برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

هوش مصنوعی اسکرچ برای کودکان

 

خلاقیت و تکنولوژی دوتایی جذاب را به دنیا آورده اند که هوش مصنوعی اسکرچ  حداقل تا زمان انتشار گسترده هوش مصنوعی غیرقابل تصور است. زندگی به عنوان یک زوج اغلب متضاد، اما پر از شگفتی. این موضوع دومین جلسه از نسخه 2024 محتوا چقدر مهم است؟ چرخه رویدادهایی که توسط صنعت محتوای فرهنگی ایتالیا (CICI) سازماندهی شده و با همکاری مرکز نوآوری Intesa Sanpaolo ایجاد شده است.

 

این نشست، آزاد و رایگان، از عموم مردم دعوت می‌کند تا تأثیر  هوش مصنوعی اسکرچ رو به رشد هوش مصنوعی (AI) بر خلاقیت و تولید هنری و فکری معاصر را بررسی کنند. از طریق گروهی از متخصصان، پویایی بین الگوریتم‌ها و بیان استعدادهای انسانی مورد بحث قرار خواهد گرفت، و تحلیل می‌شود که چگونه فناوری بر توانایی‌های خلاقانه انسان در زمینه‌هایی مانند موسیقی، ادبیات، هنرهای تجسمی و طراحی تأثیر می‌گذارد و گاهی اوقات آنها را به چالش می‌کشد.

 

با مدیریت کارآفرین ویتوریو دی توماسوشناس در زمینه نوآوری  هوش مصنوعی اسکرچ تکنولوژیکی، مهمانان لورا لی پومارهد از آزمایشگاه هوش مصنوعی مرکز نوآوری اینتسا سانپائولو، لیلا آل حبش خواننده و ترانه سرا درگیر کاوش های موسیقی با هوش مصنوعی، جولیا ریکیژورنالیست و متخصص Auroreneurne. فن‌آوری‌های پایدار تعادل بین مداخله انسان و استقلال ماشین و همچنین تجربیات همکاری بین استعدادهای انسانی و الگوریتم‌ها را با توجه خاص به هم افزایی احتمالی برای آینده مورد بحث قرار می‌دهند.

 

هجوم به دنیای شعر به نویسنده و شاعر تورینی گویدو کاتالانو سپرده شده است.

 

«شرکت‌هایی که محتوا تولید می‌کنند – تاکید مرزیا کاماردا هوش مصنوعی اسکرچ ، رئیس CICI – آنها با یک انقلاب تکنولوژیکی عمیق روبرو هستند که برای همیشه روش کار و بنابراین بافت کارآفرینی  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان قلمرو ما را تغییر خواهد داد: و رقابت بین مناطق (در سطح ملی و بین المللی) به طور فزاینده ای به توانایی شرکت ها برای تصمیم گیری سریع و مخرب بستگی دارد. بنابراین، کاوش بدون پیش داوری در امکانات ارائه شده توسط هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد شرکت ها و متخصصان در بخش ما ضروری است. Ici تلاش می کند ت هوش مصنوعی اسکرچ ا این مهارت های جدید تکنولوژیکی و خلاقانه را در دسترس هر چه بیشتر افراد قرار دهد تا موثرترین تصمیم ها را با هم بگیرند. »

 

محتوای تبلیغ شده

 

 

دیدگاه کورتنی کاکس در مورد فیلمبرداری سریال محبوب

زیبایی او

 

دنیل کریگ: این آن شخصیت مشهوری نیست که از او انتظار داشتیم

برینبری

 

سومین و آخرین نشست چرخه «محتوا چقدر مهم است» در تاریخ 23 اردیبهشت ماه برگزار می شود و به موضوع «در مدرسه تدریس: بین پراکندگی دانشگاهی و نوآوری» اختصاص دارد.

 

صنعت محتوای فرهنگی ایتالیا (ICCI) یک آزمایشگاه آزمایشی  هوش مصنوعی اسکرچ است که هدف آن کمک به ترسیم دستورالعمل‌های مفید برای کل بخش صنعت محتوا، با توافق با سهامداران محلی است. هدف ICCI با رهگیری و انتشار نوآورانه‌ترین انگیزه‌ها، ترویج فعالیت‌ها و پیشنهاد ابتکارات و استراتژی‌های مفید برای شرکت‌ها در زنجیره تامین مرجع است. ICCI متشکل از متخصصان، مشاغل، موسسات، سازمان های فرهنگی، سازما هوش مصنوعی اسکرچ ن ها و انجمن هایی است که ایده ها، تجربیات، پروژه ها و منابع را به اشتراک می گذارند.

 

مرکز نوآوری اینتسا سانپائولو، شرکت گروه اینتسا سانپائولو است که به نوآوری های پیشرفته اختصاص دارد. کاوش سناریوها و روندهای آینده، توسعه پروژه های تحقیقاتی کاربردی چند رشته ای هوش مصنوعی اسکرچ ، حمایت از استارتاپ ها، تسریع تحول تجاری شرکت ها بر اساس معیارهای نوآوری باز و اقتصاد دایره ای، ترویج توسعه اکوسیستم های نوآورانه و انتشار فرهنگ نوآوری، برای ایجاد Intesa Sanpaolo موتور یک اقتصاد آگاهانه ت Scratch artificial intelligence ر، فراگیرتر و پایدارتر است.

 

 

[ بازدید : 3 ]

[ سه شنبه 14 فروردين 1403 ] 16:21 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]