برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس رباتیک کودکان

وی افزود: "آزمایشگاه های رباتیک نوجوانان پس از تاجگذاری با جوایز محلی در فعالیت های مسابقات قهرمانی کلاس رباتیک کودکان هوش مصنوعی تونس ، موفق به ارائه بسیاری از مخترعین و اصلاح استعدادها و رهبری خود برای کسب جوایز بین المللی شدند.

مسابقات بین المللی Kodiafor اولین کسی نیست که شاهد این مسابقات است. برتری اطلاعات تونس ، زیرا فرزندان ما موفق به کسب چندین جایزه در سال 2017 و 2018. و 2019 شدند. "

دانشجویان و محققان دانشگاه کویت از پنج نه جایزه پنجمین کنفرانس عربی رباتیک ، که محققان را به نوآوری در زمینه رباتیک ترغیب می کند ، پنج جایزه را از آن خود کردند.

 در کلاس رباتیک کودکان مراسم اهدای جوایز این کنفرانس ، که امروز تحت حمایت ولیعهد دبی ، شیخ حمدان بن محمد آل مکتوم به پایان رسید ، دانش آموز کویتی ، فهد الفهد ، مقام اول را در گروه توسعه هواپیماهای بدون سرنشین برای اصلاح زمین های کشاورزی کسب کرد.

 

دانشجو زینب الباقصامی نیز برای مقاله علمی ارسال شده برای استفاده از یک سیستم تخصصی برای شناسایی باکتری ها در آزمایشگاه ها ، مقام دوم را در همین گروه ایرانیان سایبر کسب کرد.

 دانش آموز کویتی ، لیلا بواباس ، مقام اول را برای بهترین پوستر آموزشی فناوری که طراحی کرده و در مورد یک موضوع علمی مربوط به (ربات ها) صحبت می کند ، کسب کرد ، در حالی که دانش آموز ، بتول دشتی ، برای یک پوستر علمی نشان دهنده تجربه کلاس رباتیک کودکان با استفاده از یک ربات برای توضیح و توضیح مشکلات ریاضی برای کودکان با استفاده از یک ربات (Cosmo) به جای معلم.

 

نایبرئیس انجمن عرب در زمینه رباتیک و یک عضو هیئت علمی در گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه کویت ، دکتر عبدالله الموتوا ، مقام دوم را در این گروه کسب کرد (آزمایشات برجسته در مقالات علمی).

 

پس کلاس رباتیک کودکان از اتمام جوایز ، الموتوا گفت که پنجمین کنفرانس رباتیک عرب بیشترین مشارکت کویت را شاهد بود ، و توضیح داد که بیشتر مراکز برنده بهترین مقاله ها و پوسترهای علمی به گروه مهندسی کامپیوتر در دانشگاه کویت می روند.

 المتوا از حضور "واضح" کویت توسط محققان ، دانشگاهیان و دانشجویان کویتی که مقالاتی را ارائه داده اند که از طریق آنها به موفقیت کارگاه های آموزشی کنفرانس کمک کرده است ، ستود.

 وی خاطرنشان کرد: در کلاس رباتیک بچه ها این کنفرانس آخرین فن آوری ها در زمینه رباتیک در زمینه های مختلف از جمله در زمینه آموزش ، استفاده از روبات در آموزش و حوزه امنیت از طریق حضور اولین ربات کلاس رباتیک کودکان پلیس 

[ بازدید : 40 ]

[ چهارشنبه 16 تير 1400 ] 18:09 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]