برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی صفر تا صد

مرور تمرینات برجسته: به یک دسته بروید ؛ به عنوان مثال ، New This Week ، برای آموزش برنامه نویسی صفر تا صد مبتدیان ، محبوب ، یا ساده و سریع.

مرور بر اساس مربی: به لیست مربیان بروید ، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید و مربی را برای مشاهده تمرینات خود انتخاب کنید ، که می توانید آنها را بر اساس نوع ، مدت و ژانر موسیقی فیلتر کنید.

 

در iPhone یا iPad ، روی آموزش برنامه نویسی صفر تا صد "نمایش همه" ضربه بزنید تا لیستی از همه مربیان را ببینید.

بیشتر از آنچه انجام می دهید: تمرینات خود را با مربیانی که بیشتر انتخاب می کنید و انواع تمریناتی که در Apple Watch خود انجام می دهید یا سایر برنامه های تناسب اندام که با برنامه Health کار می کنند کاوش کنید.

 

چیزهای جدیدی را امتحان کنید: تمریناتی مشابه تمریناتی که قبلاً انجام داده آموزش برنامه نویسی صفر تا صد اید را کاوش کنید ، اما با مربیان توصیه شده و انواع تمرینات برای دستیابی به یک روال متعادل.

 

تمرینات من (فقط iPhone و iPad): تمریناتی که از صفحه تمرین یا از صفحه خلاصه تمرین به لیست "تمرینات من" اضافه می شوند.

 لیست "تمرینات من ایرانیان سایبر" برای ذخیره تمرینات مورد علاقه شما ، ایجاد یک روال تمرین یا ذخیره تمرینات برای تکمیل بدون اتصال به اینترنت است. تمرینات بارگیری آموزش برنامه نویسی صفر تا صد شده (فقط iPhone و iPad): تمرینات بارگیری شده در دستگاه شما که می توانید بدون اتصال به اینترنت انجام دهید.

یک برنامه آموزشی با چند قسمت را امتحان کنید

برنامه تناسب اندام را در iPhone یا iPad خود باز کنید. بعد ، اگر از iPhone خود استفاده می کنید ، روی Fitness +ضربه بزنید.

 

برنامه ای را انتخاب کنید.

هر کاشی در برنامه انواع آموزش و تعداد قسمت ها را نشان آموزش برنامه نویسی صفر تا صد می دهد.

یکی از موارد زیر را انجام دهید:

پیش نمایش یک برنامه: "Watch video" را انتخاب کنید تا یک ویدئو در مورد اهداف برنامه و نوع تمرینات آن را مشاهده کنید. همچنین می توانید در مورد برنامه بیشتر بخوانید.

 

اضافه کردن قسمت ها به "تمرینات من": دکمه افزودن را در کنار قسمتی که می خواهید کلاس برنامه نویسی صفر تا صد اضافه کنید انتخاب کنید ، یا دکمه "افزودن همه" را برای افزودن همه قسمت ها به "تمرینات من" انتخاب کنید.

[ بازدید : 37 ]

[ چهارشنبه 20 مرداد 1400 ] 7:57 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]