برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان

برای متخصصانی مانند carscar Dueñas ، مدیر شرکت آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات ، Cymetria ، ایده آل این است که کودکان بفهمند فناوری نه تنها برای برنامه نویسی کودکان مصرف بلکه برای تفکر است. او می گوید: "از طریق یادگیری زبان های برنامه نویسی ، آنها می توانند خالق راه حل ها شوند و جهان را تغییر دهند."

 

از نظر وی ، موارد بسیار موفقی از گروه های کاری با کودکان برنامه نویسی کودکان - به ویژه دختران - وجود دارد که ظرفیت خلاقیت آنها را با کمک توسعه برنامه افزایش می دهد.

 

اما سن ایده آل برای شروع چیست؟ بازی های بسیار ساده ای وجود دارد که کودکان را صرف نظر از سن آنها با دنیای توسعه کد آشنا می کند. Minecraft نمونه ای از این مورد برنامه نویسی کودکان  است ، یک بازی بسیار محبوب که به کودکان می آموزد که چیزها را از طریق کامپیوتر و برنامه ایجاد کنند.

 

با این حال ، یک متخصص ، که کار او آموزش افراد از سراسر جهان در زمینه توسعه و طراحی ابزار برای اینترنت است ، می گوید: "سن ایده آل از 12 سالگی است ، زمانی که خردسالان ایرانیان سایبر  دانش ریاضی و مفهومی کافی کافی برنامه نویسی کودکان برای شروع رشد دارند. به طور جدی - وگا حفظ می کند. در 16 سالگی می توانید یک توسعه دهنده حرفه ای شوید ".

 

در اینجا لیستی از برنامه ها و خدمات آنلاین ایده آل برای شروع بازی کودکان و اتفاقاً غرق شدن در دنیای تفکر ریاضی حل مسئله است که به معنی ایجاد خطوط کد است.


این یک بستر اینترنتی است که از طریق هر رایانه یا رایانه لوحی قابل دسترسی است. به کودکان این امکان را می دهد تا داستان ها ، بازی ها و انیمیشن ها را به صورت گرافیکی و به راحتی ایجاد کنند. برنامه نویسی کودکان  توسط آزمایشگاه موسسه فناوری ماساچوست ایجاد شده است.


این پورتالی است که بدون دانش ، به کودکان می آموزد تا راه حل هایی برای مشکلات بازی ها ایجاد کنند. آنها همچنین از امتیازات شناخته شده ای مانند Hot Wheels و Monster High هستند. این به زبان انگلیسی است ، اگرچه درک آن آسان است.


این یک برنامه کاربردی برای ویندوز ، مک یا لینوکس است که به کودک برنامه نویسی کودکان  آموزش می دهد بازی های ویدیویی را برای تلفن های همراه ایجاد کند. این یک سطح پیشرفته تر است ، اگرچه مکانیک آن این است که برنامه ها را با بلوک به صورت هدایت شده جمع کند.

[ بازدید : 27 ]

[ چهارشنبه 10 شهريور 1400 ] 21:41 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]