برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس رباتیک کودکان

 آنها تفکر منطقی و فنی را پیچ و تاب می کنند. تأکید ویژه ای بر پرورش خلاقیت و نوآوری وجود دارد.

مسابقات FLL به مدت کلاس رباتیک کودکان 15 سال در سراسر جهان برگزار می شود و 75 کشور از سراسر جهان و تقریبا 23000 تیم و در مجموع 230،00

 کودک بین 9 تا 16 سال را به هم متصل می کند. از سال 2011 ، اسلوونی نیز تحت نظارت موسسه Super Glavce برای ارتقا of دانش در این جنبش حضور داشت.

تیم های اولین LEGO League (FLL) از کیت های  کلاس رباتیک کودکانLEGO Mindstorms استفاده می کنند. هر ساله ، این مسابقات موضوعات منتخب زندگی روزمره را لمس می کند. سال گذشته

، جوانان به دنبال راه حل هایی برای سالمندان بودند ، امسال آنها در حال شناختن و یافتن راه حل هایی برای چگونگی آماده سازی ، مقابله و مقابله با بلایای طبیعی کلاس رباتیک کودکان در حین و پس از آن هستند.

ربات ها و مصارف خانگی

تقریباً همه ربات هایی که ایرانیان سایبر تاکنون توصیف شده اند کم و بیش گران قیمت هستند ، محصولات دسته ای کوچک و غالباً دور از دسترس عموم مردم هستند. اما این بدان معنا نیست که رباتیک برای استفاده در منزل ، حتی برای سرگرمی ، از دسترس کلاس رباتیک کودکان خارج شده است.

 حقیقت را بخاطر داشته باشیم ، محصولات زیادی وجود دارند که به محیط خانه راه پیدا می کنند ، اغلب به عنوان ترکیبی بین اسباب بازی و وسایل کمک برای یادگیری مهارتهای جدید. به همین ترتیب ، آنها یک کاتالیزور عالی برای ایده های جدید ، نوآوری ها و حتی فرصت های کارآفرینی هستند.

ما قبلاً به مینی هلی کوپترها ، مانند ضربه جهانی Parrot AR.Drone ، اشاره کردیم که آنها را در مانیتور نیز آزمایش کردیم. هلی کوپترهای با کمک ربات برخی از امکانات

 تا آن زمان غیر قابل تصور برای دیدن جهان از منظری را می دهند که غیر از این تقریباً ناشناخته است. عکس های پانوراما ، فیلم هایی از طبیعت از شهرهایی که در غیر اینصورت برای انسان غیرقابل دسترسی هستند.

 این کلاس رباتیک کودکان نوع هلی کوپترها برای فیلم های توریستی ، نظارت تصویری و البته برای سرگرمی های خالص استفاده می شوند.

تخیل در اینجا محدودیتی ندارد و به همین دلیل است که تقریباً هر روز با یک رکورد آنلاین در مورد شیوه استفاده جدیدی که قبلاً ندیده ایم مواجه می شویم.

وقتی از ربات ها در مصارف خانگی صحبت آموزش رباتیک کودکان می کنیم ، نمی توانیم مجموعه مشهور کودکان Lego Mindstorms ر کلاس رباتیک کودکان ا از دست بدهیم ، احتمالاً بهترین 

[ بازدید : 45 ]

[ سه شنبه 8 تير 1400 ] 9:52 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]