برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کامل ترین نرم افزار برنامه نویسی کودکان

 

گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا رایانه‌ها، کودکان زمان بیشتری نرم افزار برنامه نویسی کودکان  را در مقابل نمایشگرها می‌گذرانند. متأسفانه آنچه آنها تماشا می کنند همیشه از پیشرفت تحصیلی آنها پشتیبانی نمی کند. با این حال، کمبودی در بهترین نرم افزار آموزشی در سال 2024 و سایر مطالب مشابه وجود ندارد. بنابراین انتخاب این نرم‌افزار و محتوا به عهده والدین است تا در توسعه بزرگسالان در ساخت کمک کنند. اما با توجه به انبوهی از نرم‌افزارهای آموزشی و بازی‌های موجود در وب، چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟ کار در واقع آسان نیست. به همین دلیل است که 18 بهترین نرم افزار آموزشی رایگان و پولی را برای شما بررسی کرده ایم. هر یک از ابزارهای انتخابی ما در نوع خود  نرم افزار برنامه نویسی کودکان منحصر به فرد است. برای انتخاب، بودجه، سن کودک و هدف مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

 

خلاصه :

بهترین نرم افزار آموزشی رایگان

iEducatif: یک نرم افزار آموزشی معیار که به دلیل تنوع آن شناخته شده است

این نرم افزار آموزشی برای کودکان از مهدکودک تا دبستان ا نرم افزار برنامه نویسی کودکان ز سن 3 سالگی طراحی شده است. این چندین صد مینی بازی و مجموعه ای غنی از تمرین های مختلف را ارائه می دهد.

 

آموزشی

انیمیشن‌های زیبا بازی‌هایی را که این نرم‌افزار ارائه می‌دهد به تصویر می‌کشد، این به لطف یک جهان بصری سازگار به جذب کودکان خردسال کمک می‌کند.

 

 

این نرم افزار قابل دسترسی بر روی تمامی رسانه ها، نرم افزار برنامه نویسی کودکان  گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه ها، هم در بین معلمان و هم برای والدین محبوب است. این به راحتی قابل توضیح است: تمام موضوعاتی که در مدرسه یافت می شوند در آنجا نشان داده می شوند. بنابراین، تمرین ریاضیات، فرانسوی یا انگلیسی به معنای  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان واقعی و مجازی تبدیل به "بازی کودک" می شود!

 

iEducatif را به صورت رایگان با دنبال کردن این لینک پیدا خواهید کرد: www.ieducatif.fr

 

Logicieleducatif.fr: مدرسه، اما نه تنها!

حداقل چیزی که می توانیم بگوییم این است ک نرم افزار برنامه نویسی کودکان ه نام آن کاملاً با مأموریتی که انجام می دهد مطابقت دارد. نرم افزار آموزشی دارای مخزن بزرگی از بازی های آموزشی است. اگرچه ظاهر بصری آن کمی قدیمی است، اما این سایت به وضوح ارزش یک انحراف را دارد زیرا کاملا رایگان است.

 

نرم افزار آموزشی

علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از تمرینات بر اساس موضوعات مدرسه، این وب سایت دارای مینی بازی های آنلاین مختلفی است.

 

 

امکان پخش مستقیم در مرورگر وب از رایانه، نرم افزار برنامه نویسی کودکان  تلفن هوشمند یا حتی تبلت وجود دارد. بستنی روی کیک: کل سایت نیازی به ثبت نام ندارد.

Lulu the Mole سایتی با طراحی جذاب است که بازی ها و فعالیت های آموزشی را ارائه می دهد. این ویژگی این است که کودکان بسیار خردسال از 2 سالگی را نیز هدف قرار داده است! این سایت با تعداد زیادی تمرین کار می کند که خود بر اساس گروه سنی طبقه بندی می شوند:

 

برای سنین 2 تا 4 سال؛

برای سنین 4 تا 6 سال؛

برای سنین 7 سال و بالاتر.

متأسفانه طبقه بندی تمرینات بر اساس سن لزوما نقطه نرم افزار برنامه نویسی کودکان  قوت این پلت فرم نیست. با این حال، موتور جستجو کاربردی است و خوب است که به جستجوی بازی‌ها مستقیماً روی آن عادت کنید نه بر اساس گروه سنی.

 

 

Lulu the Mole دنیای بسیار سرگرم کننده ای را ارائه می دهد و بازی های او نیز کمتر به خوبی انجام شده است. آخرین امتیاز: سایت کاملاً بدون نیاز به ثبت نام قابل دسترسی است.

نرم افزار آموزشی کاملا رایگان 2024، Imagemo کودکان خردسال از 2 سال را هدف قرار می دهد. علاوه بر در دسترس بودن در موبایل، می توانید از آن در ویندوز نیز استفاده کنید. برای این آخرین نسخه، این نرم افزار به ویژه برای کسانی که به دنبال نرم افزار آموزشی آلمانی هستند مناسب خواهد بود. در واقع به  نرم افزار برنامه نویسی کودکان سه زبان از جمله آلمانی، فرانسوی و انگلیسی موجود است.

 

نرم افزار کتابخوانی مهد کودک imagemo

Imagemo یک نرم افزار آموزشی خوب پیش دبستانی است. هدف آن کمک به کودکان است تا تصاویر را با کلمه مربوطه مرتبط کنند. برای انجام این کار، تمرین های مختلفی را برای طبقه نرم افزار برنامه نویسی کودکان  بندی، تداعی و نوشتن ارائه می دهد. آنها به بخش های مختلف تقسیم می شوند:

 

به سمت ساحل ؛

اعداد، اشکال و رنگ ها؛

اولین کلمات و غیره

Imagemo علاوه بر کیفیت نمایشگر، نرم افزار برنامه نویسی کودکان  با انیمیشن هایی که ارائه می دهد، جذابیت دارد. این برنامه آموزشی خوب امکان استفاده از چند حساب را فراهم می کند. اگر چند فرزند دارید، می توانید Children's programming software  برای هر کدام یک حساب کاربری ایجاد کنید و پیشرفت آنها را با حساب سرپرست خود دنبال کنید.

 

 

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 18 فروردين 1403 ] 13:07 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]