برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی صفر تا صد

هدف این زمینه توسعه صفحات وب است که محتوای وب سایت های مختلف را نمایش می دهد ، صفحاتی که هنگام بازدید از وب سایت آکادمی حسوب ، دانشنامه آموزش برنامه نویسی صفر تا صد ، وب سایت مستقل یا هر وب سایت دیگری مشاهده می کنید.

 

یک صفحه وب از مجموعه ای از اجزا تشکیل شده است و این اجزا با استفاده از HTML نوشته می شوند.پس از نوشتن ساختار ساختاری صفحه ، آن را با استفاده از CSS قالب بندی می کنیم ، زبانی که برای جلوه و جلوه دادن به عناصر HTML استفاده می شود.

 یعنی عناصر HTML محتوای یک صفحه (مانند سرصفحه ها ، منوها ، محتوای اصلی ، پاراگراف ها ، پیوندها ، تصاویر و ویدئوها) را توصیف می کنند و قوانین CSS نحوه نمایش این عناصر (از نظر رنگ ، فاصله ، پس زمینه) را آموزش برنامه نویسی صفر تا صد مشخص می کند. ، فونت و غیره).

 

زبان جاوا اسکریپت آنها را تکمیل می کند و برای دادن ویژگی های تعاملی به برخی عناصر صفحه مانند نوار متحرک از تصاویر یا لیست هایی که هنگام وقوع یک رویداد خاص ظاهر می شود ... و غیره استفاده می شود.

 

از تکنیک آموزش برنامه نویسی صفر تا صد های زیادی برای تسهیل ایجاد نمای جلو استفاده می شود که ما به برخی از آنها اشاره می کنیم:

چارچوب بوت استرپ ایرانیان سایبر برای تسهیل هماهنگی عناصر صفحه.کتابخانه jQuery برای سهولت کار با عناصر صفحه با استفاده از جاوا اسکریپت.Sass زبانی برای ایجاد سریع و روان فایل های CSS است.

ابزارهایی مانند Gulp بسازید که تبدیل فایل های منبع برنامه را به نسخه نهایی که برای کاربر نمایش داده می شود آسان می کند.برای یادگیری توسعه UI ، توصیه می کنیم در دوره توسعه UI که توسط Akadem ارائه شده آموزش برنامه نویسی صفر تا صد است ثبت نام کنید.

برنامه Hassob ، که شامل 34 ساعت ویدیو در شش آهنگ آموزشی است و نمونه های عملی را به تفصیل توضیح می دهد.

 

در حین تماشای دوره ، می توانید به دانشنامه Hsoub مراجعه کنید تا با مستندات زبان های برنامه نویسی ذکر شده آشنا شوید ، جزئیات و نمونه های بیشتری از هر یک از قسمت های توضیح داده شده در دوره توسعه رابط کاربر را مشاهده کنید.

راهنمای شما برای یادگیری برنامه نویسی از ابتدا تا حرفه ای بودن چیزی است که ما در مورد این موضوع از طریق وب سایت Money Makers برای شما بررسی آموزش برنامه نویسی صفر تا صد می کنیم. یادگیری برنامه نویسی در زمان ما دیگر فقط به متخصصان محدود نمی شود ، زیرا برای همه کسانی که می خواهند به یک امر مهم تبدیل شود. کار از طریق اینترنت

 

تسلط بر مهارت های برنامه نویسی برای همه کسانی که مایل به کسب درآمد از طریق اینترنت هستند ، چه بازاریاب باشند ، چه صاحبان وب سایت و چه غیر اینها کلاس برنامه نویسی صفر تا صد ضروری است.

[ بازدید : 36 ]

[ دوشنبه 18 مرداد 1400 ] 1:17 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]