برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان

استفاده از خدمات آموزشی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان فکر می کنید تابستان هم باید برای شما فاصله ای در انجام تکالیف داشته باشد؟ آیا زمان تکالیف در طول سال تحصیلی به اندازه کافی بد است؟ خودتان را کتک نزنید: شما تنها والدی نیستید که فقط می توانید تابستان را ترک کنید و از درس و درس خارج شوید. چرا از خدمات یک معلم خصوصی که موضوع خود را می داند ، علاقه مند به کار خود است و مطمئناً در کنار فرزند شما خواهد بود و برای ارائه درس های تابستانی به او استفاده نمی کنید ، استفاده نمی کنید؟ آیا این روش کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان جالبی برای ترکیب مفید و مطلوب نیست؟ فرزند شما قادر خواهد بود سال تحصیلی خود را که به تازگی به پایان رسیده است مرور کند و مهمتر از همه ، او می تواند با شروع سال تحصیلی دوباره به قدرت برسد. به خود بگویید که یک یا دو ساعت از آموزش های تابستانی در هفته برای حمایت از یادگیری فرزندتان کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان در دوره تعطیلات کافی است.

مدرسه تابستانی آن علم موشک نیست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک روال را تنظیم کنید ، به طور ایده آل در صبح ، و با پشتکار از آن استقبال کنید. بچه ها خیلی سریع مهارت های درسی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان خود را از دست می دهند برای آنها ، تابستان زمان زیادی از زندگی جوان آنهاست. اگر نوجوان شما به طور مرتب با نتایج آکادمیک والس می زند که نشان می دهد چندین چالش برای غلبه بر آن وجود دارد ، کلاس های تابستانی به عنوان یک گذرگاه بسیار توصیه شده برای شروع سال تحصیلی جدید بدون تأخیر زیاد دیده می شود.

برنامه های انگلیسی برای جوانان برای دانشجویان کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان جوان است که مایلند مهارت های زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند در حالی که از یک برنامه غنی و متنوع از فعالیت ها لذت می برند.

 

این دوره ها برای گروه ها در تمام مدارس LSI ما در طول سال در دسترس iraniancyber کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان است. ما همچنین دانش آموزان جوان را در زمستان و تابستان در مدارس خود در انگلستان ، ایالات متحده ، کانادا و فرانسه می پذیریم. روش آموزش و فعالیت های اجتماعی ما به طور خاص برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. برنامه انگلیسی ما برای جوانان فرصتی عالی برای ملاقات جوانان دیگر از همه اقشار و یافتن دوستان جدید است. LSI دوره های انگلیسی را برای همه سطوح و مهارت ها ارائه می دهد. دوره های کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان انگلیسی ما برای جوانان در طول سال برای گروه ها در دسترس است.

 

برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان - جزئیات برنامه زبان:

کلاسهای انگلیسی ما مبتنی بر فعالیتهای مهیجی است که ضمن ایجاد دانش کلیدی در مورد گرامر و واژگان ، بر مهارتهای ارتباطی و بنیادی (صحبت کردن ، نوشتن ، خواندن و گوش دادن) تمرکز دارند. این کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان مطالب ، به طور خاص برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است ، فعالیت های جالب مبتنی بر پروژه را ارائه می دهد و مبتنی بر یک برنامه موضوعی است. برای دانش آموزان 16-17 ساله ، ما همچنین آماده سازی امتحان را در برخی از مراکز ارائه می دهیم. کلاسها در ساختمانهای مدرن مدرسه ما برگزار می شود. ما همچنین از شهر محلی به عنوان کلاس درس استفاده کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان می کنیم

[ بازدید : 37 ]

[ يکشنبه 6 تير 1400 ] 14:26 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]