برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان1

. ایون

Avon بیش از صد سال است که در زمینه  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان مراقبت از پوست فعالیت می کند. آنها محصولات مراقبت از پوست ، آرایش و موارد دیگر را می فروشند. نمایندگان فروش می توانند از سیزده سالگی شروع کنند.

 

17. NuSkin

NuSkin همچنین به نوجوانان اجازه می دهد تا نماینده فروش شوند. می توانید از سن شانزده یا هفده سالگی به شرط رضایت والدین شروع کنید. NuSkin انواع مراقبت از پوست و سایر اقلام بهداشت شخصی را به فروش کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  می رساند.

 

خلاصه

هیچ کمبودی برای نوجوانانی که مایل به کسب درآمد هستند وجود ندارد - چه به صورت موقت و چه به عنوان شروع یک حرفه جدید.

 

چند فرصت درآمدزا را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

 

اگر ایده فروش چیزها - به ویژه اقلام مراقبت کسب ایرانیان سایبر  درآمد با گوشی برای نوجوانان از پوست - را دوست داشته باشید ، من در این زمینه کمی خرید کنید.

 

دو شرکت بزرگتر وجود دارد که ما آنها را می شناسیم و به فروشندگان 16 ساله اجازه می دهیم تا به تیم های خود بپیوندند.

 

16. ایون

Avon بیش از صد سال است که در زمینه مراقبت از پوست فعالیت می کند. آنها محصولات مراقبت از پوست ، آرایش و موارد دیگر را می فروشند. نمایندگان فروش می توانند از کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  سیزده سالگی شروع کنند.

 

17. NuSkin

NuSkin همچنین به نوجوانان اجازه دهید تا نماینده فروش شوند. می توانید از سن شانزده یا هفده سالگی به شرط رضایت والدین شروع کنید. NuSkin انواع مراقبت از پوست و سایر اقلام بهداشت شخصی را به فروش می رساند.

 

خلاصه

هیچ کمبودی برای نوجوانانی که مایل به کسب درآمد هستند وجود ندارد - چه به صورت کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  موقت و چه به عنوان شروع یک حرفه جدید.

 

چند فرصت درآمد را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

 

[ بازدید : 26 ]

[ چهارشنبه 24 شهريور 1400 ] 14:19 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]