برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان

 و بسیاری از کلاسها به عنوان فعالیتهایی انجام کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان می شود که در آن دانش آموزان با افراد محلی ارتباط برقرار می کنند و در عین حال مهارتهای ارتباطی خود را می آموزند. برنامه کلاسها و فعالیتها ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاع از تقویم به روز هنگام رزرو ، با مرکز مربوطه تماس بگیرید. دانش آموزان در تمام اوقات در طی فعالیت های کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده ، در طول کلاس و همچنین به عنوان بخشی از محل اقامت ، توسط بزرگسالان نظارت می شوند. دانش آموزان بدون نظارت اما اغلب به صورت دوتایی یا در گروه های کوچک به مرکز سفر می کنند.

 

فقط دروس گروهی

در طول سال مراکز زبان کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانانما دوره هایی را برای جوانان در گروه های بسته ارائه می دهد. زبان آلمانی را در زوریخ بخوانید یا انگلیسی را در اوکلند بخوانید ، برای انتخاب خود خراب شده اید. 

 

این برنامه شامل دوره های زبان ، محل اسکان کامل ، فعالیت ها کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان و سفرهای یک روزه است. هر گروه باید با یک شخص همراه باشد. با جزئیات مربوط به گروه های سنی ، حداقل تعداد شرکت کنندگان و کاهش / رایگان برای افراد همراه ، با هر مدرسه مشورت کنید.

 

کودکان 6-11 ساله

LSI برای کوچکترین (6-11 ساله) یک برنامه تابستانی iraniancyber خانوادگی در سن دیگو ، سانفرانسیسکو / برکلی ، نیویورک ، تورنتو ، برایتون ، کمبریج (9-11 ساله) ، لندن همپستد و پاریس ارائه می دهد. یک برنامه زمستانی نیز کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان در لندن همپستد ، برکلی و سن دیگو موجود است.

 

در بیشتر مراکز ، این برنامه فقط شامل درس است ، به استثنای مرکز کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کمبریج که فعالیت های اختیاری نیز ارائه می دهد. مرکز سن دیگو ما همچنین می تواند فعالیت های خود را در صورت درخواست سازماندهی کند.

 

بسته به تعداد شرکت کنندگان و در دسترس بودن ، LSI امکان اقامت در یک خانواده میزبان یا در یک آپارتمان را فراهم می کند. مرکز سن دیگو ما همچنین امکان مراقبت از کودکان را برای کودکان زیر 6 سال ، با داشتن معلمان کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان واجد شرایط برای درس های مناسب ، سرگرمی و کارهای هنری در یک فضای دوستانه و اطمینان فراهم می کند. کودکان کوچک همچنین ممکن است برای فعالیتها و تفریحات ، همراه با خواهر و برادر و والدین خود باشند (موزه کودکان سن دیگو ، پارک بالبوآ و باغ وحش سن دیگو).

[ بازدید : 35 ]

[ يکشنبه 6 تير 1400 ] 14:29 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]