برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

به کد و برنامه بیاموزید:  منبع برای کودکان و نوجوانان

 

در اینجا بیش از 100 منبع ، به روزرسانی ، برای یادگیری کدگذاری ، کشف رباتیک و الکترونیک با دوره های آنلاین ، برنامه ها ، کارگاه ها ، کتاب ها ، روبات ها ، کیت ها ، بازی ها ، فیلم های Youtube وجود دارد ...

تأمین منابع برای کشف برنامه نویسی رایانه و تعمیق دانش شما در این زمینه به طور فزاینده ای غنی است. کودکان ، نوجوانان بلکه والدین هم اکنون می توانند به طرق مختلف ، از طریق بازی ، ربات های قابل برنامه ریزی ، در کارگاه ها یا به صورت آنلاین ، به تنهایی یا با دیگران ورزش کنند. به همین دلیل است که جمع آوری تمام منابعی که در یک مقاله کشف و آزمایش کرده ایم ، مفید واقع شد.

 

این لیست در 21 ژانویه 2021 به روز شد. منابع جدید به طور منظم اضافه می شوند.

 

برای کسانی که در مورد ارزش کشف لذت برنامه نویسی تعجب می کنند ، در اینجا یک مقاله مفید آورده شده است: چرا می توان کدنویسی کرد و یک Ace برنامه نویسی شد؟و اگر می خواهید بدانید که در مدرسه ابتدایی و راهنمایی ، در مورد کد کلاس ، چه انتظاری دارید ، ما در این مقاله بررسی می کنیم.

برای دانش آموزان دبیرستان ، با اصلاح دوره لیسانس ، تخصص جدیدی ارائه می شود ، "اعداد و علوم کامپیوتر" ، برای کشف مبانی نظری برنامه نویسی بسیار جالب است. اما می توانید در این مقاله بیشتر بدانید ، که به طور مفصل توضیح می دهد که چه انتظاری می توان داشت.

 

در وب

Scratch یک زبان برنامه نویسی و یک انجمن آنلاین است که در آن می توانید داستان ها ، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را ایجاد کنید. این زبان است که پایه بسیاری از راه حل ها برای یادگیری برنامه نویسی را تشکیل می دهد. نسخه اسکرچ 3.0 به تازگی با بسیاری از ویژگی های جدید منتشر شده است. همچنین بخوانید: "چه چیزی در اسکرچ 3.0 وجود دارد؟" و "5 نکته برای شروع کار با اسکرچ"

Cood یک پلت فرم آموزش دیجیتال است ، به شما اجازه می دهد ، برای مثال ، بازی ویدیویی خود را بسازید!

Code Studio دوره های آنلاین ایجاد شده توسط code.org را برگزار می کند. منابع بسیاری موجود است شما می توانید از تمام شخصیت های Disney Infinity بلکه Frozen ، Moana ، Minecraft یا شخصیت های Star Wars برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی استفاده کنید.

Microsoft MakeCode شما را با دنیای برنامه نویسی آشنا می کند

Kidscod.in: روشی برای یادگیری کدگذاری برای کودکان

Game Builder ، ابزاری برای ایجاد بازی های سه بعدی بدون دانش لازم از برنامه نویسی رایانه. یک راه حل رایگان توسط آزمایشگاه Google.

با کد با Google و CS اول ، Google می خواهد کدنویسی را به شما بیاموزد

پردیس Junior: یادگیری کدنویسی با Scratch

Codecademy: تسلط بر مفاهیم اساسی و نحو محبوب ترین زبان های برنامه نویسی.

CodinGame ، یک بستر عالی برای یادگیری بیش از 20 زبان مختلف در هنگام تفریح. بلکه برای کسانی که از قبل دانش برنامه نویسی دارند در نظر گرفته شده است.

جستجوی طلایی ، اولین ماجراجویی پارک رمزگذاری

Kidscode: یادگیری به یک بازی در جهانی شبیه Minecraft تبدیل می شود! یک راه حل اصلی و بسیار کامل. کشف کردن

 

https://www.geekjunior.fr/apprendre-a-coder-programmer-50-ressources-enfant-ados-4376/

برچسب ها: برنامه نویسی , کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 48 ]

[ جمعه 7 خرداد 1400 ] 16:12 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]