برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

تازه های هوش مصنوعی اسکرچ

آموزش هوش مصنوعی

اما در سال 1956 بود که واژه هوش مصنوعی هوش مصنوعی اسکرچ برای اولین بار در کنفرانس "پروژه تحقیقات تابستانی دارتموث در مورد هوش مصنوعی" مطرح شد. » نوشته جان مک کارتی. در طول این رویداد، محققان اهداف و چشم انداز هوش مصنوعی را ارائه می کنند. بسیاری این کنفرانس را تولد واقعی هوش مصنوعی می دانند.

 

چندین سال می گذرد و کار روی هوش مصنوعی  هوش مصنوعی اسکرچ ادامه دارد. در سال 1959، آرتور ساموئل در حین کار در IBM، اصطلاح یادگیری ماشین را ابداع کرد. در سال 1989، یان لکون فرانسوی، اولین شبکه عصبی را که قادر به تشخیص اعداد دست‌نویس بود، توسعه داد؛ این اختراع منشأ توسعه یادگیری عمیق بود.

 

و ده سال بعد در سال 1997 بود که یک رویداد مهم تاریخ  هوش مصنوعی اسکرچ هوش مصنوعی را رقم زد. سیستم آبی عمیق IBM بر قهرمان شطرنج جهان گری کاسپاروف پیروز شد. ماشین برای اولین بار Man را شکست داد.

 

تصویری خلاقانه از یک هوش مصنوعی به شکل یک بازوی هوش مصنوعی اسکرچ  روباتیک آینده نگر که در مقابل یک انسان در یک بازی پرتنش شطرنج قرار گرفته است.

آموزش مهندسی هوش مصنوعی ما را کشف کنید

انواع هوش مصنوعی چیست؟

به لطف توسعه هوش مصنوعی و فناوری‌های کشف‌شده مانند آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان   یادگیری عمیق یا یادگیری ماشین، محققان توافق کردند که ۳ نوع هوش مصنوعی را تشخیص دهند:

 

هوش مصنوعی عمومی

هوش مصنوعی عمومی یا عمیق، هوش مصنوعی است هوش مصنوعی اسکرچ  که قادر به انجام هر کار شناختی مانند یک انسان یا حیوان است. برخی از دانشمندان که هنوز فرضی در نظر گرفته می شود، GPT-4 و احتمال اینکه آن شکل اولیه هوش مصنوعی عمومی باشد را زیر سوال می برند. برای حرکت در این مسیر، اکثریت بزرگی از محققان هوش مصنوعی معتقدند که بشریت از فناوری لازم برای ایجاد هوش مصنوعی عمومی، به‌ویژه هوش مصنوعی اسکرچ   هوش مصنوعی اسکرچ به لطف شبکه‌های عصبی برخوردار است.

 

هوش مصنوعی قوی

وقتی مدلی به دانش فلسفی اشاره می کند و نشانه هایی از آگاهی خود را نشان می دهد، از هوش مصنوعی یا ابر هوش قوی صحبت می کنیم. با وجود این، محققان هوش مصنوعی نزدیک به ی هوش مصنوعی اسکرچ ک سناریوی علمی تخیلی معتقدند که ایجاد هوش مصنوعی قوی در حال حاضر غیرممکن است. برای آنها، نه

 

 ابری، مدیریت می کنند.

توسعه دهندگان برنامه، مدل ها را در برنامه ها برا Scratch artificial intelligence ی ایجاد محصولات مبتنی بر s استقرار می دهند

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 15 فروردين 1403 ] 10:43 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]