برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش بازی سازی به کودکان

در بخش اسباب بازی برای یادگیری کد نویسی ، بررسی و آزمایش مواردی مانند روبات های کودکان ، کیت ها و مجموعه های ساختمانی برای یادگیری برنامه نویسی و موارد دیگر را  آموزش بازی سازی به کودکان خواهید یافت. تقریباً هر چیزی که برنامه نویسی را به شیوه ای بازیگرا نزدیک می کند.

با استفاده از نرم افزار و برنامه هایی برای یادگیری برنامه نویسی ، ما بر روی همه چیز دیجیتال تمرکز می کنیم - یعنی برنامه ها و برنامه ها - که با آنها فرزند شما می تواند برنامه نویسی را بیاموزد. اینها می توانند دوره های آنلاین ، بازی ها یا برنامه های دیگر باشند.

تجهیزات: تجهیزات یادگیری برنامه نویسی به همه چیز مربوط به تجهیزات و ابزارهای فنی لازم که ممکن است برای توسعه آنها نیاز داشته باشید ، می پردازد. اما در اینجا ما همچنین به موضوعات مربوط به امنیت و آموزش بازی سازی به کودکان  حفاظت می پردازیم.

همچنین می تواند آنالوگ باشد: یادگیری کتاب برای برنامه نویسی. کتابهای فوق العاده ای برای کودکان و نوجوانان وجود دارد که به جنبه های خاصی از برنامه نویسی می پردازد یا در غیر این صورت آنها را با این موضوع آشنا می کند. ما کتابهای مورد علاقه خود را در اینجا ارائه می دهیم.

در غیر این صورت ، امیدواریم از مرور و خواندن گزارش های مقایسه ما لذت ببرید.

به غیر از این ، شما همچنین می توانید از دنیای ایرانیان سایبر  موضوعی ما برای کاوش مقاطع مختلف از همه دسته ها استفاده کنید ، به عنوان مثال برای پیدا کردن ابزارهای یادگیری آموزش بازی سازی به کودکان  برنامه نویسی مناسب برای کودکان بین 5 تا 12 سال.

 

اما اکنون ما برای شما کاوش و تفریح ​​زیادی در وب سایت ما آرزو می کنیم - و برای شما و فرزندتان  آموزش بازی سازی به کودکان در هنگام یادگیری برنامه نویسی آرزوی سرگرمی زیادی داریم: می توانید منتظر سفری هیجان انگیز به دنیای برنامه نویسی باشید.

 

در حالی که چنین مدخلی در آن زمان رایج بود ، در سالهای اخیر اتفاقات زیادی افتاده است. امروزه رویکردها و فناوری های زیادی وجود دارد که ورود مناسب به سن را در برنامه نویسی امکان پذیر می کند. کودکان تا چهار سالگی می توانند به صورت جذاب با موضوع آشنا شوند. این مقاله گزینه های مختلفی را برای یادگیری برنامه نویسی آموزش بازی سازی به کودکان  به شما معرفی می کند - شروع با روش های آنالوگ ، از طریق رویکردهای دیجیتالی رایگان و بازیگوش برای برنامه نویسی روبات ها.

 

به عنوان بخشی از IT -Tage 2020 - کنفرانس سالانه مجله تخصصی Informatik Aktuell - جلسه ای نیز در این زمینه برگزار می شود. اطلاعات بیشتر در مورد جلسه را می توانید در اینجا پیدا کنید. برنامه کامل کنفرانس و ثبت نام برای کنفرانس نیز در دسترس است.

 

علوم کامپیوتر بدون برق

مفاهیم اساسی علوم کامپیوتر را می توان بدون کودکان به کودکان و جوانان معرفی کرد. Computer Science Unplugged [1] یکی از این رویکردها است و فعالیتها و بازیهای بدون کامپیوتر زیادی را ارائه می دهد که برای آموزش بازی سازی به کودکان  معرفی ذهنیت علوم رایانه در نظر گرفته شده است. آنها برای کودکان و جوانان طراحی شده اند و با طیف گسترده ای از موضوعات علوم کامپیوتر سروکار دارند. به عنوان مثال ، تمریناتی وجود دارد که توضیح می دهد اعداد باینری چیست ، عیب یابی چگونه کار می کند ، الگوریتم های جستجو و مرتب سازی چیست و چگونه استفاده می شود. تمرینات Computer Science Unplugged مقدمه خوبی برای علوم کامپیوتر است ، زیرا کودکان و نوجوانان مجبور نیستند بی حرکت بنشینند ، بلکه تشویق می شوند که از طریق فعالیتها تلاش کنند آموزش بازی سازی به کودکان  و شرکت کنند.

[ بازدید : 27 ]

[ شنبه 30 مرداد 1400 ] 14:06 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]