود ده ها زبان دیگر است. این به طور گسترده در تجارت و دانشگاه استفاده می شو آموزش برنامه نویسی کودکان د و یک زبان عالی برای شروع برنامه نویسی کاربردی است.

 

HTML

HTML یک زبان برنامه نویسی نیست، بلکه یک زبان نشانه گذاری است – زبانی برای افزودن حاشیه نویسی معنایی و سبکی به محتوا. این زبان اصلی برای محتوای وب است و یک مهارت اساسی برای طراحان وب و توسعه دهندگان وب و همچنین برای هر کسی (نویسندگان، ویراستاران) که محتوا را برای وب تولید می کنند، می باشد. چند نکته و ترفند را در ای آموزش برنامه نویسی کودکان نجا بیاموزید: cheatsheet HTML.

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]