برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین نرم افزار برنامه نویسی کودکان

کودک به این برنامه های برنامه نویسی طراحی شده  نرم افزار برنامه نویسی کودکان برای بچه ها وسیله ای عالی برای برانگیختن اشتیاق آنها برای کدنویسی است. این برنامه ها ارتباطی بین کدنویسی و لذت، خلاقیت و امکانات بی پایان را در آنها القا می کنند. اگر فرزند شما استعداد کدنویسی را نشان می‌دهد، مؤثرترین رویکرد برای تقویت یادگیری او، ترکیب ساختار و تعامل انسانی است.

 

 

 

برنامه ما در اینجا در Codakid منبعی بهینه برای ارتقای  نرم افزار برنامه نویسی کودکان مهارت های کدنویسی فرزند شما به سطح بعدی فراهم می کند. کلاس‌های آنلاین زنده ما به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که با یک مربی ارتباط شخصی برقرار کنند، به آنها اجازه می‌دهد سؤالات خود را مطرح کنند، تشویق شوند و یادگیری خود را از برنامه‌های تلفن همراه تقویت کنند. با معرفی فرزندتان به دنیای کدنویسی، فرصت را برای او ف نرم افزار برنامه نویسی کودکان راهم می کنید!

 

 

 

به طور خلاصه، برنامه های برجسته مناسب برای مرورگرهای وب و دستگاه های هوشمند عبارتند از:

 

 

 

اگر فکر می‌کنید ما برنامه‌ها یا وب‌سایت‌های قابل توجهی  نرم افزار برنامه نویسی کودکان را که باید در فهرست ما قرار بگیرند نادیده گرفته‌ایم، لطفاً نظرات و توصیه‌های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

 

آیا می خواهید به فرزندان خود کدنویسی را آموزش دهید؟ برای تیم CodaKid بنویسید.

 

از اخبار، تخفیف ها و رویدادها به روز باشید

نام کوچک

آدرس ایمیل...

پیوستن

پستهای اخیر

بهترین برنامه های کدنویسی آموزش برنامه نویسی ک نرم افزار ب آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  رنامه نویسی کودکان ودکان و نوجوانان  برای آموزش مهارت های فنی کودکان (2024)

 

 

درباره دیوید دوج

دیوید دوج، مدیر عامل و بنیانگذار CodaKid، یک طراح بازی نرم افزار برنامه نویسی کودکان ، متخصص برنامه نویسی کودکان، مربی، ستون نویس و سخنران با تجربه آموزش کدنویسی به ده ها هزار کودک در بیش از 60 کشور جهان است. دیوید در توسعه بیش از 30 عنوان بازی ویدیویی برای سگا و سونی اعتبار دارد و موسس و  Children's programming software معمار نرم افزار Tutorware، یک برنامه تجاری SaaS استمقالات مرتبط

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 18 فروردين 1403 ] 10:49 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]