برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش بازی سازی به کودکان

، 10 ساله. اگر طراحی بازی در مورد ایجاد یک دنیای بازی خیالی و زنده کردن آن باشد ، Roblox می خواهد جهانی باشد که همه این جهانها در آن وجود دارند. با استفاده از آموزش بازی سازی به کودکان  این سایت ایجاد مبتنی بر وب ، کاربران می توانند بازی ها و تجربیات خود را طراحی کرده یا بازی هایی را که قبلاً بارگذاری شده اند برای ایده ها کشف کنند. ابزارها و عناصر بازی سایت به طور مداوم در حال به روز شدن هستند و اطمینان حاصل می شود که بازیکنان هرگز خود را با عناصر کهنه یا قدیمی نمی بینند. علاوه بر این ، Roblox از طریق تلفن ، رایانه لوحی و رایانه قابل دسترسی است ، بنابراین بچه ها می توانند دائماً در طرح های خود هر طور که مناسب هستند تغییرات ایجاد کنند.

مناسب برای: طراحانی که همیشه جدیدترین ابزارها را در اختیار دارند.

خوب است بدانید: یک منحنی یادگیری ملایم وجود دارد. کاربران می توانند به عنوان بازیکن بازی کنند و وقتی آماده می شوند به طراح تبدیل شوند.

 

Codea ، سن 13 سالگی. اگر بچه های شما واقعاً در حال بررسی جدیدترین و بزرگترین برنامه های iPad هستند ، چرا به آنها این فرصت را نمی دهید که بفهمند چگونه می توانند برنامه خود را بسازند؟ Codea از آموزش بازی سازی به کودکان  زبان برنامه نویسی Lua استفاده می کند و نمونه برنامه ها و ابزارهایی را برای کمک به ایجاد برنامه ها ارائه می دهد. این صفحه نمایش برای صفحه نمایش لمسی مناسب رایانه های لوحی است و بازخورد فوری را برای خطاهای احتمالی که ممکن است در کد شما وجود داشته باشد ارائه می دهد. به علاوه ، این یک آموزش و راهنمای گام به گام برای مبتدیانی دارد که به دنبال یادگیری اصول اولیه Lua هستند.

مناسب برای: طرفداران رایانه لوحی که ایرانیان سایبر  می خواهند با نحوه عملکرد دستگاه خود بیشتر آشنا شوند.

خوب است بدانید: نشانه های بصری بازخورد فوری را ارائه می دهند ، که به تقویت دستورات تازه آموخته شده در زبان Lua کمک می کند.

 

کد نویسی یک مهارت شگفت انگیز برای انتقال به کودکان است. این نه تنها به آنها کمک می کند تا مهارت های متعددی را که می توانند در هر شرایط واقعی استفاده کنند ، توسعه دهند ، بلکه آنها را برای یک صنعت شغلی که به طور فزاینده ای به دانش STEM برای رقابت نیاز دارد ، آماده می کند. به علاوه ، برنامه نویسی برای بچه ها  آموزش بازی سازی به کودکان می تواند بسیار سرگرم کننده و یک سرگرمی عالی باشد!

 

گفته می شود ، انتخاب منابع و ابزارهای یادگیری خوب برای بچه ها برای تمرین راحت تر از انجام آن است. منابع زیادی در بازار وجود دارد ، و دانستن اینکه چه چیزی ممکن است کار کند و چه چیزی کار نمی کند ، در یک نگاه اولیه دشوار است. به این ترتیب ، ما این فهرست کوچک را که از نظر ما برخی از بهترین ابزارها و بهترین منابع یادگیری در مورد برنامه نویسی برای کودکان است ، تهیه کرده ایم. در حالی که این برنامه جامع نخواهد بود و شامل همه برنامه ها ، ابزارها یا آموزش های موجود در بازار می شود ، آموزش بازی سازی به کودکان لیستی انتخاب شده به شما ارائه می دهد که از اضافه بار انتخابی جلوگیری می کند. بنابراین ، اگر به موضوع برنامه نویسی برای کودکان علاقه دارید - یا فقط می خواهید ابزارهای ساده برای خودتان شروع کنید - به خواندن ادامه دهید!

 

چرا کودکان باید برنامه نویسی را یاد بگیرند

قبل از اینکه به مبحث بهترین منابع و ابزارهای  آموزش بازی سازی به کودکان آموزشی خود بپردازیم ، ممکن است ابتدا بخواهید بدانید چرا بچه ها حتی باید کد نویسی را یاد بگیرند. به هر حال ، توسعه مهارت یک سرمایه گذاری زمانی است و بچه ها فقط یک پنجره کوتاه دارند که تمام وقت خود را به یادگیری اختصاص دهند. در زیر ، ما برخی از دلایلی را که به نظر ما برنامه نویسی  آموزش بازی سازی به کودکان برای کودکان ارزش وقت گذاشتن دارد ، بیان کرده ایم!

[ بازدید : 28 ]

[ شنبه 30 مرداد 1400 ] 17:58 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]