برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان 3

- "" - یک برنامه تلفن همراه برای یادگیری آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  زبان قزاقستانی ، توسعه یافته توسط گروه توسعه زبان منطقه ژامبیل.- " " - یک برنامه تلفن همراه برای یادگیری زبان قزاقستانی ، توسعه یافته توسط مرکز "آنا تیلی" منطقه پاولودار.

- " - پروژه نویسنده و قوانین گرامری به صورت جداول در سایت موجود است. همچنین کتاب ها و افسانه هایی برای خواندن به زبان قزاقستانی وجود دارد. این زبان را می توان از طریق فیلم ها و یک عبارات کوتاه روسی-قزاقستانی آموخت.

بخشهایی برای هر بخش از گفتار ، تمرینات ، دستور زبان  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان برای کودکان ، ضرب المثل ها ، افسانه ها ، آهنگ ها و غیره. وجود دارد. مطالب آموزشی و ادبیات به صورت هفتگی منتشر می شود.

- " - باشگاه زبان قزاقستانی با امکان برقراری ارتباط مستقیم. این پروژه برای افرادی است که می خواهند دانش خود را در مورد زبان قزاقستان به میزان قابل توجهی ارتقا دهند. در گروه می توانید پستها را به زبان قزاقستانی بخوانید و بحث کنید ، ترجمه را با اصل مقایسه کنید ، از طریق گفتگو تمرین کنید.

آموزش از راه دور یک نیاز مدرن است رئیس جمهور قزاقستان قاسم ژومارت توکایف در 16 مارس امسال آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  برای اطمینان از امنیت مردم جمهوری قزاقستان وضعیت فوق العاده در این کشور اعلام کرد. در این راستا ، همه دانش آموزان مدارس کشور در ترم چهارم در حال تحصیل از راه دور هستند.

اول از همه ، مفهوم "آموزش از راه دور" به این معنی است که آموزش از راه دور یکی از اشکال آموزش مداوم است که به حقوق بشر برای آموزش و اطلاعات پی می برد ، که به متخصصان اجازه می دهد دانش آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  و مهارت های خود را در حین انجام وظیفه اصلی بهبود بخشند.3 نوع مختلف آموزش از راه دور وجود دارد: آنلاین (همزمان) ، آفلاین (ناهمزمان) و سومین نوع رایج ، وبینار است.یادگیری آنلاین نوعی آموزش با کمک منابع اینترنتی است که در حال حاضر صفحه معلم را در فاصله خاصی مشاهده می کنید.

یادگیری آفلاین نوعی از یادگیری است که امکان تبادل اطلاعات بین معلم و دانش آموز را از طریق منابع اینترنتی (پست الکترونیکی) فراهم می کند.وبینار نوعی سمینار و آموزش از طریق اینترنت است.معلم نقش بسزایی در اجرای مسائل چند وجهی و پیچیده در این روزهای سخت دارد. او وظیفه ای دشوار و مسئولانه دارد: او یک برنامه درسی کوتاه مدت تهیه می کند ،iranian cyber  آن را با سیستم آموزش از راه دور تطبیق می دهد ، آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  بر روند یادگیری نظارت می کند ، توصیه هایی برای کنترل مستقل بر اجرای وظایف ارائه می دهد. در همان زمان ، همانطور که در روش های آموزش از راه دور نشان داده شده است ، یک روحیه ، ارتباط روانی وجود دارد. لازم است معلمی که روی روش آموزش از راه دور کار می کند با فناوری جدید آموزش ، سیستم های آموزشی رایانه ای و شبکه ای آشنا باشد و با آنها برخورد کند.

امروزه ، هیچ حوزه اقتصادی اجتماعی نمی تواند بدون تمرکز بر سیستم پشتیبانی اطلاعات ، معرفی فناوری های اطلاعاتی آموزشی ، به ویژه کتاب ها و فیلم های الکترونیکی و سایر نشریات الکترونیکی آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  از طریق آموزش از راه دور ماهواره ای ، پیشرفت کند. در این زمینه ، توصیه های زیر را به معلم آموزش از راه دور ارائه می کنم:

 

1. آماده شوید.قبل از هر چیز باید اطمینان حاصل کنید که آموزش از راه دور برای شما و دانش آموزان شما به اندازه کلاس درس اهمیت دارد ، اما بین شما فاصله وجود دارد. دانش آموزان باید مراقب مطالعه مطالب به تنهایی باشند ، کنترل با ارزیابی تکالیف آنلاین آنها انجام می شود.

زمان تسلط دانش آموزان به مطالب و تکمیل وظایف را به روشنی مشخص کنید آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان . به یاد داشته باشید که سایر همکاران به غیر از شما نیز به صورت آنلاین آموزش می بینند ، بنابراین سعی کنید کودکان را با مقدار زیادی از مطالب آموزشی بارگیری نکنید.

2. بستر یادگیری را انتخاب کنید.یک نکته بسیار مهم. کیفیت یادگیری به بستر و محتوای دانش بستگی دارد. البته ، می توانید منابع مختلف اینترنت را برای ورزش و مطالعه آنلاین کودکان پیوند دهید. آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  همچنین می توانید متن ها و فرم های آزمایشی خود را با استفاده از 

[ بازدید : 29 ]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] 22:44 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]