برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد؟

بازی های جذاب برای کودکان دارای پایتون کد کنید

به عنوان مثال ، یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد  یکی از راه های استفاده از پایتون برنامه نویسی بازی ها است. اینگراسلینو (2016) همچنین دریافت که برنامه نویسی بازی ها راه خوبی برای یادگیری زبان است ، به ویژه در زمینه دیداری. البته برای انجام این کار ، ابتدا باید اصول اولیه را بدست آورید. اما سپس می توانید بازی های سرگرم کننده بسازید.

 

اتفاقاً ، UAS Technikum Wien دارای مدرک کارشناسی یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد ارشد کامل در زمینه یادگیری برنامه نویسی بازی ها است. در اینجا شما با زبانهای مختلف رسمی iranian cyber ، از جمله پایتون ، البته کار می کنید.

 

پایتون برای کودکان - کجا می توان آن را پیدا کرد؟

تا پیش از این ، کودکان برای یادگیری این زبان رسمی ، عمدتا به کتاب ها تکیه می کردند ، که همه چیز را با رویکردی دوستانه برای کودک توضیح می داد. در عین حال ، مدارس به آرامی زبان برنامه نویسی را برای آموزش ارزشمند می دانند. به همین دلیل است که مطالب آموزشی بیشتری در مورد این موضوع به صورت آنلاین یافت می شود.

 

دانشگاهها همچنین به طور فزاینده ای متوجه شده اند که آماده کردن نسل بعدی برای آنچه بعداً در محیط دانشگاهی یا در دنیای حرفه ای در انتظار آنهاست ، منطقی است.

 

به همین دلیل ، دانشگاه بامبرگ ، به عنوان مثال ، سالانه BIT ، روز علوم رایانه بامبرگ را برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهد ، جایی که آنها می توانند طعم دنیای علوم کامپیوتر را بچشند. این قبلاً شش بار انجام شده است و توسط دانشکده سیستم های اطلاعاتی و علوم رایانه ای کاربردی (WIAI) سازماندهی شده است. در نهایت ، اطلاعات زیادی در مورد روز یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد انفورماتیک در گزارش ارزیابی دانشگاه بامبرگ در مورد BIT 2018 یافت می شود. همچنین ایده ادغام یک کارگاه آموزشی برای پایتون برای کودکان وجود دارد.

 

آنچه دانشگاه بامبرگ هنوز در حال بررسی آن است در حال حاضر در دیگر دانشگاه ها واقعیت دارد. به عنوان مثال ، دانشگاه فناوری هامبورگ دوره هایی را در زبان پایتون برای کودکان ارائه می دهد.

 

بعد از مدرسه هدف را بالا ببرید

اگر کودکان و جوانان در برنامه نویسی علاقه و سرگرمی پیدا کنند ، در نتیجه فرصت های آنها بعد از مدرسه عالی است. البته ، آنها می توانند ، برای مثال ، زندگی حرفه ای خود را بلافاصله شروع کنند ،یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد  یا می توانند با مدرک تحصیلی پیگیری کنند. به عنوان مثال ، می توانید یک دوره مقدماتی پایتون را در موسسه فیزیک در دانشگاه هایدلبرگ بگذرانید.

 

بنابراین یادگیری پایتون یک راه عالی برای شروع برنامه نویسی است. به دلیل ساختار قابل درک و عناصر گرافیکی آن ، زبان برنامه نویسی برای کودکان جالب و قابل دسترسی است. زیرا از این طریق آنها می توانند یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد در سنین جوانی به برنامه نویسی دسترسی پیدا کنند که بعداً می توانند بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

[ بازدید : 29 ]

[ چهارشنبه 3 شهريور 1400 ] 18:18 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]