برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کاربرد برنامه نویسی چیست؟

وقتی برنامه نویسی را آموختم ، به نظرم رسید که فراتر از ایده های اصلی که در بالا ذکر کردم ، رایانه بهترین مدل مدل سازی (پلاستین برای شرق حوضچه) است. بسیار شگفت انگیز کاربرد برنامه نویسی چیست  بود-حتی با صفحه نمایش متنی و پردازنده 8 بیتی 2 مگاهرتز-می توانید هر مفهومی را ارائه دهید. مهم نیست که ماشینهای آن نسل فاقد منابع لازم برای کارهایی بودند که امروز انجام می دهیم. آنچه واضح بود این بود که با توجه به منابع می توان از هر چیزی الگوبرداری کرد. به یاد دارم که سعی کردم این را به اطرافیانم که آن را یک ماشین حساب بزرگ ، سنگین و گران قیمت می دانستند ، منتقل کنم. من ناامیدی را از تلاش برای نشان دادن آنها به خاطر کاربرد برنامه نویسی چیست  دارم که در حالی که رایانه محاسبه می کند ، محاسبه ارزش اصلی آن نیست. این یک دستگاه ارتباطی با انعطاف پذیری بی نظیر است.

اکنون ، برنامه نویسی ، آنجاست که به پتانسیل های این فضای جادویی و بدون بعد پی می برید. می توانید برنامه هایی بنویسید که به اندازه خطوط راه آهن اولیه و خاکی هستند. کمی پیشرفته تر برنامه هایی هستند که دنیایی را ایجاد می کنند که از تخیل نویسندگان آنها الگوبرداری می کند - راه آهن هایی که ابرها را در بر می گیرند.

بسیاری از آنچه را که می توان تصور کرد می توان با انیمیشن یا ماشین حساب یا هر چیز دیگری به دست آورد ، اما مجازات زمانی انجام دستی آن چیزی است که آن را به طرز غیرممکنی سخت می کند. برنامه نویسی ، با استفاده از خاک رس الکترونیکی که کامپیوتر است ، انجام این کارهای سخت و غیرقابل تصور را با حذف مجازات زمانی از کاربرد برنامه نویسی چیست  تمرین ممکن می سازد. این مربوط به تعویض افراد نیست ، این مربوط به حذف مجازات زمانی است تا بیشتر به انجام برسد. - گری همیلتون

 

البته ، به یاد داشته باشید که ProgrammingIsInTheMind. - جرالدو ملو

آن ایده در ذهن شماست. شما [یکی از] TheKooks هستید.

[ممکن است بخواهید قبل از قضاوت آن صفحه را بخوانید.]

هدف این است که اشیاء نیمه خودکار را در کاربرد برنامه نویسی چیست  زمین بازی انتزاعی رایانه بسازیم-که مطلقاً ذهن نیست. به عبارت دیگر: فلسفه کاربردی (یا فلسفه تجربی) است. ... و اگر نه ایجاد راهی بهتر برای زندگی ، فلسفه چه هدفی دارد؟

من از یک مرد بسیار درخشان آموخته ام که نرم افزار می تواند یک هنر باشد ، جایی که برنامه نویس خود را از طریق عملکرد و طراحی بیان می کند. ما ، انسان ها ، از نرم افزار برای کارآمدتر ساختن فرایندها و افزایش درآمد استفاده می کنیم. با گسترش تفکر خود در مورد برنامه نویسی ، بشریت در افزایش درآمد با ابزارها و تکنیک های برنامه نویسی iranian cyber  بسیار موفق عمل کرده است. اما ما در سیاره ای با منابع محدود با چالش های جدیدی مانند تغییرات آب و هوا روبرو هستیم. من فکر می کنم که نرم افزار و همچنین فناوری به ما کمک می کند تا یاد بگیریم که موفقیت را با بهینه سازی استفاده از منابع طبیعی و نه تنها افزایش درآمد یا رشد اقتصادی مرتبط سازیم. منظور من این است که کاربرد برنامه نویسی چیست  برنامه نویسی می تواند هر چیزی باشد که قصد داریم باشد ، بستگی به این دارد که چه کسی محصول را ایجاد می کند و به چه دلیل.

من تکنیک های رتبه بندی طراحی نرم افزار/انتخاب گزینه ابزار را در این چهار دسته طبقه بندی می کنم:

اقتصادی - نرم افزار ابزاری برای بهینه سازی سود و/یا بهره وری برای سازمان است

کمال مدل - نرم افزار این است که دامنه را تا آنجا که ممکن است به طور دقیق ، کامل و/یا منطقی و صرفه جویی توصیف کند.

Human Grokking - نرم افزار این است کاربرد برنامه نویسی چیست  که ایده ها را تا آنجا که ممکن است به نگهدارندگان فعلی و آینده منتقل کند.

هماهنگی - انتخابهای انجام شده باید تا حد امکان مشاجره و عصبانیت را برای "گروه ما" کاهش دهد.

راحتی شخصی - اگر شخص چیزها را به روشی خاص مانند MentalIndexability تنظیم کند ، "احساس خوبی خواهد داشت". (این ممکن است به برخی از موارد بالا ترجمه شود یا نشود. بستگی دارد.)

سوخت رزومه - انتخاب نرم افزار باید رزومه من را با بازارترین کاربرد برنامه نویسی چیست  مهارت ها و کلمات کلیدی پر کند

البته ممکن است ترکیبی وجود داشته باشد. معیارهایی که فرد برای اندازه گیری "خوبی" انتخاب می کند اغلب به انتخاب فرد بستگی دارد. (من به سمت "اقتصادی" متمایل هستم.)

[ بازدید : 25 ]

[ پنجشنبه 11 شهريور 1400 ] 20:50 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]