برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

سن مناسب برای شروع برنامه نویسی

هنوز چند نکته وجود دارد که باید قبل سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  از ساختن خانه بدانید. شما نمی توانید برنامه ها را تنها با ابزار زبان برنامه نویسی طراحی کنید. همچنین باید یاد بگیرید که کدام کار تفکر و برنامه ریزی را باید انجام دهید.

 

یا به بیان ساده: شما باید بیاموزید که چگونه مشکلات و وظایف سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  را به طور منطقی حل کنید. پیچیده به نظر می رسد؟ گاهی اوقات این چنین است: این امر یادگیری این مهارت را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند.

 

اگر برنامه شما کد خطای 42 را پرتاب کند و آنچه را که سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  می خواهید انجام ندهد ، چه می کنید؟ این امر هر روز هنگام برنامه نویسی برای شما اتفاق می افتد.

 

علاوه بر این ، تقریباً روزانه کارهایی مانند: یک عملکرد ایجاد کنید که داده های خاصی را می پذیرد و آنها را به فرمت استاندارد تبدیل می کند تا برنامه شما بتواند اطلاعات خاصی را نمایش دهد. ایرانیان سایبر تنها در صورتی می توانید این کار را انجام دهید که مانند یک برنامه نویس فکر کنید.

 

اکنون که اصول اولیه را فرا گرفته اید ، زمان شروع سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  برنامه نویسی برای برنامه های واقعی است

 

در زیر شما سه زبان برنامه نویسی محبوب (HTML ، CSS و JavaScript) را پیدا می کنید که مخصوص افراد مبتدی است.

 

HTML

اگر هیچ دانش قبلی در مورد توسعه وب ندارید ، باید با HTML شروع کنید.

 

HTML مخفف Hyper Text Markup Language است. سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  به طور خلاصه ، HTML برای ایجاد صفحات وب استفاده می شود. این یک زبان برنامه نویسی خالص نیست. با این حال ، اگر کاملاً جدید هستید ، این سنگ بنای وب است.

 

هر زمان که تصاویر یا متنی را در اینترنت مشاهده می کنید ، آنها عمدتا با کمک HTML ایجاد شده اند. HTML به شما امکان می دهد متن ها ، تصاویر ، فیلم ها ، موسیقی و سایر مطالب را با کمک اصطلاح "برچسب" در وب سایت خود منتشر کنید.

 

HTML واقعا انعطاف پذیر نیست ، اما در سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  سراسر اینترنت در دسترس است. بنابراین مهم است که قبل از شروع حرفه یا سرگرمی خود به عنوان توسعه دهنده وب ، HTML را به خوبی درک کنید.

[ بازدید : 31 ]

[ سه شنبه 9 شهريور 1400 ] 17:20 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]