برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

13. Etsy

Etsy یکی از محبوب ترین مکان ها برای کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  فروش و خرید اقلام دست ساز برای مردم است.

 

شخصاً ، چندین نوع مختلف از اقلام را در Etsy خریداری کرده ام ، مانند فلش مموری چوبی دست ساز ، اقلام آبگرم و طرح هایی برای هنرهای دیواری.

 

اگر زیر هجده سال سن دارید می توانید اقلامی را در Etsy بفروشید ، کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  اما بدانید که برای این کار باید اجازه والدین و مدیریت فروشگاه خود را داشته باشید.

 

14. گروه های فروش فیس بوک

فیس بوک می تواند یکی دیگر از راه های عالی برای فروش اقلام باشد ، چه اقلامی که دست ساز ساخته اید و چه مواردی که مالک آنها هستید و دیگر نیازی به آنها ندارید یا نمی خواهید.

 

شما می توانید از طریق فیس بوک با ایجاد یا پیوستن به یک گروه فروش  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان حیاط ، یا فقط با به اشتراک گذاشتن آنچه در دسترس دارید با دنبال کنندگان/دوستان خود ، فروش کنید.

 

ایجاد فیلم

آیا دوست دارید فیلم های سرگرم کننده یا آموزنده/آموزشی ایجاد کنید؟ برخی از شرکت ها برای این کار به شما پول می دهند.

 

15. YouTube

YouTube به ناشران ویدیویی براساس تعداد بازدیدهایی که هنگام قرار دادن تبلیغات  ایرانیان سایبر  در ویدیوهای خود دارند ، پرداخت می کند.

 

میزان درآمد شما بستگی زیادی به تعداد بازدیدهای شما دارد ، بنابراین این را در نظر داشته باشید و برای ایجاد فیلم های با کیفیت و سرگرم کننده تلاش کنید.

 

همچنین ، به احتمال زیاد بلافاصله با YouTube مانند  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان برخی دیگر از گزینه های ذکر شده در اینجا پول نقد دریافت نخواهید کرد ، اما با گذشت زمان می تواند به منبع درآمد غیرفعال تبدیل شود.

 

 

اگر ایده فروش چیزها - به ویژه اقلام مراقبت از پوست - را دوست دارید ، می توانید در این زمینه کمی درآمد کسب کنید.

 

دو شرکت بزرگتر وجود دارد که ما آنها را می شناسیم کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  و به فروشندگان 16 ساله اجازه می دهد تا به تیم های خود بپیوندند.

 

[ بازدید : 24 ]

[ چهارشنبه 24 شهريور 1400 ] 14:16 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]