برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس رباتیک کودکان

در طول دوره ، دانش آموزان مفاهیم زیر را یاد می گیرند و پیاده سازی می کنند:

عبارات برنامه نویسی: اگر / دیگری ، حلقه ها ، در حالی که و به طور تصادفی

متغیرها کلاس رباتیک کودکان و استفاده از آنها برای ذخیره اطلاعات سنسورها: استفاده از ژیروسکوپ و دور سنج و همچنین حسگرهای لمسی و رنگی

دوره های ما از چه زمانی شروع می شود؟

ما تاریخ شروع داریم بنابراین شما می توانید کلاسی را انتخاب کنید که مناسب زمان فرزند شما باشد. کلاس بعدی ما یکشنبه 29 آگوست ساعت 2:50 بعد از ظهر آغاز می شود. اگر علاقه مند به یکی از کلاسهای ما هستید ، برای شروع مراحل کلاس رباتیک کودکان ثبت نام بر روی دستور کار زیر کلیک کنید.

برنامه مطالعه دوره

دانش آموزان با محیط یادگیری آشنا می شوند و برنامه نویسی ربات های سه بعدی مجازی را در Blockly (یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک) آغاز می کنند.

با پیشرفت ، دانش آموزان آنچه را که در Blockly یاد می گیرند به خطوط کد در جاوا تبدیل می کنند. در پایان دوره ، کودکان می توانند کدهای هوشمند را در جاوا بنویسند و پیچ و خم های پیچیده را با کمک حسگرهای مختلف حل کنند.

با ایرانیان سایبر هم کلاس رباتیک کودکان بیاموزید

یادگیری درمورد اتصال است. به همین دلیل است که ما از نرم افزار کنفرانس ویدئویی استفاده می کنیم ، که به گروه کوچکی از کودکان اجازه می دهد یکدیگر و معلم خود را بشناسند

، وی از ویژگی اشتراک صفحه استفاده می کند تا همه بتوانند ببینند که در حال انجام چه کاری در میز کار خود هستند و کوچکترها می توانند از طریق میکروفون یا گزینه گپ کاملاً در درس شرکت کنید.

تجربه عملی

علاوه بر دروس هفتگی زنده ، از دانش آموزان دعوت می شود که با یک معلم حاضر در کلاس ، در یک جلسه پرسش و پاسخ هفتگی شرکت کنند.

 هدف این جلسه ارائه کمک شخصی به پروژه ها و تمرینات دانشجویان و همچنین پاسخ به س questionsالات آنها است. تمام دروس زنده و تمرینی به طور کلاس رباتیک کودکان خودکار ضبط می شوند و در طول دوره در دسترس دانشجویان قرار می گیرند.

یادگیری مبتنی بر پروژه

دانش آموزان با مشارکت و کار بر روی پروژه های مبتنی بر علاقه خود می آموزند ، که این باعث ایجاد یک کلاس پویا در کلاس می شود که در آن ما پاسخ ها را ارائه نمی دهیم ، بلکه آنها را با هم جستجو می کنیم.

رباتیک آموزش رباتیک کودکان برای بچه ها

زمان جمع آوری ربات خودتان است. مقدمه ای برای رباتیک با هدف دختران و پسران امروزه بیش از آنچه تصور کلاس رباتیک کودکان می شود رایج است.

[ بازدید : 46 ]

[ يکشنبه 13 تير 1400 ] 23:30 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]