برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

در این راهنما ، به تدریج برخی از مفاهیم اساس آموزش برنامه نویسی برای کودکان ی مربوط به برنامه نویسی شی گرا را معرفی خواهیم کرد. محصول نهایی که از Flash ارائه می شود کمی مبهم است ، اما این فقط قسمت 1 است. برخی از تحقیقات عملی درباره تکنیک های OOP را در این راهنما مشاهده خواهید کرد ، حتی اگر در مورد ساخت یک پروژه خاص نباشد.

 

با این حال ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک دکمه قابل استفاده مجدد ایجاد کنید ، که می تور آموزش برنامه نویسی برای کودکان اند به عنوان یک عنصر اصلی پروژه بعدی شما استفاده شود ، حتی با تغییر ، در مواردی که شما به یک دکمه سریع و کثیف نیاز دارید.

 

مرحله 1: سوال بزرگ

بنابراین این برنامه نویسی شی گرا به چه معناست؟

 

ابتدا اجازه دهید توضیح دهم که چیست. برنامه نویسی شی گرا (یا به اختصار OOP) تنها یا حتی بهترین راه برای برنامه نویسی در ActionScript 3 نیست. از زمان معرفی ActionScri آموزش برنامه نویسی برای کودکان pt 3 این افسانه وجود دارد که شما برای اجرای AS3 از OOP استفاده می کنید.

 

اگرچه درست است که AS3 با O2 سازگارتر از AS2 است و شما را به حرکت در آن جهت ترغیب می کند ، اما این درست نیست که شما باید بیاموزید چگونه کلاس ها را بنویسید و اشیا objects را فوری ایجاد کنید تا برنامه های واقعی را در  آموزش برنامه نویسی برای کودکان Flash ایجاد کنید. اگر تا به امروز سری AS3 101 را ردیابی کرده باشید ، ممکن است متوجه شده باشید که هر سطر ActionScript 3 که در این فرآیند نوشتیم ، در صفحه اسکریپت است نه یک فایل کلاس. این باید توضیح دهد که چرا بهتر است هنگام کار در Flash از OOP استفاده نکنید.

 

نیازی به گفتن نیست که آموزش برنامه نویسی برای کودکان  ActionScript 3 هنگام شروع پذیرش OOP بسیار درخشان می شود. و نه فقط AS3 ، بلکه هر زبانی که از OOP پشتیبانی کند می تواند هنگام کار با تکنیک های OOP به طور موثرتری استفاده شود. دلیل این امر این است که OOP در واقع فقط یک تکنیک است - توانایی در نظر گرفتن بسیاری از گزینه های پیچیده را دارد ، اما هنوز هم فقط ا آموزش برنامه نویسی برای کودکان ین تکنیک - یک مرجع نیست. و این یک تکنیک عالی است که باید شروع به یادگیری آن کنید. و به همین دلیل شما اینجا هستید ، درست است؟

[ شنبه 20 آذر 1400 ] 16:10 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]