برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

یادگیری آسان پایتون برای کودکان

"همیشه رویای من بوده  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  است که روزی بازی های خودم را توسعه دهم. در این دوره من خودم توانستم اولین بازی هایم را برنامه ریزی کنم. حتی بیشتر از آنچه فکر می کردم سرگرم کننده بود! "

 

توصیفات مشتری

فریدریک (شرکت کننده در دوره) ، 11 ساله

 

"چیزی که من در مورد دوره دوست دارم این است یادگیری آسان پایتون برای کودکان   که شما می توانید بسیار اصلی باشید. متأسفانه ، مباحث فنی در مدرسه تا کنون واقعاً هیجان انگیز نبوده است. iranian cyber  این دوره دیدگاه من را نسبت به علوم کامپیوتر و موارد مشابه کاملاً تغییر داد. آنچه که با پایتون امکان پذیر است واقعاً عالی است. "

 

 

ساموئل (دانش آموز) ، 10 ساله

 

"این دوره درک روابط منطقی را برای من بسیار آسان یادگیری آسان پایتون برای کودکان   می کند. اکنون می توانم دروس ریاضی را نیز بهتر دنبال کنم. همچنین برای من جالب است که هر روز بیشتر بدانم چه چیزی پشت فناوری پنهان شده است. "

 

پایتون برای کودکان - دانش

چندی پیش این تیتر شاید شما را شوکه کرده باشد. چه کسی می خواهد به فرزندان خود یک مار به عنوان حیوان خانگی بدهد؟ در عین حال ، برای اکثر کسانی که به بومیان دیجیتال تعلق ندارند نیز روشن است که این یک زبان برنامه نویسی است. بنابراین چرا پایتون برای کودکان جالب است ، در این مقاله خواهید آموخت.

 

اگر بچه ها علاقه مند به برنامه نویسی در سنین پایین هستند ، دوره های پایتون برای کودکان گزینه خوبی است. در نتیجه ، لاک پشت پایتون به ویژه زبان آموزان جوان را ترغیب می کند تا با انیمیشن ها و طرح  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  های خود درگیر برنامه نویسی شوند. البته ، پایتون همچنین فرصت های خوبی را در دنیای کار یا در دانشگاه بعد از مدرسه به کودکان ارائه می دهد.

 

[ بازدید : 29 ]

[ سه شنبه 2 شهريور 1400 ] 19:41 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]