برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کاربرد برنامه نویسی چیست؟

هنگام برنامه ریزی کاربرد برنامه نویسی چیست  کودکان ، آنها مشکلات پیچیده ای را در نظر می گیرند و آنها را به قطعات کوچکتر تقسیم می کنند. کودکان یاد می گیرند با یک تفکر منطقی و محاسباتی ، مانند یک مهندس نرم افزار با یک مشکل کنار بیایند.

 

همانطور که SongKick CTO دن كرو توضیح می دهد کاربرد برنامه نویسی چیست ، "تفكر محاسباتی به شما می آموزد كه چگونه با تقسیم آنها به دنباله ای از مشكلات كوچكتر و قابل كنترل تر ، با مشكلات بزرگ مقابله كنید."

این تفکر منطقی ابزاری قدرتمند در مدرسه ، محل کار و زندگی است.

یادگیری کد نویسی ، مانند هر رشته جدید  کاربرد برنامه نویسی چیست ، یک چالش است. بنابراین ، مواجهه با مشکلات پیچیده و اشتباه در این راه می تواند بسیار ناامید کننده باشد.

این رمز مهارت بی بدیل استقامت در  ایرانیان سایبر برابر چنین چالش هایی را آموزش می دهد. یادگیری حل مشکلات و جستجوی راه حل از طریق تحقیق و همکاری این مهارت را تشکیل می دهد.

کدگذاری همکاری را بهبود می بخشد

کودکان می توانند همراه با دیگران از هر فرهنگ ، جنسیت یا زمینه ای یاد بگیرند. کودکان کاربرد برنامه نویسی چیست  با علاقه مشترک به فناوری متحد می شوند و همکاری می کنند.

 

ممکن است برای شما عجیب به نظر برسد اما آموزش "برنامه نویسی" به کودکان بسیار خردسال (3-6 سال) نیز ممکن است ، بنابراین می توانید در مهد کودک نیز کدگذاری کنید.

 

ما همیشه در نظر داریم که "کدگذاری" کاربرد برنامه نویسی چیست  به معنای نزدیک کردن کودک به استفاده از رایانه نیست. برنامه نویسی به کودک امکان می دهد برخی از مهارت های منطقی را که به او امکان می دهد برخی مشکلات زندگی روزمره خود را به راحتی حل کند ، ایجاد کند.

[ بازدید : 27 ]

[ پنجشنبه 11 شهريور 1400 ] 17:28 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]