برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش کامپیوتر کودکان

این سیستم شامل یک صفحه و کارتهای فیزیکی است ، همراه با برنامه نصب شده روی یک رایانه لوحی ، که در آن فعالیتهای آموزشی ، چالشها و انیمیشن ها ارائه آموزش کامپیوتر کودکان می شود.

 این طراحی امکان انعطاف پذیری زیادی را در پیکربندی سطوح یا نام کاراکترها ، یا گنجاندن واژگان یا واج های جدید برای کار با آنها فراهم می کند.

 علاوه بر این ، سیستم آماده است تا در صورت عدم استفاده از صفحه فیزیکی ، فقط با برنامه روی رایانه لوحی بازی کند.

 

به عنوان کار آینده ، ضبط کلمات با صدای انسان ، زن آموزش کامپیوتر کودکان ، مرد و زمزمه از اهمیت برخوردار است. همچنین لازم است یک ارزیابی عمیق تر ، همراه با کودکان از هر دو مرکز اسپانیا و کلمبیا انجام شود.

 در ابتدا ، فعالیت های آموزشی معرفی شده تمریناتی است که در حال حاضر در مرکز اسپانیا روی آنها کار می شود و توسط مربیان انجام می شود. بنابراین ، ممکن است لازم باشد کلمات با متن کلمبیا سازگار شوند و ممکن است نیاز به تغییر داشته باشند.

 

علاوه بر این ، این گروه با یک گروه اسپانیایی آموزش روان کاربردی و روانشناسی آموزشی همکاری می کند ، که یک پروژه با یک مرکز برای کودکان ناشنوا آموزش کامپیوتر کودکان در مراکش ، علاقه مند ایرانیان سایبر به آزمایش این سیستم دارد.

 

 احتمالاً در این زمینه  جدید فرهنگی ، اصلاحاتی باید در قسمت محتوای (نام شخصیت های داستان ، کلمات) و نیز در قسمت زیبایی انجام شود.

یادگیری رمزگذاری مهارت های تفکر حل مسئله و انتقادی ، منطقی و تحلیلی را گسترش می دهد ، که فرصتی عالی برای کودکان برای ایجاد این مهارت ها از سنین پایین است.

 

برنامه نویسی کودکان با برنامه های کششی و رهائی بصری آغاز می شود. کودکان بلوک ها آموزش کامپیوتر کودکان را برای ساخت برنامه ها متصل می کنند (EX: LEGO). برنامه نویسی بصری بدون تایپ و نحو مفاهیم اساسی را آموزش می دهد.

این بر منطق پشت کد تأکید دارد. هنگامی که اصول را یاد گرفتند ، کودکان می توانند به زبان های برنامه نویسی سنتی مانند پایتون ، جاوا اسکریپت یا C ++ روی بیاورند.

 

از دوره های برنامه نویسی آنلاین و بازی ها گرفته آموزش رایانه کودکان تا دستورالعمل های کدگذاری شخصی و یادگیری آفلاین ، منابع زیادی در دسترس است. کودکان نباید فرصت آموزش کامپیوتر کودکان تمرین مهارت های برنامه نویسی خود را از دست بدهند!

[ بازدید : 42 ]

[ سه شنبه 29 تير 1400 ] 1:10 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]