برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان 4

اسناد باز ایجاد کنید. با این حال ، پیاده سازی جامع تر یادگیری ، تحقیق و گردآوری مطالب جدید را می توان در یک الگو فقط با کمک یک پورتال آموزشی انجام داد.

همچنین انتخاب نوع آموزش از راه دور ضروری است آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان . اگر می خواهید با جمع آوری کودکان بر روی صفحه به صورت آنلاین به آنها آموزش دهید ، می توانید با استفاده از سیستم های وب آنلاین یا عملکرد مجلات آنلاین (با استفاده از سیستم عامل های یادگیری) با استفاده از سیستم های وب آنلاین ، کلاس های آنلاین را با یک ارائه رومیزی برگزار کنید.

اگر حالت یادگیری ناهمزمان را انتخاب کنید ، شما و دانش آموزان خود آزادانه با منابع کار خواهید کرد ، باید بستر مناسب برای درس های آنلاین را انتخاب کنید.

ارتباط با دانش آموزان مهمترین نکته در آموزش از راه دور است. وضوح کار ، دسترسی کامل به مطالب آموزشی و غیره نیاز به نظارت مداوم دارد استفاده از پیام های گروهی را در دفتر خاطرات الکترونیکی توصیه می کنیم. آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان شما همچنین حق دارید از یک پیام رسان محبوب (و غیره) و حتی منابع شبکه های اجتماعی برای این منظور استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که برنامه درس را رعایت کنید و همه مطالب باید در ابتدای تمرین ارسال و به کودکان تحویل داده شود. به یاد داشته باشید که تکالیف باز و مطالبی که برای آزمایش برای شما ارسال می شود باید حداکثر 3 ساعت قبل از شروع یک درس جدید ارزیابی شود ، در غیر این صورت کودکان انگیزه و اهمیت درس از راه دور را از دست

لازم به ذکر است که آموزش از راه دور در ساختار خود (بخش آموزشی) همانند تمام وقت است ، به ویژه:

الف) لحظه سازمانی و ساختار وظایف آموزش طراحی سایت ایرانیان سایبر  برای کودکان و نوجوانان  و اهداف - زمان تسلط دانش آموزان بر مطالب ، برنامه درس و غیره. مشخص شدهر با وظایف تعیین می شودب) بررسی تکالیف - مروری بر دستاوردها و شکست های دانش آموزان ، توضیح لحظات سخت و غیره.

ب) ارتباط دانش - استفاده از مطالب جدید - فیلمها ، استفاده از روشهای مختلف برای افزایش انگیزه برای خواندن کار. اگر می خواهید این دوره را همزمان با کلاس کار کنید - مهم نیست ، می توانید بدون س questionsال به سادگی انتشار دهید ، زیرا آنها خود کودک را برای یک کار آموزشی جدید آماده می کنند.

ج) کسب دانش جدید عبارت است از استفاده از منابع پرتال های آموزشی یا پیشرفتهای معلمان که بر منابع در دسترس عموم گذاشته شده است. با این حال ، قبل از خواندن مطالب ، دانش آموزان باید دقیقاً بدانند چه چیزی از آنها خواسته می شود ، به چه چیزهایی توجه کنند ، چه دانش و مهارتهای عملی مورد آزمایش قرار گیرند. به طور کلی ، قبل از اینکه بتوانند مطالب جدید را به تنهایی کاوش کنند ، باید به دانش آموزان اهداف مشخصی داده شود.

د) اولین آزمون درک و خلاصه درس ، فرصتی عالی برای پیاده سازی این مرحله در هنگام یادگیری  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان مطالب جدید است ، که مستقیماً محتوای دانش را با وظایف ، مدلهای تعاملی و سوالات برای خودآزمایی پیوند می دهد.

و) تسلط بر درس ، تجزیه و تحلیل و تصحیح اشتباهات - از طریق استفاده از آزمونها ، مدلهای تعاملی داخلی و اشکال جمع آوری پاسخها. به یاد داشته باشید که تکالیف را به موقع بررسی کرده و دانش آموزان را به طور عمومی یا خصوصی در مورد موفقیت ها و شکست های خود مطلع کنید.

اکنون درباره محتوای آموزش - مطالبی که مطالعه مطالب جدید را سازماندهی می کند ، خود را جای دانش آموز بگذارید و تصور کنید که در صورت انتقال گسترده همه معلمان به آموزش آنلاین ، چقدر کار برای او هزینه خواهد داشت. در این زمینه ، از شما می خواهم که کیفیت مواد مورد استفاده در کار را نقد کنید:

1. از خواندن طولانی (متن های طولانی) خودداری کنید. مهمترین قسمت متن را بگذارید و اگر کودک به موضوع علاقه مند است ، در مورد در دسترس بودن مطالب اضافی یادداشت کنید.2. متن باید ساختار یافته باشد  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان ، متن باید به قسمتهایی تقسیم شود. رزومه مختصری در پایان ارائه شده است.

[ بازدید : 28 ]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] 22:47 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]