برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

ایده های پولساز برای نوجوانان

اما این مشکلی نیست ، ایده های پولساز برای نوجوانان   زیرا تعداد آنها بیشتر از گذشته است. ما به 49 رسیدیم! و تنها دلیلی که ما آن را متوقف کرده ایم این است که امکانات تقریبا نامحدود است! بنابراین در اینجا راه هایی برای کسب درآمد در دوران نوجوانی وجود دارد که فکر می کردیم بهترین هستند.

 

ما شرایط معمول کار را به نوجوانان واگذار کردیم ، مانند رستوران های فست فود ، فروشگاه های مواد غذایی و خرده فروشان سوپر مارکت. شما نیازی ندارید که ما در مورد مشاغل معمولی به شما بگوییم.

 

برای شما بهتر است. ما فقط آنها را شماره گذاری کردیم تا ایده های پولساز برای نوجوانان   بتوانید راحت تر آنها را انتخاب کنید.

بیایید شروع کنیم...

 

1. سر و صدا روی درها

این یک داستان واقعی است ایده های پولساز برای نوجوانان  - اگر می توانستید یک لحظه خود را به یک پدر فخرفروشی بسپارید ...

 

پسرم ، بنتلی هفت ساله ، نیاز به کسب درآمد اضافی داشت. اکنون که هفت ساله هستید ، گزینه ها بسیار محدود هستند. اما بنتلی آن یادداشت را نگرفت.

 

او که کاملاً از محدودیت هایی که یک  ایرانیان سایبر کودک در سن و سال خود باید داشته باشد بی اطلاع است ، یکی از همسایه های ما را دید که مشغول انجام کار در حیاط بود و به سوالی که چندین بار تمرین کرده بود ، نزدیک شد:

 

"سلام. اسم من بنتلی است. من سعی می کنم پول بیشتری برای خرید برخی کتابها به دست آورم زیرا من واقعاً عاشق خواندن هستم. آیا می توانم به شما کمک کنم؟"

 

او کار کرد ، یک ساعت و نیم کار کرد و 20 دلار درآمد داشت. ایده های پولساز برای نوجوانان   همه به این دلیل که یک سوال بپرسید! او پسر من است و من به او فوق العاده افتخار می کنم ، اما او همچنین یک مثال عالی از نحوه پول درآوردن است.

 

گاهی اوقات ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نیاز را تشخیص دهید و س askالی بپرسید. لطفاً هنگام مطالعه درباره 48 فرصت دیگر برای کسب درآمد در نوجوانی ، این را در نظر داشته باشید.

می توانید داستان کامل را اینجا بخوانید: اولین پست بنتلی.


بچه پرستاران ساعتی 10 دلار یا بیشتر  ایده های پولساز برای نوجوانان  درآمد دارند و در شرایط بسیار بهتری نسبت به یک شغل نیمه وقت معمولی کار می کنند. شما باید کودکان را دوست داشته باشید و اگر دوره CPR را به پایان برسانید واقعاً به شما کمک می کند. این اغلب به آسانی به افراد منطقه شما اطلاع می دهد که شما آماده نشستن هستید. هنگامی که این کلمه را به زبان آوردید  ایده های پولساز برای نوجوانان  ، ممکن است بیش از آنچه که بتوانید برگزار کنید ، برنامه های نگهداری از بچه ها داشته باشید.

[ بازدید : 34 ]

[ سه شنبه 2 شهريور 1400 ] 11:49 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]